Hallåååå!

Livet här är helt underbart så lägger inte så mycket tid vid telefonen. Igår var vi på ett supermysigt ställe och drack GODASTE drinkarna. Spenderade sen kvällen en stund på balkongen med kortspel och vin. Sen begav vi oss ut och hade det så kul. Idag var det dock mindre kul att vakna upp. Vi tog oss trots allt till stranden ganska tidigt. Så här ligger vi nu. Det är så varmt i vattnet ovh solen steker. Så längesen som jag var på solsemester så har liksom glömt bort hur bra det är. Idag hade vi tänkt att ta det lugnt så vi kan nyttja morgondagen till fullo.

Godmorgon på er!

Igår anlände vi i Bulgarien ca 13.30. 12.30 svensk tid. Så flygresan gick enkelt och snabbt vilket var superskönt. Även bussen till hotellet tog endast en kort stund. När vi kom fram gick vi och köpte lite gott att äta i affären som ligger nära hotellet. Satt på balkongen och bara myste innan middagen skulle börja. Gick ner och åt, satt och pratade och bestämde oss sen för att ta en promenad runt sunny beach och kolla läget. Såg massor av mysiga restauranger längs stranden, gick in och ut i butiker och ja, bara va. Nu har vi lite koll på vart de mesta verkar ligga och vi vet på ett ungefär vilka ställen vi vill besöka. Stranden var verkligen så fin. Nu sitter jag dock ensam på balkongen här på hotellet. Lisa och Frida är ute på en PW vilket jag inte var speciellt intresserad av. Så jag har fixar och donat lite här på rummet. Skulle gissa på att dom kommer snart då vi ska käka frukost och sedan bege oss till stranden. Mysigt!!

Godmorgon!

Gick upp så tidigt som fem idag. Gjorde mig i ordning, packade det sista och slängde i mig frukost. Sen kom morfar och hämtade mig för att droppa mig i Kungsbacka där jag mötte upp Lisa och Frida. Lisas mamma körde oss sedan till flygplatsen så nu sitter vi här!! Frida och Lisa dricker bubbel och jag dricker öl i vanlig ordning. Flyget ska gå ca halv tio så vi har en liten stund kvar här på flygplatsen. Vi är såååå taggade!!

Ja ni ser väl själva. Håller hårt i kaffet idag haha. Nä jag vaknade i bra tid idag. Gick upp och märkte att jag var ensam hemma. Gillar inte riktigt det. Finns verkligen inget bättre än att vakna när mamma har semester eller är ledig. Så fort jag öppnar dörren från mitt rum slås jag alltid av doften av nybryggt kaffe. Så att öppna dörren och art INTE slås av den doften är alltid en besvikelse haha.. Hur som helst, gjorde i ordning frukost och efter det har jag bara tagit det lugnt. Har varit väldigt icke-produktiv idag. Det jag hunnit med har väl varit att duscha, lagt ansiktsmask och tagit upp resväskan till mitt rum. Nu ska jag bara lägga i allt i resväskan. Brukar dock alltid packa samma dag som jag åker för att jag använder det mesta innan jag tar mig till flygplatsen. Jaja, ska försöka lägga ner alla kläder i alla fall. Och dricka kaffe.

Alltså wow. Idag blev jag bortskämd på riktigt. Istället för att åka hem direkt från Frida så följde jag med henne till Kungsmässan. Hon skulle handla inför resan men jag var bara med och kikade. Åkte sedan hem och när jag kom hem var jag den tröttaste människan någonsin. Irriterad, hungrig och trött. Tills att jag inser att mamma har hunnit göra ALLT jag skulle ha gjort idag. Tvättat all min tvätt, städat mitt rum, bytt sängkläder och ja. Allt och lite till helt enkelt. Blev därefter på mycket bättre humör. Så, nu gör jag helt enkelt precis det jag ville göra. Tittar på serier och spelar Sims. Har även provat kläder inför resan men gav upp rätt fort. Får bli mer sånt imorgon.

Hejsan!

Idag är det söndag och det regnar på för fullt. Så mysigt och uppskattar det faktiskt. Vaknade upp hos Frida och vi sitter just nu och dricker kaffe samt planerar packningen inför resan. Igår så spenderade vi kvällen hos Frida. Spelade beerpong, vissa fick badat i poolen igen, spelade kort och pratade en massor. Så mysigt. Vi gick och la oss tidigt dessutom vilket är ännu en sak jag uppskattar så mycket. Speciellt idag. När jag kommer hem sen så ska det tvättas, planeras och packas. Sen ska jag titta på serier och spela Sims. Det jag ser mest fram emot. Men måste hinna göra en massor av annat också. Hade behövt städa mitt rum också men känner jag mig själv rätt så skjuter jag upp det tills imorgon.

Hallå!

Såhär spenderar vi tiden just nu. Anlände hos Frida runt två, halv tre ungefär. Vi har badat och nu dricker vi gott och ligger vid poolen. Snart kommer lite fler hit gör att ha det lika mysigt som oss. Älskar sånna här lugna dagar. Solen skiner dessutom vilket inte gör saker och ting tråkigare. Vad som händer kväll har vi inte bestämt än dock. Trots att vi sagt att vi bara ska ta det lugnt så vet man såklart aldrig vart man hamnar. Nä, nu ska vi fortsätta mysa här borta. Hoppas ni alla får en fin lördag!!

....Bulgarien!! Efter många om och men så bokade jag, Lisa och Frida en sista minuten idag. Så på tisdag tar vi våra resväskor och åker till Sunny Beach i Bulgarien. Så spontant och kul. Vi var inne på helt andra ställen från början men så någonstans på vägen så fastnade vi för Bulgarien. Ingen av oss har varit där innan så det ska bli jättespännande. Har alltid så kul tillsammans dessutom så vart vi än hamnar så blir det bra. Och en veckas solsemester är definitivt något vi alla behöver. Så idag spenderar jag min fredagskväll med tvätt och packning. Wiiii är så taggad!!! Någon som varit där som har tips?

Hallå!

Idag startade jag dagen med en peanut butter bowl. Slängde i det jag hade hemma. Som banan, havtorn, kokos, bovete, nötter och gojibär. En salig blandning helt enkelt men hej och hå så mätt jag blev. Efter det så har jag endast legat ute i solen. Tröttnade dock nu för en stund sen och tog en dusch. Blir så matt av att ligga i solen när man inte kan svalka sig. Mår liksom illa efter ett tag och blir dåsig. Så gav upp helt enkelt. Smorde in mig med after sun och nu tittar jag lite på Nashville. Har noll planer idag vilket känns väldigt skönt. Behöver få koppla av och stänga av emellanåt. Kanske tröttnar fort på det också heh.

Hej på er!

Igår var jag på Port tillsammans med Erica och Ronja. Jag Erica dansade tills det stängde och gick därefter till McDonalds för mat. Tiden gick och jag bestämde mig för att ta en promenad genom stan och ta första pendeln som gick 04.45. Detta ledde alltså till att jag inte kom i säng förrän 6 ungefär. Gillar heller inte att sova bort dagarna så hade ställt klockan så jag skulle komma upp i hyfsad tid. Däremot så tog jag det lugnt hela dagen. Fram tills klockan 6 ungefär. Då kom Johanna och hämtade mig så satte vi oss på en brygga och pratade om allt mellan himmel och jord. Kom hem närmare åtta och är heeelt slut. Ska bli så skönt att få sova ut. Men först väntar lite fler avsnitt av Nashville och kanske lite Sims spelande. Hm. Hoppas ni haft en fin onsdag!