Hei alle sammen. Jeg vil bare informere om at jeg har flyttet til eget domene. Jeg er fortsatt innom her fordi jeg har funnet flere faste blogger jeg leser, men setter også pris om dere besøker meg på marita-lynn.no.

Følg meg på facebook HER for å få jevnlige oppdateringer.​

For å gå direkte til min blogg er adressen www.marita-lynn.no/blogg

Håper alle har hatt en fantastisk sommer med deilige ferieuker og sol!

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

​Hei alle sammen! Jeg vet at bloggen blir lite prioritert for tiden, men jeg har ikke sluttet å blogge. Den nye jobben min krever selvfølgelig en del tid og dermed blir det ikke like lett å sette av tid til bloggen like ofte, men det vil alltid komme et innlegg når du minst venter det.

På fredag reiste mamma, lillebror og jeg til hytta i Lyngdal. Det er vel strengt tatt mormor og morfar sin hytte, men det er der jeg liker meg best. Luna har kost seg ute i naturen og kunne springe fritt så lenge hun orket eller ble oppmerksomhetssyk.

På lørdag gikk vi litt rundt i sentrum og på ettermiddagen fikk vi hyggelig besøk av morfar. Vi hjalp han med å fikse taket på terrassen, spiste taco og snakket om gamle dager til sent på kvelden.

Det har vært en utrolig hyggelig helg med god mat, kortspill og fisking, samt en tur innom Sørlandsbadet før hjemreisen. Har dere hatt en fin helg?

​Savner brunfargen allerede for tro meg den flasset av idet jeg gikk på flyet som skulle ta meg hjem fra Spania. Heldigvis har det vært ganske fint vær i Stavanger og jeg har hatt muligheten til å få litt sol ved flere anledninger. Nå som jeg begynner å jobbe på kontor for fullt er det ikke lenger barn og uteaktiviteter som står på planen, men i går var vi på Marøya med SFO og det var en deilig dag, samt en perfekt avslutning på min tid som SFO-assistent.

Jeg skulle nesten til å skrive god helg, men det er jo bare torsdag! I morgen ser jeg frem til en produktiv dag på jobb samtidig som jeg har min siste jobbhelg hos Modern Design frisør. Det er trist å si farvel til to jobber og så mange flotte mennesker, men jeg kommer fortsatt til å holde kontakten med mine "gamle" kollegaer og savner dem nesten allerede.

Ønsker dere en videre fin dag og god helg i morgen! Jeg skal nesten bare jobbe i helgen, men jeg har satt av tid til Volleyballen i Stavanger og St.hans feiring hos en venninne på lørdag

#outfit #outfitoftheday #ootd #denim #shorts #bikini

I går begynte jeg i arbeidspraksis og jeg er så glad! Stillingen min er vel det man kaller for kommunikasjonsrådgiver eller digital markedskoordinator, men tittelen er ikke helt bestemt enda. I går og i dag har jeg jobbet med å utarbeide firmaets nye hjemmeside og timene bare flyr avgårde. Det skal bli veldig deilig med helg nå, men jeg ser allerede frem til å jobbe igjen på mandag.

Noen av dere har sikkert fått med dere at jeg har søkt på sykepleierstudiet til høsten, men nå blir det nok uaktuelt å gå tilbake på skolebenken uansett om jeg kommer inn. Ønsker dere en fantastisk fredag videre og god helg!

​Det er så deilig med lyse sommerbilder på Instagram. Hvis du ikke følger meg allerede så er du hjertelig velkommen. Jeg legger både ut bloggbilder og litt andre bilder som ikke blir publisert på bloggen. Bruker: marita_lynn

​Her er noen bilder jeg fikk tatt med selvutløser av samboeren og meg på toppen av Castillo de Santa Barbara. Utsikten var helt fantastisk og selv om samboeren min er litt i mot slike klissete bilder så fikk jeg overtalt han til å ta et par mens vi var der. Jeg synes det er utrolig koselig å ha selv om kvaliteten ikke ble helt optimal med tanke på at kamera stod så langt unna og ble tatt med selvutløser. Mi amor

​Hei alle sammen! Nå er jeg hjemme fra en etterlengtet ferie. Samboeren og jeg reiste til Spania for en uke siden og vi har nytt varmen og hverandres selskap. Været var perfekt - ikke kjølig på kvelden, men heller ikke for varmt på dagen. Vi bodde i Villajoyosa, men tok også turen til Castillo de Santa Barbara i Alicante og Terra Mitica park i løpet av uken. Vi hadde egentlig planer om å reise til Valencia også, men jeg ble syk de siste dagene med hoste, vond hals og oppkast. Selv om det var kjipt så hadde vi en deilig ferie med frokost på balkongen, soling og bading på stranden, samt lydbok og vin på kvelden. Nå som vi er hjemme igjen føler jeg meg så avslappet og brunfargen er ikke feil den heller!

​I går fikset jeg som sagt etterveksten min og jeg er storfornøyd som vanlig. Denne gangen stripet vi håret med en ny type bleking og resultatet ble en nydelig kald nyanse. Wendela på Modern Design, Kvadrat er så flink!

Jeg ser det veldig godt og det kan hende at dere også la merke til det men håret mitt er ganske tørt i lengdene. Vi fikk ikke tid til å klippe håret mitt i går, men planen er å gjøre det om ikke så lenge. Tenker at det kan være lurt å spare klippen til etter jeg har kommet hjem fra solfylte Spania.

Det er ikke så lett å se på bildet, men jeg har faktisk fått en heftig ettervekst som må fikses på. Akkurat nå sitter jeg i stolen hos min faste frisør Wendela, på Modern Design. Hun skal stripe bunnen min og legge inn en kaldere farge mellom stripene. Det kan hende at håret blir litt mørkere, men jeg ønsker et litt mer naturlig resultat slik at etterveksten ikke blir så synlig etterhvert som håret vokser ut.

Jeg er ekstra giret i dag siden samboeren og jeg reiser til Spania om 6 dager! Jeg har hatt nedtelling på mobilen min siden dag 60, og nå begynner det endelig å nærme seg. Vi skal til Villajoyosa som ligger i nærheten av Alicante og Benidorm. Værvarselet ser fint ut og planen er total avslapning i varmen, samt en dagstur til Terra Mitica for å kjøre berg og dalbane! Ønsker dere en fin uke videre.

​Jeg har alltid likt å bestille min personlige almanakk fra www.personligalmanakk.no. Hvert år bestiller jeg en ny, men da jeg fant ut at de også tilbyr en personlig veggalmanakk ble jeg veldig nysgjerrig. Jeg bestilte denne kalenderen for et par uker siden og den er helt genial. Du kan selv velge hvor mange familiemedlemmer og kolonner du vil ha, samt legge inn et bilde og navn for hver person som skal bruke den. Som dere ser har jeg og samboeren hver vår kolonne i tillegg til en felles. Den er helt genial og samboeren min liker den liker den også. Det var faktisk han som påpekte at vår gamle kalender holdt på å nærme seg slutten og at jeg måtte bestille ny med en gang.