Idag började jag dagen med en mysig sconesfrukost tillsammans med Villy, som sedan drog och jobbade vid halv tolv. Efter det gick jag och Fanny ut och åt lunch på Melrose vilket var väldigt mysigt! Efter lunchen åkte vi ut till farmors skog för att hugga en julgran. Vi hittade en jättefin men lite speciell gran. Det var ”två” stycken granar som satt ihop och delade samma stam.
I kväll ska jag först plugga lite och sedan äta carbonara och klä julgranen. Jag klagar inte!

Idag har jag och Linnea haft en riktig mysdag i Stockholm. Vi började med att äta en ordentlig lunch på Sthlm Brunch Club där vi bland annat beställde in en acai bowl, avokadosmörgås och kaffe. Vi beställde även in en sjukt god chokaldmilkshake. Ett väldigt gott och mysigt ställe med en garanterad matkoma efteråt. Mätta och glada tog vi en tur på stan i några timmar och handlade julklappar. Fick med mig saker hem till nästan hela familjen vilket känns väldigt skönt. Nu sitter vi på tåget hem till Uppsala igen, puss.

...eller kanske snarare pepparkaksslott.
Som ni kan se har vi spenderat kvällen här hemma med pepparkaksbak. Jag och Villy gjorde ett slott, vilket från början kändes lite vågat, men det gick faktiskt väldigt bra!

Hoppas allt är bra med er. Här är det finfint!
Den här veckan har verkligen gått fort. I tisdags åkte jag och Villy till Mall of Scandinavia och åt middag med hans brorsa som fyllde år. Igår bestod dagen mest av jobb och plugg. Villy jobbade till 21 och på kvällen åt vi bara middag och myste. Nu sitter jag och väntar på bussen och längtar efter att få ta heeelg!

Helgen har bestått av julpyntning, jobb, den nya Solsidanfilmen, pussar och lunch hos farmor. Nu sitter vi i bilen påväg till mormor och ikväll ska vi bara mysa.

Fredagkväll, lussebullar och min pojkvän.
En väldigt bra kombination.

Uppskattar så mycket när Villy kommer hem med rosor till mig, tycker verkligen att det blir så fint! Hade väldigt ont i magen igår så Villy kom hem med blommor och choklad för att muntra upp mig lite. På kvällen lagade vi middag, åt lussebullar och drack latte. Precis vad jag behövde. <3

Hoppas allt är bra med er. Här är det bara fint! Har dock väldigt mycket plugg i skolan den här veckan, men det är bara att kämpa på. I helgen ska jag och Villy åka och kolla på hans systers teater och sedan bara ha en myshelg tillsammans. Jag skulle även behöva ta en sväng ner på stan och införskaffa mig lite nya vinterskor osv. Är dessutom såå sugen på att baka lussebullar. Är det för tidigt?

​Sinnessjukt god kladdkaka som jag och Villy bakade igårkväll. Den är fri från gluten, tillsatt socker, smör och mjölk.

I förmiddags åt jag och Villy brunch på ett supermysigt ställe som heter Gossip Café. Vi beställde in mat och dryck i omgångar som skulle ha räckt till för fyra personer och satt sedan i ett par timmar och bara myste. Efter det tog vi en sväng på stan innan vi tog en taxi till flygplatsen. Tack för den här resan baby, u are the best!! <3

Imorse laddade vi upp med en stadig frukost på NAP NAP Café. Vi beställde in gröt med bakade äpplen, våfflor med banan, grädde & kolasås, omelett, frallor och te. Så gott och ett så mysigt ställe. Tips!!