Som I har kunne se på bloggen, var jeg så heldig at få besøg af min dejlige kæreste herovre nytår. Det var noget jeg havde glædet mig rigtig meget til, men samtidig var jeg også en smule nervøs. Jeg havde hørt fra andre, at det at mødes igen efter lang tid, i vores tilfælde 5 måneder, godt kunne blive lidt underligt, da man jo ikke har set hinanden længe og samtidig var frygten der jo også for, at vi begge kunne have forandret os. Specielt mig selv, nu hvor jeg bor i et fremmede land og derfor har skulle lære at passe ind her. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at der ikke var nogen grund til at være nervøs, heldigvis. Vi havde nogle helt fantastiske uger sammen og på trods af at vi havde været adskilt i 5 måneder, så var alt som det plejede. Det gjorde måske også, at da det efter nogle uger var tid til at sige på gensyn igen, var forfærdeligt, decideret hjerteknusende, smertefuldt og mega hårdt! Det føltes lidt ligesom da jeg skulle sige vi ses for 5 måneder siden. Ja der er jo selvfølgelig kun 7 måneder denne gang, til jeg er hjemme igen, men det at skulle sige vi ses, for så at vende sig om og forlade lufthavnen, det er nok noget af det hårdeste, specielt når man er så glad for den person. Der gik et par dage, før jeg kunne snakke om det, at have sagt på gensyn til ham uden at bryde sammen, en uge efter sidder jeg stadig med en klump i halsen, hver gang jeg tænker på det. Det bliver jo nok aldrig nemt, at sige vi ses, til en man holder af, man vender sig nok aldrig til det, men sådan er det jo. Det hjælper altid at tænke på, hvor godt man har det, der hvor man er, selvom man godt kan synes det er hårdt at savne dem derhjemme. Nu ser jeg frem til at min familie lander om 20 dage, hvor den står på en uges ferie med dem og så må vi se, om det tager lige så hårdt på tårekanalerne som denne gang gjorde.

XoXo Julie

Efter at have oplevet en del, skulle vi selvfølgelig lige nå at få de sidste oplevelser med i baggagen, før det igen var tid til at starte arbejdet op igen og dermed skulle der også siges på gensyn til Mathias.
Vi smuttede en tur til Wynwood, et kreativt kvarter i Miami, hvor mange upcommere så vidt som berømte udstiller kunst, malerier eller what ever it could be, its all about being creative you know. Jeg havde fået det anbefalet, så efter 5 måneder in the states, var det vist også på tide jeg fik det besøgt og jeg var fan, lige et sted for mig!

Den efterfølgende dag startede jeg om med at arbejde igen, så vi fik ikke oplevet så super meget. Dog synes jeg ikke Mathias skulle snydes for en rigtig amerikansk oplevelse, vi tog derfor på Buffalo Wild Wings for at få wings og se amerikansk fodbold, en rigtig sportsbar, noget man virkelig skal opleve hvis man er in the states.

XoXo Julie

Læs forrige indlæg til dette indlæg.
TOURIST IN MY OWN CITY PART 1
TOURIST IN MY OWN CITY PART 2

På anden dagen var vi en tur på Sanibel Island, jeg fik dog ikke taget så mange billeder derfra. Efterfølgende tog vi til Fort Myers, hvor vi fik lækker frokost, fik gået en tur rundt i den hyggelige lille strandby, var et smut på stranden igen haha, I'm in love with the beaches I tell you og så skulle vi selvfølgelig lige nyde solnedgangen på stranden. Vi havde en rigtig god kærestetur, lige hvad jeg drømte om, nu hvor vi ikke ser hinanden i endnu en lang periode. #Thestruggelsofanaupair

// On the second day we went to Sanibel Island, I didn't get a lot of photos from there though. Afterwards we went to Fort Myers where we got a delicious lunch, went for a walk around the small beach town. Of course we also went to the beach, I'm in love with the beaches I tell you and then we got to enjoy the fabulous sunset on the beach. We had an amazing trip, just what I needed since we are not going to see each other for another long period. #Thestruggelsofanaupair

XoXo Julie

Så er første VLOG oppe fra New York. Det kommer lidt sent, men min computer har haft og har stadig lidt problemer, så den er ikke så nem at arbejde på, anyways nu er den ihvertfald oppe! Hope you enjoy.

// Finally the first VLOG from New York is up. It's a little while ago though I have had and still have troubles with my computer so it isn't easy to work with, anyways it's finally up! Hope you enjoy.

XoXo Julie

Da jeg havde besøg af min kæreste henover årsskiftet, tog vi på roadtrip til Floridas vestkyst for at udforske byerne Naples og Fort Myers. Vi havde det rigtig sjovt, på trods af et lidt uheldigt hotel valg fra min side, men det snakker vi ikke mere om haha!

Det første stop på vores roadtrip var Miccosukee village en gammel indianer village som ligger placeret midt i Everglades, så vi så selvfølgelig også massere af alligators, hvilket Mathias vidst var ret stor fan af!

Efterfølgende satte vi kursen mod Naples, hvor vi var et smut på Naples Pier efterfulgt af en tur til Doctors Pass, en åbning mellem strandene hvor alle bådene sejler ind og til sidst sluttede vi af med middag på P.F Changs. Strandene ved vestkysten er meget anderledes i forhold til østkystens strande som fx. South Beach, ved vestkysten føles det lidt ligesom at gå igennem mel haha, det er så fint og utrolig blødt, ulempen er dog at vandet ikke altid er helt så fantastisk, som det oftest er på South Beach, men der er jo fordele og ulemper ved alt, vi nød ihvertfald vores første dag og havde massere af tid til blot at nyde hinandens selskab.