Pełnych radości, pokoju Świąt Wielkiej Nocy oraz wiele pomyślności i sukcesów

Życzy


BS STUDIO HOSTESS

Bloguj z telefonu komórkowego - Nouw - jedna z najlepszych aplikacji do blogowania - kliknij tutaj!

Likes

Comments

Największym sukcesem każdej firmy sa ludzie. To oni tworzą obraz całej firmym, która może byc postrzegana jak nienagannie działajaca machina lub sypiący się wrak.Bez ludzi żadna firma funkcjonować nie może, a bez pozytywnie nastawionych, zmotywowanych czlonków zespołu może jedynie upaść.

Dlatego tak ważne jest motywowanie zespołu.

Ludzi motywują różne czynniki. Częstym " motuwatorem " są pieniądze, ale także rozwój, realizacjia pasji, uznanie,pokonywanie własnych barier,chęć osiągnięcia sukcesów itp.

Aby Twoi sprzedawcy byli mocno zmotywowani:

1. Powinni mieć jasno wyznaczone cele,zarówno te krótko - jak i długoterminowe oraz ogólne i częściowe.

2. Powinni mieć także wzór, do którego mogliby się odnieść.

3. Powinni znać osiągane wyniki i stale otrzymywać informacje, jak bardzo zbliżyli sie do celu. Ważnym uczuciem towarzyszącym motywacji jest poczucie wygranej. Każdy z nas lubi wygrywać, więc jeśli tylko Twój zespół np. zakończy dany etap projektu,zdobędzie określone wyniki itp.wzbudzaj poczucie wygranej.

4.Pamiętaj aby zawsze stosować zasadę:daję reprymendę w cztery oczy.Chwal swoja załoge tak często jak to możliwe. Zadbaj,aby pochwały zostały usłyszane przez innych czlonków zespołu, a tekże przez przełożonych.Chwal szczerze z radościa i uśmiechem. Z pewnościa przyniesie to nową energie do działania osobie chwalonej oraz jej kolegom i koleżankom, którzy też zapragną poczuć dumę pochwały.

5 Pamiętaj również, że skutecznym sposobem na motywowanie zespołu jest przydzielenie nagrody.Nagrodą może premia bądz awans, ale także różnego rodzaju gadżety lub tzw" umilacze życia " np.weekend w SPA

Aby wpłynąć na wzrost motywacji do działania:

- Bądz najlepszym przywódcą,

- Znajdz to, co motywuje każdą osobe, która chcesz zmotywować,

- Stwórz pozytywną atmosferę w pracy,

- Wprowadz system nagród.

Autor

Ryszard Zając

Współwłaściciel BHP- Center

www.bhp-center.pl

Likes

Comments

Nie ocenia sie ludzi po wyglądzie ale jak Cie widzą tak Cie piszą. Na piersze wrażenie nigdy nie otrzymamy drugiej szansy, więc bardzo ważne jest, aby osoba, z która sie spotykamy,widziała że jesteśmy profesjonalne, kompletne i wyglądamy idealnie.

Moda co roku sie zmienia, jednak w ubiorze biznesowym od lat obowiązują pewne niezmienne zasady.

Jeśli sie do nich dostosujemy, bedziemy odbierane jak profesjonalne kobiety biznesu.Biznes biznesowi nierówny i tak samo jest z kodem ubioru.

Wyróżniamy trzy podstawowe style:formalny,biznesowy i swobodny, które zależne sa od branży,pozycji zawodowej, okoliczności i rodzaju wykonywanej pracy. Jednakże wszystkimi kodami rzadzą pewne podstawowe uniwersalne reguły.

Wizerunek kobiety biznesu to:

- Schludnośc i brak krzykliwych kolorów,

- Stosunkowo mozne akcenty kolorystyczne mogą być zaznaczone przez np. pasek lub apaszkę,

- Skromna minimalistyczna bizuteria odpowiednio dobrana,

- Buty zakrywające palce i pełne ( w ciepłe dni dopuszczalne są odkryte pięty)

- Kolor stroju dopasowany do typu urody,

- Świeża, zadbana, czysta i dobrze ułozona fryzura, dobrana do kształtu twarzy i wieku,

- Zadbana cera,zęby i dłonie,

- Pasek dobrany do koloru butów,

- Rajstopy lub pończochy,

- Nieduża torba lub teczka,

Najczęstsze błędy popełniane przez kobiety biznesu:

Kobieta biznesu nie może sobie pozwolić na:

- Postrzępione nogawki, odrywające sie szlufki,

- Brudne lub pogniecione ubrania,

- Z głębokie dekoldy i zbyt krótkie spódnice,

- Duże, wiszące i dzwoniące kolczyki rozpraszające uwage,

- Żle dobraną bieliznę,

- Nieodpowiednie dobrane rajstopy( za grube, wrzozyste, itp.)

