Efter jobbet förberedde jag middagen lite och slängde in en tvätt i maskinen innan jag åkte iväg på träningen. Sedan jag kom hem har jag hunnit med att tvätta några till maskiner, duschat, käkat, dammsugit och bäddat rent sängen så nu är jag slutkörd för idag. Väntar på att sista tvätten ska bli klar bara. Allt på samma dag men skönt att ha det gjort innan helgen!
/Hanna

idag blev det stekt kyckling, rostad potatis och morötter, broccoli, harrysar och sås!

Stängde ju i tisdags men även idag. Så missade träningen vilket alltid är trist men har bästa stängningsteamet som tur är. Har bara duschat och ätit sedan jag kom hem och väntar nu på gustav. Imorgon slutar jag tidigt och ska sen träna med Isak! Och sen äntligen utgång med Jonna. Känns som det är så länge sedan jag träffade henne, men nu äntligen! /julia

Den där jäveln gick upp i superstar i lördags förresten!

Idag har jag haft en heldag och helkväll med jobbet. Vid 5 åkte vi till vårt nya kontor, käkade och började fixa ordning inför flytten dit. Kom hem för 20 min sedan så nu har jag landat i soffan och inväntar kvällens PH avsnitt.
/Hanna

Sitter på lunchen och är på lite små dåligt humör. Jobbar stängning också så inte direkt kort dag. Men får hoppas att det vänder snart. /julia

Då vi kom hem så sent igår blev det ingen middag hos mina föräldrar utan jag gjorde istället pasta med pesto och kyckling till mid och Gustav. Brukar göra en krämig variant men gjorde en ny nu. Men gott blev det! /julia

Måndag igen och tillbaka på jobbet efter en helg på vift. Har hunnit med att boka behandling av min skada i benet och linskontroll. Fick dock inte tid för linskontroll förrän nästa fredag och jag är just nu inne på mitt sista par och insåg imorse att jag har en spricka i den ena så hoppas på att någon avbokar så jag får en tidigare tid.

Efter jobbet pallrade jag mig till gymmet för första gången på några veckor. Tänk att jag alltid lyckas göra så. Nu äter jag i alla fall middag. Rester från igår och sen ska jag till Jessica och Niklas för ph kväll!
/Hanna

Köttfärssås gjord på rekordtid. Men god blev den!

Dagen startade innan larmet var ställt idag och fet var då innan klockan 8. Blev en lång hotellfrukost innan vi packade ihop väskorna och gick till tågstationen. Blev ett byte till buss innan vi var framme på Arlanda vid kvart över 11. Flyget gick inte förrän 15.15 så vi strosade runt i lite butiker och käkade lunch innan det blev lite vila innan vi klev på planet som kom iväg sent. Oklart varför. Vi landade kanske vid halv 5 så efter vi hämtat ut väskorna var det bara att åka hem och byta om innan vi åkte och tränade. Kanske inte världens effektivaste träning sådär dagen efter tävling men vi ändrade lite steg i dansen.

Sedan jag kom hem har jag bara duschat, lagat och ätit middag. Sedan bara suttit i soffan. Tänkte kika på Wallander som börjar vid 9.
/Hanna

När sista prisutdelningen var avslutad och Isak och Matilda fått hoppat upp på 3e platsen på deras första tävling i star så åkte vi till aka till hotellet för att lämna väskorna. Sedan gick vi till olearys, drack lite vin och käkade middag.
/Hanna

Gårdagen började vid 7 då vi vaknade upp. Fixade oss och gick ner för att käka frukost. Vid 9 hade tagit en taxi från hotellet till arenan. Vid 10 drog tävlingen igång med freestyle och därefter singel (vilket jag inte tävlar så jag hejade och filmade på alla andra). Isak tog sig till final och gick upp i superstar! Alva från vår dansskola tog även och vann i sin klass så det var full fart under singel.

Vid 17 tiden var det daga för par och jag var sjukt nervös men det gick bättre än vad jag hade trott. Första omgången kändes och gick bra så vi tog oss vidare till semifinal!
/Hanna

Vid halv 8 var vi framme i Västerås. Vi gick och checkade in på hotellet innan vi gick till typ närmsta take away restaurang och köpte med oss mat. Just nu våfflar Julle håret och jag kikar på fångarna på fortet.