Äntligen höstlov! I måndags var jag med Linnea och åt lunch på Pom & Flora som ligger på söder! Jag tog en Cappuccino och en acai bowl med chiapudding. Lagom lunch när man är sugen på något lättare! Ikväll, torsdag, ska jag åka med Holger till Småland där hans släkt bor. Vi ses! Puss!

Ikväll åt vi middag på Nytorget 6 för att fira Clara som fyllt 20 ;) Jag åt Linguini med gårdskyckling och till efterrätt äppelpaj med kanelglass. Supergod mat!

För en vecka sedan firade jag och Holger ett år tillsamman med att gå på selma city spa och efter det gick vi på en jättefin restaurang i vasastan som hette Knut! Jätte mysig dag!

Igår var jag och Holger och fikade på ett cafe i vasastan som heter kaffeverket! Supermysigt ställe! Kommer gå tillbaka dit!

När jag var i USA köpte jag bland annat dessa levis jeans på outleten! Ett par ljusa 501:or! Värsta kapet! Kostade bara 15 dollar :))

Igår åkte vi till Westbrook som ligger i connecticut, vi åkte först till en outlet och shoppade. Sedan åt vi middag och efter det åkte vi till ett glasställe med livemusik! Vi gick också ned till stranden på kvällen!

Hejhopp, här kommer lite bilder bilder från dagen inne i New York!

Vi började dagen med att äta frukost och sedan, tog vi en taxi upp på fifth avenue och gjorde en del shopping, efter det åkte vi vidare till bloomingdales! Det har varit ungefär 40 grader hela helgen så vi har knappt orkat gå någonstans, därav en hel del taxi åkande! Efter lunch var det dags att hämta väskorna vid hotellet och åka hem igen!

När vi kom hem tog vi det lugnt och kollade lite tv, sen åkte vi till en pizzarestaurang och åt middag, efter middagen åt vi en varsin glass som efterrätt! Men nu är det dags att gå och lägga sig! Puss

Igår började vi dagen med pannkakor till frukost! Sen efter det packade vi ihop våra saker för att åka till en sjö där mina kusiner har sin båt! Det var härligt väder men supervarmt! Idag kommer inte direkt bli bättre för att vi ska in till New York där det ska bli 35 grader och sol...Tagga! Men det ska bli superkul ändå!

Äntligen är vi framme! Idag har vi i princip bara rest hela dagen! Vi gick upp klockan tre imorse för att hinna med planet mot Köpenhamn för att sedan byta plan som tog oss vidare till New York! När vi kom fram till flygplatsen fick vi stå och köa för passkontrollen i två timmar och först efter det kunde vi åka hem!

Nu på kvällen så åkte vi till en restaurang och åt som hette Social! Men nu är vi hemma igen och jag ska sova efter att ha varit vaken i snart 24 timmar!