- Gołe nogi.

Najważniejsze w profesjonalnym wyglądzie jest przede wszystkim to,aby fason i kolory strojów dobierać do typu naszej urody oraz aby w stroju czuć sie swobodnie.

Alina Motyka

Stylistaka

Likes

Comments

W biznesie najważniejsi są ludzie, a w firmie najważniejsi sa klienci. Warto więc zainwestować w metody nawiązania nowych kontaktów z klientami, podtrzymania relacji oraz promocji Twojej firmy za pośrednictwem profesjonalnych spotkań biznesowych.

Przygotowując samemu spotkanie biznesow dla swoich klientów:

1. Usta cel spotkania,grupe docelową i budżet, jaki możesz na nią przeznaczyć.

2. Dokładnie zaplanuj spotkanie, rozpisz co się będzie działo, o której godzinie, ile spotkanie będzie trwać oraz kiedy dokładnie się odbędzie.

3. Rozdziel zadania członkom Twojego zespołu.

4. Wybierz odpowiednie miejsce, najlepiej blisko parkingu, takie do którego bez trudno można trafić i łatwo wytłumaczyć dojazd.

5. Zrób liste gości i przygotuj zaproszenia.

6. Wybierz podwykonawców. Ustal z nimi szczegóły współpracy, podpisz umowy i ustal realne terminy płatności.

7. Znajdz ciekawe i niekonwencjonalne atrakcje spotkania. Przygotuj także gadżety, które możesz rozdać na spotkaniu.

8. Przed spotkaniem koniecznie potwierdz obecność gości i ewentualnie prześlij mapę dojazdu.

9. W dniu spotkania przyjdz co najmniej godzine wcześniej. Przygotuj salę, zadbaj o wszystkie szczegóły,np.kartki ze strzałkami kierującymi do sali, rozłożenie banerów, gadżetów.

10. Podczas spotkania koniecznie zadbaj o to, aby członkowie Twojego zespołu pełnili następujące role:

- Witający - który wita się z każdym przy wejściu.

- Odprowadzający - osoba wskażujaca kierunek szatni ( Najlepiej w takiej roli sprawdzają sie hostessy )

- Zabawiający gości - osoba rozmawiająca z przybyłymi osobami zanim zacznie sie spotkanie ( Nie możesz dopuścic do tego aby goście sie nudzili )

Pamiętaj także o tym, aby zadbać o miła atmosfere spotkania, zachęcanie gości do rozmów, pożegnanie sie z każdym na końcu spotkania.

Mile widziane jest także wysłanie dzień po spotkaniu podziękowania za uczestnictwo w spotkaniu i zapytanie o wrażenia.

Tym sposobem uzyskasz od przybyłych osób informacj zwrotną, która może dać ci przydatne informacje dotyczące tego, co można poprawic poczas kolejnego eventu.

Tym co czyni wyjątkowym każde spotkanie są piękne kobiety. Przyciągają one wzrok, zachęcaja do rozmowy, stwarzają miła atmosfere.

Gwaranujemy,że spotkania biznesowe w towarzystwie pięknych, inteligentnych uśmiechnietych hostess bedzie Twoja profesjonalna wizytówką.

Chetnie będą służyć Ci pomocą w uświetnieniu Twojego spotkania biznesowego, bankietu, eventu czy konferencji.

Zapraszamy do współpracy :)

BS STUDIO HOSTESS.PL http://bs-studio-hostess.pl/blog,30,Pi%C4%99kne_spotkania_biznesowe_

Likes

Comments



Firmy samochodowe, podczas promocji swoich nowych modeli, bardzo często korzystają z usług hostess. Jest tak, ponieważ dodają one elegancji, budzą pozytywne skojarzenia i przykuwają uwagę potencjalnych klientów. Koncerny samochodowe posiadając rozległe badania i potężne sztaby marketingowe doskonale o tym wiedzą i tym chętniej korzystają z naszych usług. Ostatnią okazją do współpracy z branżą motoryzacyjną była premiera przepięknej, futurystycznej Toyoty C-HR. Ten hybrydowy pojazd o futurystycznym kształcie był prezentowany szerszej publiczności we Wrocławiu, w Hali Stulecia oraz centrum handlowym Magnolia Park. Już sam nowoczesny wygląd samochodu zachęcał do bliższej uwagi. Efekt potęgowała obecność naszych pięknych pracownic, które serwowały potrzebne informacje spragnionym wiedzy fanom motoryzacji. Było o czym opowiadać, ponieważ to dzieło japońskich inżynierów poza wyglądem przeniesionym prosto z concept carów odznacza się doskonałą technologią hybrydową. Oznacza to, że dobre osiągi łączy z symbolicznym zużyciem paliwa, co w dzisiejszym Świecie jest nie do przecenienia. Nasze hostessy doskonale sprawdziły się w prezentacji modelu klientom i zadawały szyku całemu eventowi. To dość oczywiste skojarzenie – tam gdzie pojawiają się efektowne samochody są również piękne kobiety. Firma Toyota, również dzięki nam, zaliczyła doskonałą prezentację swojego nowego modelu, a my czujemy ogromną satysfakcję.



