Hejsan bloggen!

I måndags var jag äntligen ledig efter att ha jobbat helgen. Välbehövligt. Gick och köpte en ny mobil, fixade allt med banken osv så nu börjar allt ordna upp sig haha..

Idag blev det jobb 8-16 och nu ligger jag i sängen med världens matkoma. Har huvudvärk, halsont och är ständigt trött. Känner att det är dags för semester! Sista jobb dagen imorgon innan man går på vacay😍✌🏼 välbehövligt.

Ska vila lite nu och lyssna på en podd.
Bloggar mer imorgon
💕

Gick och fixade nya naglar igår, blev glitternails😍 perfekt till semestern. Förstår ni denna utsikt när man fixar naglarna, så härligt ✨🌟

Halloj bloggen!

Vart ska man börja...

I fredags blev det äntligen en dag ledig efter slitna dagar på jobbet. Gick till stranden, köpte lax och drack en mojito. Härligt värre!

Sedan var det dags för festival. Drinkarna flödade och Martin Garix levererade. Hade så sjukt kul trots att jag blev av med både mobiltelefonen och plånboken.
Dock mindre roligt när man fick åka direkt till jobbet direkt efter festivalen slutade 07:00 😂

Lördagen var lite segare men tillslut kom vi igång ändå. Axwell Ingrosso var sjukt bra trots att jag beställde kyckling curry och fick inget ris till så fick äta sky😅 life as Fanny. Man slutar aldrig förvånas.

Hittade en dansk som jag hängde med hela kvällen. Sen mötte vi upp Carro på morgon kvisten för ett morgondopp/Kvällsdopp innan jobbet. Oj så härligt det var!
Haha skulle ta en taxi till jobbet och båda hade blivit av med plånboken. Slutar med att vi får ta en taxi ändå och han som körde var så snäll så vi skulle ge tillbaka när vi väl hade pengar✌🏼

• Spain

Godmorgon bloggen!
Har nyss vaknat, hade velat sova längre men går ju aldrig trots att man har sovmorgon...

Igår blev det som sagt strandhäng hela dagen. Så härligt! ☀️🌴

Runt åtta tiden möttes vi upp för att gå till en mysig bar i en gränd. Härlig musik, kändes lite som man satt i en djungel 😅

Hur fin är inte min väska? Helt perfekt 😍🙋🏼

Godmorgon!

I fredags blev det jobb fram till fyra. Handlade mat hem då det ekade i kylskåpet haha blev vin och gotta inför kvällen också.

Vid 8/9 tog vi med en filt och lite picknick och satte oss på en gräsplätt och bara myste 😍 jätte trevligt faktiskt. Skulle ha en lugn kväll men det slutar upp med Jäger shots på monkeyhouse😅 såklart...

Igår gick jag och la mig på stranden i några timmar, så härligt att sova där en stund. Vaknar dock av att en unge kastar sand på mig😳 skulle köpa vatten också men såklart hade man glömt plånboken hemma haha.
Tänkte här kan jag inte ligga hela dagen utan vatten så började gå hemåt men tillslut lyckades jag skrapa ihop 40 cent i väskan så slapp gå hem 🙋🏼 #winwinsituation

Efter några timmar på stranden blev det kebab innan det var dags att pallra sig mot Larios för lite kvälls shopping.
Fy vad folk alltså och värmen på det. Är ju sommar rea här så 50% på allt nästan så folk är helt galen.

Ligger på stranden och steker just nu, imorgon väntas jobb igen men snart semester wooop☀️🌴 puss

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen just nu och letar resor. Det är ju snart 9 dagars semester 🙋🏼 allt är dock svindyrt så får se vart vi hamnar 😅

Har jobbat hela veckan som vanligt men snart helg och nästa vecka är det festival tre dagar 👏🏽😍 yeeii!!

Inte hänt så mycket jobbar mest, spenderar dagarna på stranden, dricker mojito och sangria i mängder haha men oj så gott det är. Vi har blivit homie med han på stranden också så det blir gratis lite då och då så man kan ju inte direkt vara otrevlig och tacka nej!

Är jätte trött så ska ta en dusch och sedan sleepa. Börjar vid 8 imorgon så är väll lika bra.

Puss

Midsommar i Spanien var helt över förväntan. Man hade ju googlat och läst en massa haha men herregud vad kul vi hade.

