Ja, här kommer nästa bildbomb från vår semester. Vi hade bokat ospecificerat och fösta kvällen kände vi oss lite besvikna för att vi hamnat så långt ifrån de två mysigaste hamnstäderna, det vi tyckte var märkligt var dock att så många "frivilligt" hade bokat vår stad och vårt hotell. Vi förstod nästa dag varför, vi hade hamnat närmst den finaste sandstranden, hur underbart! Dessutom lägger vi oss inte rakt ner bredvid alla andra och alla solstolar utan vi hittade skugga under ett träd en bit bort och var i princip ensamma på "vår" del av stranden. Det var såpas varmt att vi var mer lata denna semestern, man ville inget annat än att bada på dagarna. Vi hann besöka massa olika stränder, moppe kan jag starkt rekommendera alltså. Vi tog sedan moppen och hängde ett par kvällar i hamnbyarna också vilket denna omgången bilder visar. Nä nu måste jag packa inför helgen! Ska visa er mitt fynd jag gjorde igår också. Hör sen!

Jag och A har faktiskt varit förlovade 1 år nu i helgen, A fick en present igår eftersom jag tänkte att man sprider ut det roliga eftersom vi ska iväg i helgen. Varken A eller jag är särskilt romantiska, men ibland glimtar det till. Jag tänker inte göra det till någon tradition utan tyckte det var kul fösta året bara. Han fick i alla fall en present av mig, med ett par Birkenstocktofflor som han pratat om i över ett år. Han blev verkligen superglad!

He på er! Njöt av lite sovmorgon idag, det är ju trots allt sista dagen på semestern, lördag och söndag är ju helg. Jag är tacksam att A får vara lite ledig med mig och att vi ska till Gotland. Tänkte i vanlig ordning denna semester äta mina Roast & Toast (jag äter aldrig mjukt bröd hemma annars brukar få ont i magen) som jag käkat varje dag innan min gröt, så även idag. Tror även jag ska kolla ett avsnitt av min serie The Paradise och typ måla naglarna och bara fortsätta ta det lugnt denna fredag. Visst låter det bra?!

Hej finisar! Dagens förmiddagsaktivitet blev bullbakning. Det var verkligen såå länge sedan jag bakade bullar! Jag har ju då som man gör i den "sociala medie världen" givetvis valt att fota dem som ser lite mer hyffsade ut än dem andra, haha. Men måste ärligt erkänna att jag ändå blev rätt nöjd med dem alla och framförallt smakade dem väldigt gott! Testade att köra på bakplåtspapper istället för formar och det kändes mycket lättare. Nu ska dem svalna och jag ska på en liten promenad tänkte jag. Kram på er

Hej finisar! Semestern rullar på, lite för fort för min smak kanske men ändå... På fredag efter att A slutat jobbet så åker vi till Gotland med ett par kompisar. Ska bli mysigt att se Visby igen! Ikväll körde jag och A på lite Mc Donald´s picknick i den sista solen för att förlänga sommaren det lilla extra som går.
Kram på er!

Contains affiliate links

Höst inspo när det är 20 grader varmt ute och inlägget innan från när det var 38 grader? haha, Nå ja. Innan semestern klickade jag hem denna tröjan, tänkte ha denna tillsammans med min skepparkeps och ett par kanske vaxade svarta byxor eller något?

Tröjan finns --> HÄR

och skepparmössan finns --> HÄR

(annonslänkar)

Kram!

Hej goingar! Här har det varit semester på uppdateringarna också, jag tänkte i alla fall att jag kör en första liten bildbomb från vår semester i fantastiska Grekland. Jag hade långt över 1000 bilder att gå igenom och det är inte det lättaste kan jag lova. Om jag ska sammanfatta veckan så var det sol, värme, salta bad, mopedturer och alldeles underbart!

Go kväll på er! Då tar han och jag semester idag och vi är mer än redo, ska bli så skönt att komma iväg! Känner verkligen att det var dags att ladda mina batterier. Det har gått i ett med examen, jobb och flytt. Vi har en ospecificerad resa till Samos, så ska bli spännande att se var vi hamnar! Vi känner oss mesta tacksamma över att ens komma iväg!

Kram på er!

Contains affiliate links

En dag till, sen går jag på semester! Jag och A har en vecka ihop och sen har jag en vecka själv. Nu håller jag på att förbereda och packa inför vår tripp till Grekland, ska bli så underbart att komma iväg. Ska absolut ha med mig min nya baddräkt som kommer --> HÄRIFRÅN och mina volangtofflor.

Go kväll på er finisar! ♡ Semestern är på g och jag har två dagar kvar att jobba, sen tar jag min första betalda semester! Vuxenpoäng känner jag! Vi har en resa till Grekland bokad och jag måste verkligen börja fundera på vad jag vill packa med mig. Ska bli såå skönt att bada salta bad och bara slappna av , behöver verkligen det känner jag. Hade ju ingen semester alls förra året så bilderna är från tidigare semestrar. Kram på er!