Idag åkte jag hem till Öland med moster och Johanna. Mamma hade hand om ett "ljussparty" och hade ordnat med en massa god fika. Mysigt att komma hem till Öland. När vi kom in till stan igen åkte vi och köpte med oss sushi, så gott!!

Idag har jag jobbat till 3, därefter åkte jag och Johanna till Stensöspåret för att springa en runda. Vi möttes av en enormt fin solnedgång. Alltså jäklar vad vackert det var! Blev 3 km eftersom vi inte vill springa i mörkret.

Bakade igår kväll lite fröknäcke som jag kan ha till frukost. Det är absolut min favoritfrukost, toppat med avokado, salt och peppar. Även superenkelt att göra.

1 dl sesamfrön
2 dl vatten
Flingsalt

1. Koka upp vattnet.
2. Blanda samman alla frön, salt, majsmjöl.
3. Tillsätt olja, blanda runt.
4. Häll på vattnet och blanda sedan runt allt.
5. Häll på plåt med bakplåtspapper. Få ut smeten över pappret så att det blir ett tunt knäcke!
6. Strö på flingsalt.
6. Ca 150 grader i ugnen.

Hittade en hel del fina saker i Barcelona men dessa byxor är jag helt kär i. Älskar kläder som har någon typ av volang. Hittade dessa på Zara, så köpte ett par svarta & gråa. Kommer bli perfekta till våren/sommaren, matchat med en enkel vit tröja.

Älskar verkligen appen podcaster där man kan hitta många roliga podcaster att lyssna på. Tycker det är skönt att ha när man tex ska åka tåg, buss eller bara hemma. Dessa är mina favoriter just nu!

1. Relationspodden med Bingo & Katrin
2. Tvillingpodden
3. Mathilda och Andrea blogpod
4. Andou och Amelie
5. Fredspodden
6. Wahlgren & Wistam

Ett av mina absoluta favoritsnacks är naturgodis! Men först brukar jag låta det stå i frysen, så att det blir riktigt kallt.

Hm har som alla andra en massa rea sin hemsida. Såg att dessa kjolar fortfarande fanns kvar och kostade dessutom bara 80:-. Har faktiskt denna kjol i 3 olika färger, så pass mycket gillar jag den, hehe! Dom passar verkligen till ALLT och är enligt mig ett måste i garderoben!! Klicka här för att komma direkt till sidan.

Igår kväll mötte vi upp Cim och Pauline för att äta en sista middag innan vi skulle hem. Vi gick till en restaurang som hade supergoda hamburgare. En riktigt mysig kväll som avslutade vår Barcelonasemster på bästa sätt! Idag är det en lång dag. Vi ställde klockan på 04.30 i morse för att ta oss till flygplatsen. Nu är vi framme i Köpenhamn oh väntar in vårt tåg.