Började med middag hemma hos oss för vi trodde inte att man fick grilla på stranden haha. Fixade oss vitklädda med kransar i håret, finnarna kom hit och vi drog sedan ner till stranden där det vankades fest eller ska man säga festival 😅

Alla grillade och alla stod och festade i bikini, det var flera tusen människor där, djs, nattbad, eld och fyrverkerier 😍🌴

Vi var nog överklädda men hade sjukt kul. Tänk om det var så varje dag på stranden liksom 💃🏼🍸🍹

Hello! 😀

I helgen tog vi en dagstur över till Nerja, jätte billigt med buss cirka 80:- tur och retur och tog ungefär en timme att åka dit. Vi skulle paddla kajak genom grottor och vattenfall trodde vi haha men såklart när vi kom dit så blåste det så mycket så dom hade stängt för dagen. Så typiskt när man tar tag i saker och faktiskt åker någonstans haha.

Vi fick i alla fall se lite av Nerja och hade en mysig dag på stranden och käkade en super god pizza 🙋🏼💃🏼☀️

Hola Amigos!

Ligger på stranden och lyssnar på Jakob karlbergs nya låt 😍☀️🌴 vi har över 30 grader här i Spanien och man svettas konstant. Haha när jag kom hem från flygplatsen i tisdags natt så var det 27 grader inne i lägenheten.

Ska inte klaga men det är fruktansvärt varmt haha och högsäsongen har knappt börjat.

Har jobbat tre dagar denna vecka och nu är vi ledig i helgen så igår blev det en liten utgång.
Nej nu måste jag ta ett dopp 😉 hörs

Hejsan bloggen!

Sitter just nu på flyget påväg hem till Spanien igen efter en veckas semester i Sverige.
Det sa bara vipps så var allt över och jag kan säga att det var längesedan jag hade så jävla roligt. Skulle kunna göra om denna helg hundra gånger om 🙋🏼

Summerburst levererade och slog förra året med hästkrafter. Så glad att jag fick uppleva det med alla mina favoriter. Kan verkligen inte sluta le när jag tänker på helgen. Fredagen var bäst, kunde inte sluta le, fan vad kul jag har haft ❤️

Landade på onsdag förmiddag, åkte hem myste med Gobben och sedan mötte jag upp Jackie i fin vädret för drinkar och god mat ☀️😍

Torsdagen blev det ett sjukhusbesök, sedan plockade brudarna plus Charles upp mig för att sedan köra ner till Stockholm.
Där checkade vi in på scandic park. Alltid nöjd med Scandic men kan helt ärligt säga att detta var det sämsta hotellet jag någonsin bott på. Jätte trist speciellt med priset man fick betala. Aja då vet man det tills nästa gång.
Vi gick en sväng på stan och käkade middag på vapiano! Gott!

Fredagen blev det förfest hos en killkompis till challe innan summerburst! Åhh bästa fredagen. Satt på en killes axlar hela kvällen typ Hahaha stackarn men jag levde life. Axwell ingrosso var nog bäst! Speciellt när Sun is shining spelades😍

Lördagen var vi alla sega. Frukosten blev vid 07:00 och han som jobbade där frågade oss om vi hade kommit hem sent eller vaknat tidigt haha lol.

Sov inte mycket innan det var dags att kliva på igen. Vi satte oss på en mysigt ute servering i humleparken. Tog sedan med oss lite vin och satte oss i parken med alla andra härliga människor.
Lördagen blev kanske en aning för mycket men hade svin kul. Tråkigt att Justin inte levererade så mycket men enligt mig är hans låtar så bra ändå så egentligen spelar det ingen roll om vem som står på scen och inte haha.
Guetta levererade på slutet i alla fall 😍 åh vad kul jag haft. Tack till alla inblandade ❤️

Hello bloggen!

Längesedan nu..

Idag är en underbar dag, det är över 30 grader, jag är ledig vilket innebär att jag kan ligga på stranden hela dagen ☀️🌴 så härligt!

Livet i Spanien rullar på, det varieras med strandhäng, utgångar och jobb haha. Lite väl mycket jobb kanske men pengarna måste ju rulla in någonstans 💁🏼

Jobbar imorgon och sedan går jag på en veckas semester, ska bli så skönt, woopp🎉🎈

Nej nu måste jag hoppa i havet innan jag smälter bort här. Ska försöka uppdatera dagligen så ni kan följa mina äventyr här nere. Puss