Vi var i Thailand över jul och nyår, vi var där nästan 1 månad och hade det såå underbart. Trodde dock jag skulle ha mega ångest när vi kom hem, men faktiskt så hade jag inte sån ångest tills nu.. Det är ju så himla is kallt ute nu, usch å fy, man hade bara velat spola tillbaka och ligga på en varm härlig strand med en go drink i handen just nu.

Men vilken resa vi gjorde! Vi hann med och se så många öar med, tack vare för vi blev så rastlösa och bara ville se mer av Thailand.

Äggröra och bacon, en go söndags frukost.
Men vi är typ beroende av denna frukosten, haha.

Min äggröra består av.

8 ägg
Lite gul lök
Lite salt

Jag använder mig inte ens av en halv gul lök har lite mindre, hackar den i små små bitar. Fräser den på låg nivå med kokosolja. Blandar äggröran med lite salt och sedan häller jag över det i stekpannan med löken.
Sedan färdigt, mums. 😉

Nu är jag tillbaka ännu en gång och nu kommer jag försöka stanna, haha. 2016 har varit mycket motgångar, men också ett väldigt bra år.
Men nu är det nytt år och det innebär nya utmaningar och det ska bli ett dunder år, massvis med bloggande.
Sedan har jag faktiskt en liten plan som jag har planerat sedan ett halvår/år tillbaka, och det är att designa lite kläder, men mer än så berättar jag inte hehe.🙈

Har fixat min egna lilla walk In closet, vi har ju en trea så blev över ett rum som vi inte visste vad vi ska ha där, så det fick bli min Walk In Closet. 😉
Fattas bara en grej till och det är en hylla över kläd stången, där jag ska ställa resten av alla mina skor, så kan jag köpa ännu fler skor. 😉

Då var man hemma igen efter en underbar vecka. Vi landade vid 1 inatt, så vi var inte hemma för ens fyra. Så vi vaknade för en stund sen. Men fy va kallt det va och komma hem, man ville bara vända igen och ta nästa plan, haha. 😉
Men idag är det iaf lite sol ute, så får hoppas det inte är så kallt iaf.
Men nästa gång vi åker iväg blir det nog en vecka till eller några till. Går alldeles för snabbt 8 dagar, men vi har åndå hunnit med och se en del så det är jag glad för.

Sista kvällen åt vi paella som är typ ett måste och äta när man är där haha, det va jätte gött!

Hej på er!!
Vi har det så bra här i Teneriffa, vi vill aldrig åka hem. Just nu sitter vi på en jätte mysig ute servering, där jag fick lite wi-fi.
Igår var vi på en historisk utflykt där vi fick se massa olika ställen, så himla vackert! Vi var först och besökte vulkanen Teide, sedan var vi och kolla runt den med där såg det nästan ut som en öknen. Sedan åkte vi vidare och besökte andra ställen, till sist besökte vi Masca som var så sjukt fint! Kan verkligen rekommendera en sån här tur om ni ska hit. Eller ni måste göra det, för så vackert är det.
Jag har varit på många ställen, men faktiskt första som varit så fint. 😄😄

Nu sitter vi och väntar på vårt flyg ska gå.
Trodde jag hade propp fullt i väskan å att den skulle väga hur mycket som helst, som min resväska alltid brukar göra, men så vägde den bara 12 kg. Haha! Fick en chock, så nu blev jag orolig för att jag har med mig för lite. 😉
Får la shoppa det jag behöver!
Ska försöka hinna blogga så mycket dom möjligt där nere. Vi hörs!