Hej
Jag har valt att inte blogga alla dagarna då vi nästan gör samma sak varje dag.
Men igår skulle vi ha åkt soffa i vattnet som det kallas för men när vi kom dit gick den sönder så det blev tyvärr inte av. Men vi får se ifall vi hinner det någon annan dag.

Igår försökte jag göra en sidspark ner i vattnet efter typ 1000 magplask lyckades jag. Tyvärr blev inte bilden så bra därför valde jag att inte lägga ut den.

Idag ska vi ner till stranden precis vid oss och försöka hitta någon klippa eller något som man kan hoppa ifrån.
Sedan ikväll ska vi ut och äta på en resturang antagligen en vid hamnen men det är ej bestämt en.

Så fort jag kommit hem ifrån Kroatien ska jag redigera alla bilder jag tagit under vattnet och lägga ut. Men det är svårt att överföra och sådant nu när det är super dåligt internet.

Nu ska jag ner och bada och så hör vi senare. Hoppas ni får en super bra dag.

Igår valde jag att inte blogga då vi gjorde exat samma sak som dom andra dagarna. Vi var på stranden hela dagen och sedan gick vi och åt middag på en resturang.

Idag var vi på en annan strand lite längre bort en den vi brukar vara på. Där hade dom en hoppborg som vi var på i en timma. Sjukt kul men det var ganska mycket folk. Vissa delar på den var svårare och andra lättare. Ibland ramlade man i vattnet direkt och ibland klarade man sig.😂😂

Nu ska jag duscha och sedan ska vi laga middag hemma. Då vi inte är sugna på resturang mat idag igen.
Men vi ses imorgon och då ska vi antagligen åka till en ö igen.
Hoppas ni haft en bra dag.😄

Godmorgon!!
Idag har vi åkt till en ö där vi ska vara till klockan 19:00 då färgan tar oss tillbaka till Trogir.
Vi ska bada, sola, snorkla och äta middag/lunch. Det kommer att bli super mysigt. Sedan i kväll kommer vi inte att gå till en resturang utan vi kommer att laga något i lägenheten då vi kommer tillbaka soppas sent från ön.

Där vi bor i Trogir har det tydligen varit en brand enligt Aftonbladet. Men som tur va är det inget vi har märkt till. Men det är sjukt synd när sådant händer.

Men nu ska vi snorkla och leta efter ett par glasögon som ramlat ner i vattnet.😂😂😂 Vi får hopps på att vi hittar dom.

Igår blåste det jätte mycket. Så vi var vid Polen en liten stund och sedan åkte vi in till splitt.
Det var super mysigt i splitt men det var lite väl mycket folk tyvärr.

Idag har vi varit hela dagen vid havet då det inte blåste lika mycket som igår.
Nu sitter vi på en resturang och äter middag. Sedan ska vi hem och sova och imorgon ska vi åka ut med en båt till en ö. Ska försöka ta lite bilder under vattnet.
Men nu ska jag fortsätta äta och så syns vi imorgon.

Hej!!!!
Igår hade vi en helt underbar dag på stranden.
Vi låg vid stranden och solade och badade hela dagen.
Tyvärr så brände jag mig men är inte förvånad då jag är väldigt känslig för solen.😔🌞
Men det är det bara att leva med.

Till alla er som är ute i solen var försiktiga och använd solkräm för ert eget bästa. Ni kommer att ångra er i efterhand ifall ni inte smörjer er.

Stranden vi var på igår var helt underbar. Vattnet var helt klart och det var inte alls för många sjöborrar.

Hoppas ni får en super bra dag och så hörs vi imorgon eller senare ikväll.

Nu har vi äntligen kommit fram till Kroatien och ligger och solar och badar.
Idag så ska vi inte göra något speciellt bara ta det lugnt.
Våra kusiner bor på samma hotell som oss fast dom kom några dagar tidigare då dom flyger och vi åker bil. Så vi ska ut och äta med dom i kväll.
Det är så sjukt skönt att vara framme efter att ha åkt bil sen igår klockan 04:00.
Nu ska jag sola lite och kanske sova för är sjukt trött då det är ganska svårt för mig att sova i bilen.
Jag ska försöka att blogga 1-2 gånger varje dag här nere. Sedan är inte wi-fi det bästa men vi får hoppas på det bästa.
Hoppas ni har ett sjukt bra lov så hörs vi.
(Ska ni göra något speciellt under lovet?)

Idag börjar äntligen min bilsemester. Vi gick upp klockan 04:00 för att åka till Danmark och sedan tog vi en båt till Tyskland.
Sedan åkte vi vidare till österike. Där vi även ska sova i natt. I år ska vi till Kroatien och kommer inte att göra lika stor resa som förra året men ni kommer självklart att få hänga med endå.
Sedan vet man aldrig med våran familj ifall vi åker vidare efter Kroatien eller om vi åker direkt hem. Det får vi helt enkelt se. Men nu ska jag sova för att orka gå upp imorgon och försöka åka hela vägen till Kroatien.
Godnatt och så hörs vi imorgon.

Hej

I helgen var mina kusiner här och då fick jag en sjukt snygg klocka av dom som ni kan hitta på ur och pen länkar nedan. Den modellen som jag har finns i massa färger som brun svart och vit. Jag valde vit då jag tycker det är sjukt snyggt på sommaren.

Tycker ni borde passa på att köpa en klocka nu då dom har 50-75% på många av klockorna både på nätet och på hemsidan.

https://www.uropenn.se/damklockorHoppas ni får en fortsatt bra dag.😄

Idag blev det en sjukt enkel lunch för mig som bestod av pasta, pesto och morötter. Sjukt enkelt men extremt gott.🥕
Ibland har man lite bråttom och bara slänger i sig något snabbt även om man egentligen inte är hungrig.👍🏼❤️
Detta är verkligen något jag skulle tipsa om. Speciellt när man är stressad då detta inte alls tar lång tid att göra.

Jag har även varit en stund på Liseberg med några kompisar och sedan kom mina kusiner från Stockholm som ska vara här hela helgen.😄
Imorgon kommer även min andra kusin från Stockholm. Ska bli sjukt kul att äntligen få träffa min släkt igen efter en lång tid.

Nu ska jag kolla på film och sedan sova.
Denna helgen ska jag verkligen försöka blogga varje dag. Förhoppningsvis ska jag göra massa roliga saker som är värda att blogga om.
Hoppas ni får en fortsatt sjukt bra dag och så hör vi imorgon .💗

GRATTIS!!!!!!

Igår var jag på min bästa kompis konfirmation.

Det var super kul. Kommer aldrig att glömma denna dagen och speciellt inte när vi fastnade i hissen och fick försöka klättra upp ur den. Som tur var så löste allt sig och vi fastnade ganska långt ner så hela hissen ramlade inte rakt ner.

Är sjukt glad att jag fick komma och fira denna dagen med dig. Tyvärr var jag fortfarande lite sjuk och kunde inte vara med hela dagen. Men vi får ses snart igen och även fira din födelsedag.

Jag hoppas att du hade en sjukt bra dag och att detta är något du kommer att ha med dig resten av livet.