Igår när vi landade på Midlanda så stod Wilma och hennes morfar och väntade på att hämta oss. Sen så får vi hem till morfar och Linda för att fira Noah som fyllde 12 år i måndags. Blev massa go fika och så blev vi bjuden på grillat innan vi tog tåget hem till Ö-vik. När vi kom hem så blev jag så glad för Johanna hade varit här medans vi varit utomlands och hon hade städat så jag kom hem till en skinande ren lägenhet.

Wilma sov jo hos morfar denna helgen så hon har fått varit med Loke och även klappat hästarna och matat dem. De va även spännande att kolla på grävmaskinen igår innan fikat.

Ikväll är sista kvällen på Kreta innan vi åker hem inatt. Det blev middag på sonio resturang och vi ska även se Eurovision där nu innan vi ska ta bussen till flyget. Har varit en riktigt härlig semester även fast vi inte fick det bästa vädret.

Åkte till Chania idag och gick runt och kollade där i ungefär fem timmar. Fanns mycket fina restauranger och butiker. Allt låg så fint vid vattnet så man hade underbar utsikt när man satt och åt. Gick även ut till en fyr ute i vattnet och knäppte kort.

Haft 28 grader och sol idag så blev riktigt varmt att gå runt och nu på kvällen så har det regnat så då har vi suttit inne och spelat kort.

Det är så mysigt i den lilla byn vi bor i. Finns mycket att göra här också. Finns många restauranger och butiker i närheten. Mycket så affärer man kan gå och kolla i😍

Vi har ett så stort och fint hotellrum. Vi har ett rum farmor har ett och så har vi kök/vardagsrum, toa och TRE balkonger med fin utsikt. Så mysigt att sitta ute och spela kort på kvällarna.

I måndagskväll gick vi upp på ett berg och åt längst där uppe. Så mysigt men riktigt synd att vi gick upp på kvällen så man såg knappt något när man tog kort. Men skulle nog varit sjukt fin utsikt då det är ljust med tanke på de lilla vi såg.