Rejser
Min kæreste og jeg tog til Færøerne d. 18. Juli, klokken 20:40 med tog fra Skive mod København lufthavn, vi ankom ved 03:00 tiden, hvor vi så skulle vente på, at vi kunne checke vores bagage ind, som vi først kunne kl..04:40. derefter skulle vi ige…

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - klik hér!

Mine holdninger
Jeg ved næsten med 99% sikkerhed, at stort set alle mennesker HADER reklamer der kommer på tv'et, som selvfølgelig kommer inde midt i et program man sidder og ser, det er virkelig irriterende fordi det for det meste bare er det samme og det samme, …

Efterskole
Thorsgaard efterskole 16/17 Jeg startede på Thorsgaard sidste år i august. Jeg startede på TE meget spontant, da jeg i starten af sommerferien sidste år fik af vide, at Bisnap (som jeg havde gået på i to år) var gået konkurs og lukkede ned. Det var…

Rejser, Tbt
Blev hentet på min daværende folkeskole af min mor midt i skoletiden, og hvad jeg sådan nogen lunde viste var, at vi skulle på et eller andet hotel ophold i Sønderjylland i Billund. Vi kørte, så hjem og pakkede nogen ting ned til "opholdet" kort ti…

Top 5
Jeg har længe tænkt over, at jeg har virkelig mange app's på min telefon, flere af dem kan jeg slet ikke huske hvad er og skal nok også snart have ryddet op i dem. Gik så ind på mine indstillinger og så, hvor mange app's jeg egentlig har og lige nu…

Efterskole
Efterskolen Bisnap 15/16 Mit andet år på efterskole begyndte og var dog ikke lige så nervøs som det første år, dog var alt ting ikke som det plejede. Skolen skiftede navn på grund af ny forstander. Der var nye elever og nye regler. Men ja, skole år…

Mad
Tidligere i dag besluttede min kæreste og jeg, os for at vi skulle lave noget lækkert mad sammen, som så blev til skinkesnitzler og flødekartofler. Vi tog en tur til Bilka i Esbjerg og handlede lidt ind til aftensmaden. Opskrift Til 3 personer (vi …

Til hverdag skal jeg til at gå på Skive teknisk skole. Jeg er lige kommet fra efterskole af, som jeg har været på i tre år, så det med at skulle have en normal hverdag igen bliver en kæmpe omvæltning for mig, men skal heldigvis begynde på den uddan…