Hej hej! Imorse vaknade jag svin tidigt, såg pll, käkade frukost och sen for jag och pappa till Anna och plockade upp henne. Efter det åkte jag och tatuerade mig, Anna fick följa med som stöd hihi! Sex och en halv timme senare var den på plats och jag är super nöjd! :) När jag kom hem så gick vi till syrran och å palt, himla gott eftersom jag inte ätit på hela dagen. Jordgubbar till efterrätt, namnam! Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova, jobb imorgon :) Godnatt! :)

Hej! Vaknade för typ två timmar sen och har packat färdigt min väska.😊 I fredags var jag på 70-års kalas och sen kom Helena och Jack och hämtade mig. Vi for på max en sväng och sen åkte vi vidare till luleå och gick på hamnfestivalen!😃 Hade riktigt trevligt där och drog en repris på lördagen då jag åkte dit med Sebastian och sen mötte upp Pontus och Sasse där.😄 Efter att vi varit där ett tag ringde Helena och sa att hon fick sluta tidigare så hon och Jack kom dit dom också! Sen tog jag, Pontus och Sebastian bussen till boden kring 03.😊 Igår kom mina systrar och hämtade mig, for ut till stugan, bakade en kladdkaka och käkade middag med systrarna! 😘

Idag ska jag åka iväg på en liten resa, hihi! Kan hända att jag bloggar mer sen, puss! 😘❤

Hejhej! Har inte så mycket tid att blogga nu, jobbar för fullt! Idag slutade jag dock tolv så får njuta av hela eftermiddagen och kvällen innan jag börjar igen 07.00 imorgon! Det har hänt en hel del sen jag sist skrev. Jag har börjat sommarjobba, jag har klippt av mig håret + färgat det, jag har bokat tid för teoriprov och uppkörning (äntligen!), vi har haft en överraskningsfest för Anna som fyller år på tisdag, åkt premiärtur med bastuflotten och så har jag haft en myskväll med Anna i stugan med kanotpaddling, bubbelpool, massa prat och mys! Synd bara att både hon och jag kommer jobba nu när det är som bäst väder.

Ikväll ska jag sova i stugan, bor  hos min syster medan jag jobbar men nu vill jag till stugan och mysa i go vädret! Till helgen är jag ledig så då ska jag till luleå på lördag hade jag tänkt, sen får vi se vad som händer! Ska ta och plugga lite körkort nu, wihuuh!

Jag är såååååå nöjd! 😄

Hejhej! Idag vaknade jag av att glassbilen var utanför min stuga hahah! Det är andra gången någonsin som det händer!
Iallafall så köpte jag glass, åt frukost och sen ville pappa att jag skulle följa med till morfars stuga. Det är ett av dom bästa ställena jag vet så givetvis följande jag med. Klippte gräset där och sen satt jag nere på bryggan och bara njöt! Saknar morfar så mycket!<3
Sen åkte jag hem, packade och åkte till stan och jobbade 17-22 så nu är jag hos min syster och ska sova här! Godnatt <3

Hejhej! Igår var jag med finaste Anna ett tag, vi träffas alldeles för sällan tyvärr!😔 Men iaf så satt vi och surrade en stund vilket var himla mysigt!❤ Vaknade rätt tidigt idag så låg och tittade på film en stund. Bridesmaids såg jag, en helt ok film men ingen favorit!😊 Sen fixade jag mig och åkte in till stan och åt lunch med Mia!😄 Sen gick jag till min syrra och såg ännu mer film haha. Och nu ska jag in till stan igen och fixa naglarna! 😍 Ha en bra dag, puss!😘

Här är en bild på sakerna jag köpte i Turkiet, kan ha missat något! Puss!

Tja, inte bloggat på länge men nu jävlar haha! I mars åker jag och Helena till Stockholm och ska se Katy Perry, och vi har dom bästa platserna!😃😍 Längtar supermycket, har till och med bokat hotellrum redan nu. 😉

Tog sommarlov för drygt två veckor sen och första lovveckan spenderade jag i Turkiet med mina föräldrar. Det var väldigt skönt att få komma bort ett tag och bara njuta.🌴☀ Nu ska jag se nått avsnitt Gossip Girl och sen sova! Ha det bra!😘

Här har ni en bild på våra platser på konserten, praktiskt tagen i scenen! LOVE IT!😍😍😍