BS STUDIO HOSTESS.PL

http://bs-studio-hostess.pl/blog

Likes

Comments

Nasza agencja hostess i modelek realizuje zlecenia na terenie całej Polski. Wiąże się to z udziałem na niezwykłych eventach, targach, bankietach czy premierach. W minionym miesiącu nadarzyła się okazja przeprowadzenia prezentacji nowych modeli Volkswagena w salonie motoryzacyjnym, w Świdnicy.

BS STUDIO HOSTESS miało zaszczyt wziąć udział w tym wydarzeniu i z dumą reprezentować markę Volkswagen. Rangę wydarzeniu nadawał tłum gości, zaproszonych indywidualnie na specjalny pokaz. Cały event stał na bardzo wysokim poziomie i był dopracowany w taki sposób aby osoby biorące w nim udział nie nudziły się ani chwilę. Warto opowiedzieć jak z perspektywy obserwatora wyglądało to widowisko, gdyż prezentacji modeli Golf, Passat Variant i Up towarzyszyły różne atrakcje, na przykład pokaz sztuczek barmańskich zaserwowany przez utytułowanego mistrza oraz długi pokaz laserowy. Widzowie byli pod wrażeniem efektownych podrzutów butelek, które płonęły w czasie pokazu. Goście mogli raczyć się wykonanymi przezeń drinkami oraz kosztować przystawki ze szwedzkiego stołu. Lasery rozprowadzone po przepastnym i eleganckim wnętrzu salonu, w rytm muzyki, przykuwały uwagę gości na wiele długich minut, a znakomity konferansjer Dariusz Raczycki doskonale prowadził całą imprezę przekazując przy okazji motoryzacyjne fakty. Jednak kluczowe dla całego wydarzenia były nowe, lśniące modele, które dumnie prezentowały nasze hostessy. Dziewczyny ubrane w jednakowe, eleganckie sukienki nadawały szyku pokazowi. Trzeba przyznać, że męska część widowni z równym podziwem obserwowała auta co piękne panie. Jak widać kobiece piękno i motoryzacja potrafią iść w parze. Dzięki temu tandemowi wydarzenie w świdnickim salonie wzbudziło powszechny zachwyt i zapewniło poczucie uczestniczenia w prestiżowym evencie.

Prezentacja udała się znakomicie, zaproszeni goście bawili się doskonale, nasze hostessy brylowały w blasku jupiterów, a nasz klient – Volkswagen – odniósł sukces. To był udany wyjazd!

Likes

Comments

BS STUDIO HOSTESS jest jedną z najbardziej znanych AGENCJI HOSTESS I MODELEK w Polsce, o stabilnej i wysokiej renomie.

Działamy na rynku polskim od 2007 roku

Zaufały nam między innymi takie firmy jak:

PLUS GSM, PCC, DECATHLON, FIAT W.KRUK, JA.BACZEWSKI, POLSAT, KGHM, TESLA, CAT, CONTINENTAL

oraz wiele innych cenionych firm.


Zakres usług:

HOSTESSY

MODELKI

FORDANSERKI


- HOSTESSY (około 20 tys.) - doświadczone w pracy podczas targów, imprez, bankietów oraz konferencji organizowanych w kraju i zagranicą, posiadające często doskonałą znajomość wielu języków obcych m. in. angielskiego, niemieckiego, przyczyniają się do wymiernych korzyści, sukcesów osiąganych przez Klientów oraz podkreślają wizerunek, wzmacniając jednocześnie renomę i siłę promowanej marki.
- MODELKI i MODELE - posiadający doświadczenie w pracy podczas różnorodnych sesji zdjęciowych (katalogi, czasopisma itp.) oraz podczas pokazów mody, różnych eventów w kraju. Wyróżniają się zwykle niebanalną i oryginalną urodą oraz bogatym doświadczeniem w wykonywanej pracy.

