Helt sjukt, dessa foton togs i februari!

Nu ser det ut såhär på tomten och helt sjukt att huset nu är borta, vi närmar oss för husbygge!
Som ni ser är även björkarna borta, nu ännu bättre utsikt!

Idag jobbade jag till kl 17 och efter det åkte jag hem och gjorde ordning mat, vilade lite och sedan solade jag 20 minuter. Så mycket lite färg kan göra, man känner sig direkt fräschare. Man har som sagt inte fått solen på sig sen i Augusti förra året!  Då kan ni ju tänka er hur blek man var innan.

Sedan blev det en långprommis med gumman! Det är tur man har henne när Marcus har kvällsvecka, då är man aldrig själv och prefekt att hon drar en ut.

Igår efter jobbet tog jag med mig Peak och mötte upp Angelique, Bea & Ellis i Bjärtrå. Vi gick upp för strinneberget, första gången för mig. Dock hade Angelique inte riktigt koll på läget haha, så vi hittade inte själva grillplatsen utan vi fick helt enkelt gå i skogen mot det vi trodde var rätt, bra träning blev det iallafall och vi fick ju njuta av det fina vädret! Rätt bra utsikt blev det ändå!

Efter det åkte vi till sandslån och njöt av kvällssolen, då hängde även Matilda på. Så himla kul att hon nu är hemma och stannar denna gång, hon har som sagt bott i USA i typ 3 år. Så vi alla har mycket att ta igen med henne! <3

I lördags åkte jag, Sandra & Angelique spontant till Sundsvall, vi gick en sväng på stan och jag fick med mig denna goding från Newyorker, 499 kr! Älskar färgen och materialet.

Efter det åkte vi till pinchos, Sandra hade aldrig käkat där. Var då givet att vi skulle dit, lika god mat som vanligt och goda drinkar. Denna gång blev det alkoholfritt, vi joinade Sandra som skulle ladda upp för fotbollsmatch dagen efter.
Så nu smakade dom ännu bättre, haha !

Sedan var vi hemma vid 20 tiden och laddade upp för både talang och eurovision. Alltid lika kul att vara med mina favoriter!

Efter jobbet i fredags så hämtade Moa upp mig och vi åkte vidare till hennes stuga! Hon har nyligen köpt stugan och det var så himla mysigt där, vi blev bjudna på middag av hennes pappa & sambo som också var där.

Stugan ligger i Mörtsal, precis i närheten till Höga Kusten bron!

Alltid lika roligt att vara med denna underbara vän, tacksam över att våra vägar möttes! Träffade henne 2014 i Januari när vi hade turen att hamna i samma grupp på jobbet. Hon hade precis flyttat hem från Stockholm. Helt sjukt vad tiden går fort,  över 3 år sedan nu

På lördagen efter vi hade packat ihop så åkte vi till Hornöberget och lunchade, sedan skjutsade Moa hem mig vid 13 tiden eftersom jag skulle se Marcus match. Blev många bilder på bron i detta inlägg, tur den är bra fin!

Igår så slutade jag jobbet kl 17 och efter det så snabbade jag mig hem, bytte om och hämtade sedan upp syrran. Vi åkte sedan på coop och köpte med oss plocksallad och käkade middagen vid sandöbron, solen lyste på och vi hade en härlig kväll!

Så himla underbart att vi nu har gått in i Maj månad och ännu närmare sommaren!

I måndags så hängde jag & Marcus med mamma och pappa till Fäberget, favvostället som ni kanske har märkt! Vi grillade korv och bara myste på där uppe, vi fick även underbart väder! Blev ett bra avslut på ledigheten!

På lördag morgon så gjorde jag mig i ordning för ännu en dag i Sundsvall och tog sedan tåget ner!
Fanny hade som sagt trott att jag inte skulle vara med något mer under helgen, men där hade hon fel!

Vi käkade på Vezzo och sedan blev det en sväng på stan! Efter det åkte vi mot nästa hotell Quality Hotel och vinkade sedan hejdå till mamma & pappa!

Jag & Fanny hängde på hotellrummet några timmar och väntade på det som skulle ske!

Först kom Cajsa, sedan Petter & när fanny var inne på toaletten lyckades vi smyga in resten av gänget på hotellrummet och ni skulle ha sett hennes min när dom dök upp! Så himla glad hon blev!

Sedan så drog hela gänget ut på Oscars och var kvar tills stängning, hade en sån otroligt rolig kväll tillsammans med dessa! Tack till alla som kunde va med i helgen och tack Petter för att du styrde upp detta så bra!

I fredags efter jobbet så åkte jag och Marcus ner mot Sundsvall! Petter hade styrt upp en överraskningshelg för Fanny och vi skulle va på plats på Södra Berget!

Fanny & Petter hade åkt ner tidigare på dagen och haft massa mys, sedan vid 19 tiden knackade vi på deras hotellrum och Fanny blev chockad att vi var där!

Efter ett överraskande på hotellrummet drog vi ut och käkade på restaurang, det blev på APA i Sundsvall där dom har sjukt goda burgare! Sedn åkte jag & Marcus hem mot Kramfors eftersom han hade match dagen efter.

Hallå bloggen! Förlåt för dålig uppdatering denna vecka, men tänke uppdatera er lite nu!

I torsdags så fyllde lillsyrran 20 år, helt sjukt! Jag har hon fortfarande som 10 år, nämen ni förstår!
Hon slutade jobbet kl 21 på torsdagskväll och efter det så var vi där och firade henne.