Imorgon går båten till Fraser och i instruktionerna så står det att ön saknar täckning. Så bye bye för ett tag! Vi hörs på lördag.

Vi är så taggade!! Puss hej

Att bo on the road innebär att nästan allt sköts öppet. Inte ens när man duschar så är det privat.

Diskar gör vi öppet, byter kläder, klipper tånaglar, städar och äter likaså.

Men jag klagar verkligen inte, tvärt om. Resan har härdat mig till att vara konstant bekväm i nästan alla situationer och miljöer.

Eller ja, ibland så duschar vi faktiskt i bås om vi har tur. Men visst är det härligt med utomhusdusch? Utsikten är härlig iallafall.

Imorgon så ska vi checka in med vår grupp som vi ska åka till Fraser med, och på torsdag bär det av!

Igår hade vi en produktiv dag. Och solen sken hela dagen trots en väderrapport som sa regn!

Vi åt brunch på en resturang i stan.

Sedan gick vi en lång runda i nationalparken där vi såg några koalor och en hel del surfare.

Vi badade och åkte på våra bodyboards.

Efter det så körde vi lite träning och yoga i parken.

Sedan spelade vi kort vid floden.

Och kvällen avslutades med popcorn och McDonalds framför orange is the new black.

Idag har också varit en kanondag med bad på ny strand och en hel del avsnitt Alex och Sigge.

Jag har börjat med ett nytt projekt också! Tyvärr så vill jag inte avslöja mer än så, men mer info kommer 1 december.

Puss

Ännu en morgon med regn som öser ner. Jag tittar tillbaka på bilderna från i fredags och längtar tills regnet går över.

I fredags kväll så blandade jag och Sigge drinkar på stranden och pratade. Vi åt burrito till middag men gick och la oss redan vid 20.00.

Vi har fått jättekonstig dygnsrytm här i Australien.

Igår så tröstade vi oss med burgare och glass på Betty's.

Men nu sticker faktiskt solen fram litegrann! Det finns hopp! Vi ska äta söndagsbrunch i stan idag.

Puss

Fredagsfrulle mina damer och herrar! Fantastiskt goda grejer.

Idag, lördag, har regnet öst ner. Men äh, jag är ju här med Sigge och då blir inga dagar trista.

Vi har passat på att kolla ikapp sista säsongen av Orange is the new black.

Puss

Igår kom vi hit till magiska Noosa. Vilket ställe! Vi trivs väldigt bra än så länge.

Fredagsfrukosten åt vi i nationalparken till musiken av ett gäng gamla gubbar på gitrarr och vågorna i bakgrunden.

Tanken är att stanna här tills fraser nästa vecka. Fallskärmshoppning borde vi boka snart också... Jag är galet höjdrädd och ser inte alls fram emot att hoppa. Så vi får se om jag ångrar mig i planet och kanske rent av skippar det. Jag hoppas att jag vågar.

Vi har spenderat två dagar i Sunshine coast, på beachen. Stranden var najs men staden var sådär. Jag har bränt mig som en liten tomat i ansiktet.

Vi har köpt bodyboards!! Det är så galet najs att "surfa" på vågorna med den lilla jäkeln. Det blev inga surfproffs av oss, med bodyboard-gudar ska vi bli!

Nu är vi i Noosa, underbart helt enkelt.

Brisbane I miss you

UNI BRISSY

Jag har glömt att berätta att vi gick på Bio i Brisbane! Det var galet najs och faktiskt hyfsat billigt. Vi har fått höra att bio i Australien skulle vara så himla dyrt, så det var en trevlig överraskning!

Filmen vi såg vill jag dock knappt prata om. Den var så sorglig att mina ögon var puffiga i över ett dygn efter all gråt. Usch. Så viktigt men så hemsk.