- FORDANSERKI – bardzo kulturalne, z dużą dozą uśmiechu i miłego usposobienia, niezbędnego w tańcu podczas imprezy firmowej . Cechuje je pełen profesjonalizm, chęć do pracy i pozytywna atmosfera, którą są w stanie zarazić gości aby umilić im czas. Eventy z ich udziałem są gwarancją sukcesu.


Działamy na terenie całej Polski !


Zapraszamy do współpracy !!!!! :)



----------------------------------------------

http://bs-studio-hostess.pl/

https://www.instagram.com/bsstudiohostess/

694558801

Likes

Comments

W sierpniu 2014 roku nasze modelki zostały zaproszone do sesji zdjęciowej niezwykłego prototypu - pierwszego polskiego samochodu luksusowego – New Warsaw. Projekt ten narodził się we Wrocławiu za sprawą Michała Koziołka i wspierających go Adama Mally'ego, Dawida Ozgi, Michała Puchalskiego, Jacka Śniadeckiego i Łukasza Myszyńskiego. New Warsaw jest próbą przywrócenia polskiej motoryzacji za sprawą reinterpretacji dawnej Warszawy 223 – limuzyny rodem z PRL-u. Samochód posiadać będzie silnik 5.0 V10 i dysponować będzie mocą ponad 500 koni mechanicznych, wewnątrz zaś oprócz skóry naturalnej znajdziemy drewno z polskiego dębu, bursztyn oraz... butelkę luksusowej wódki. Prototyp w białym kolorze nie miał jeszcze tych udogodnień, lecz był jedynym tego typu pojazdem powstałym w Polsce i pierwszym z serii jedynie dziesięciu egzemplarzy, które powstaną.


Likes

Comments


Premiera Oranżady PRL

Nasza agencja hostess i modelek często bierze udział w rozmaitych promocjach, jednak wiosną 2015 roku mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w bardzo nietypowym przedsięwzięciu. Nasze modelki pojawiły się bowiem na prezentacji Oranżady PRL – Napoju stworzonego i promowanego przez Krzysztofa Skibę.

Wydarzenie to miało miejsce w warszawskiej restauracji Banjaluka i już od początku zapowiadało się niezwykle. Gospodarz imprezy, frontman grupy Big Cyc, przyjechał czerwonym Żukiem, a ubrany był w biały fartuch rodem z PRL-owskiego spożywczaka, podobnie jak część jego znamienitych gości. Byli to między innymi Końjo, Michał Milowicz, Norbi, Krzysztof KASA Kassowski, Andrzej Nejman czy... Ryszard Kalisz!

Zwłaszcza postać tego sympatycznego polityka była pewnego rodzaju smaczkiem, ponieważ jako były członek PZPR był symbolem minionego systemu. Cała impreza była jedną wielką zabawą, pełną śmiechu i symboli odnoszących się od PRL, na przykład oranżadę rozdawano, gościom i przechodniom, w płóciennych siatkach.

Oczywiście nie była to jedyna forma podania tego napoju, o należytą formę i wzbogacenie smaku zadbał Mistrz Europy Barmanów Krzysztof Drabik, uczestnik Mam Talent, który serwował doskonałe drinki. Tym co wywołało nasz największy aplauz była żonglerka butelkami na dawnym polskim motorowerze Komar.

W tym czasie nasze modelki uczestniczyły w pokazie mody. Nie byłoby w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że zostały od stóp do głów przyozdobione w prawdziwe warzywa i owoce. Wszystkie panie miały indywidualne kreacje, na ich głowach widniały wianki z marchewek lub pomarańczy, biustonosze z rzodkiewek czy papryk, a biodra miały przepasane bananami, ziemniakami, a nawet kolbami kukurydzy. O ten niezwykły zabieg ubiór zadbała Wiganna Papina – stylistka i prowadząca Pytanie na Śniadanie. Co najzabawniejsze, po pokazie mody wyłoniono... Miss Warzywniaka! W międzyczasie pod restaurację przyjechali policjanci, którzy po degustacji pysznej oranżady i naprężeniu muskułów przez Chucka Norrisa szybko odjechali.

Jak widać każda promocja przebiega odrobinę inaczej, lecz przebieg tej był do prawdy niezwykły i budzący podziw swoją kreatywnością. Z humorem oddano klimat minionej w Polsce epoki, zachowując te miłe akcenty i zapewniono gościom wielką atrakcję. Naszym modelkom zaś niezapomniane stylizacje i świetne wspomnienia.

Likes

Comments