Hur sjukt är inte det? Lilla LILLA jag liksom, känner mig fortfarande som en liten flicka som inte har några bekymmer alls och som inte heller komma att ha det förrän om många många år. MEN i själva verkat är jag där idag, då jag faktist har bekymmer, och skolan är mitt största. Jag har liksom ETT litet år kvar på mig till mitt riktiga liv börjar..

Fast å andra sidan vill jag bara få det sista året överstökat, jag vill börja plugga något som jag verkligen tycker om och har passion för på universitetet. Det är mode för mig, jag älskar att få vara kreativ och få skapa saker!!

Morgondagens outfit ligger nu framme och väskan är packad med skolsaker. Måste säga att det kändes mycket tråkigare att packa en skolväska än en strandväska som jag gjort nu under en hel sommar, känns det som. Jag har köpt nya pennor och pennskinn, beställt en "personlig" almanacka som förhoppningsvis kommer nu i dagarna och kvar att inhandla är bara något skrivhäfte. Jag tror jag ska åka in till NK och köpa skrivhäften på Ordning & Reda, dom brukar alltid ha väldigt fina skrivhäften i massa roliga färger.

Idag såg jag att fashion week i Köpenhamn började. Skulle verkligen vara så kul att vara i köpenhamn just under en av modeveckorna. Jag älskar modet i köpenhamn, följer en hel drös köpenhamn-tjejer(som jag kallar dom för haha) på Instagram och jag tycker dom är så balla och uttrycker sig så snyggt med sin kläder verkligen!

Några köpenhamn-tjejer på instagram: @frejawewer @sophiaroe @annaastrup @roseulveman @sophlunds @mariakragman @paulinecaroe @fredrikkelindkvist @lauralund

Hallåå!

Jag har precis pressat ihop mina resväskor och väntar nu på att vi strax ska åka till flygplats för att tyvärr åka hem till ett regnigare Sverige. Vi ha vart här i 4 veckor exakt men tiden har verkligen gått alldeles för fort, det känns som att vi inte har hunnit med mycket alls nästan.

De senaste dygnet har jag: 1. Gått förbi en fin liten bro 2. Vart på golfklubben, där vi även åt lunch 3. Ätit livets pastatallrik, tomatsås gjord på körsbärstomater med burrata ovanpå 4. Ätit en riktigt italiensk frukost med bakverk och cappuccino, SÅ gott men lite för sött sådär på morgonkvisten.

Godkväll!

Jag kom precis hem från kvällens middag och ska alldeles strax puffa till min kudde innan jag somnar. Mamma och pappa stannade kvar för att ta en drink eller nåt efter middagen men jag var alldeles för trött så jag gick upp till hotellet istället. Det är lite sjukt ändå hur trött man blir av solen när man solar en hel dag.. Men innan jag somnar måste jag ju självklart blogga!

Idag har vi som sagt solat hela dagen, på en jättefin strand som jag inte minns namnet på hehe.. Vi solade från ca 11 till 17.30 och sedan på vägen hem stannade vi till på en liten bar som hade jättefin utsikt över havet och bergen för att dricka en aperitivo innan vi skulle till hotellet och göra oss i ordning för kvällen.

Godnatt, nu ska jag puffa till min kudde! <3

T-shirt - Acne studios

Kjol - All saints

Skor & väska - Gucci

Hejsan kära bloggläsare, idag har vi förflyttat oss till Sardinien. Vi kom hit strax efter lunchtid och har än sålänge checkat in på hotellet och gått ner till hamnen här i Porto Cervo som vi bor i och tagit en aperitivo(hunnit köpa ett par skor också, hehe)Just nu ligger jag och bloggar(you dont say) i sängen och ska snart hoppa in i duschen för att fixa mig inför kvällen. Ligger i en morgonrock för att det är så sjukt kallt inne på vårt rum.. Jag ska försöka ta någon outfit bild ikväll också!