Hejsan bloggen!

Har precis vaknat och gjort min dagliga smootie med hallon och mango. Regnar ute som vanligt i denna stad haha lol.
Igår blev det en fika med mormor ute i birsta. Oj så gott med en svensk räkmacka och chailatte. Gick runt och strosade i lite affärer innan jag begav mig hem igen. Fick med mig en sammetskeps som jag spanat in ett tag nu.
Har inga speciella planer idag som vanligt. Var ner i frådet igår för att hämta upp lite höstkläder så ska göra i ordning i garderoben i alla fall. Letar även efter en vit oversize skjorta så kanske blir en sväng på stan också om det kan sluta regna dvs. . Bloggar mer senare puss.

Goddagens!

Har precis ätit lite frulle, blev en mango och hallon smootie. Det spöregnar ute så idag kliver jag nog inte utanför dörren. Ska försöka förstå mig på pluggsidan så jag kan börja plugga någon gång haha vi får se hur detta går.

Har sådan besluts ångest över vad jag ska göra i vinter. Ska man säsonga? Plugga? Jobba här hemma? Hmm... Slår på en film istället haha bloggar mer senare.

Hejsan bloggen!

Just nu befinner jag mig i soffan hemma i Sverige. Den 1 september var dagen alla vi hade väntat på i en månads tid. Allt gick åt fanders och jag har nog aldrig varit med om så mycket otur i livet, till en början kunde man skratta åt allt men tillslut var det faktiskt inte roligt längre.

Man gick runt och var förbannad, störde sig på allt och alla och tillslut kände man knappt igen sig själv för man blivit så bitter. Livet är inte en dans på rosor och missförstå mig inte fel nu. Har haft the time of my life i Spanien men det är dunder skönt att vara hemma, sitta i soffan, slå på tvn och se regnet utanför.

Det var sista dagen på jobbet, äntligen slog klockan 16:15 och vi fick stämpla ut. Tog bussen hem, packade och städade det sista. Blev en sista middag på favorit stället noodles and go innan Sanaz och Cornelia kom över för ett vi ses snart igen.

Strosade runt på gatorna fram och tillbaka för att få med lite höst shopping hem. Klockan 06:30 gick flyget till Arlanda där jag skulle säga hejdå till dom som varit min familj det senaste halv året. Oj vad sorgligt. Det är tomt utan dom men vi ses snart igen. Mötte upp pappa för en lunch på Olearys innan mitt andra flyg till Sundsvall skulle gå..

Blev upphämtad på Midlanda, åkte hem duschade och fixade till mig innan det blev två dagars med mina favoriter. Haha kan ju säga såhär att en vecka har gått väldigt snabbt och då har jag inte gjort så mycket förutom att ätit mat. Lol.

Halloj!

Har precis lyssnat klart på podden "livet på läktaren". Oj vad jag skrattat och Maja är min nya idol.

Idag har vi hängt på stranden hela dagen, vi alla har bränt ansikte så vi går runt som tre tomater här hemma. Härligt med ledig helg. I fredags blev det en karate utgång haha halkade seriöst på dansgolvet och flög rakt bak på svanskotan. Lät som en jävla bomb 😅 Ae fyfan gör så jävla ont. Kjolen sprack också. Hahaha mitt liv ❤️

Matlådan är fixad, korv som vanligt. Vi lever på korv och skorpor här nere men snart lön då kan vi i alla fall köpa nudlar 😋 #luxurylife

Godkväll bloggen!

Har precis lagt mig i sängen. Har inte rört en fena idag. Sorgligt att man inte ens tagit sig till stranden idag när
Man varit ledig.

Det är Feria här i Malaga och det betyder fest. Man dricker cartojal och klär ut sig. Haha vi orkade bara en dag och nu är vi helt förstörda.

Ledig helg betyder strandhäng ☀️🌴 hittade jordgubbar också 😍

Sedan fixade vi oss och drog till tortugas för lite mojito. Skulle sedan ta bussen bort till karusellerna men alla bussar var fulla så dom stannade inte ens. Samma med taxin.. Så störande, vi försökte lifta också men gick inge vidare så det blev bubbles i vanlig ordning 😅

Nu ska jag försöka sova trots all liv utanför. Har dagsvecka så ska upp redan vid halv sju imorgon. Godnatt ✨

Jag Jossan och Carro gick och käkade middag på noivembre häromdagen. Riktigt gott med kyckling hamburgare, kommer se ut som en snart 😅😅

Sedan blev det sangria och desperado på en rooftopbar😍💃🏽 riktigt mysigt som sedan slutade i kalasfylla, trillade in med Carro runt sju tiden och sen skulle man iväg till marbella klockan 9 😅

Synd bara att man vaknade upp med ryggskott eller något... Som dessutom höll i sig hela helgen, fyfan

Först tänkte vi Nikki beach men slutade med att vi hoppade av taxin vid bountybeach som Sanna läst så bra om. Haha kommer dit och allt på stranden är reserverat men inte en kotte på solstolarna, samma på restaurangen..

Men vi stannade och solade några timmar innan vi pallrade oss vidare till Puerto Banus. Oj vad Nice ställe. Skulle åkt dit direkt istället. Lite mer luxury och restauranger, mycket med strand också.

Vi gick runt och kikade innan vi stannade för världens godaste passionsfruktsdrink, oj så god den var!

Efter några drinkar gick vi till hamnen igen för en härlig middag, blev räkpasta😋😋

Sedan blev vi upphämtade av Emil för lite häng på balkongen 💃🏽 Älskade verkligen Puerto Banus 😍

Då min nya mobil blev stulen på Ibiza så har jag nästan inga bilder kvar tråkigt nog. Men bjuder på några från snapchat 💃🏽 vad skulle man göra utan det liksom 😅

Åkte till flygplatsen tidigt på söndag morgon, väl där var det så lång kö så när vi väl kom fram till incheckningsdisken så hann incheckningen att stänga med 1 jävla minut. Inget kunde dom göra heller så det var ju bara att pröjsa för en ny biljett då allt med hotellet var betalt.

Inget att gå och grubbla över. När vi kom fram checkade vi in, la oss vid poolen och chillade tills baren öppnade 10:00 😅 då var det dags igen då vi köpt biljetter till Ushuia för att se KYGO😍

Bästa jag någonsin sett, oj så bra han var och när han körde Firestone akustik😍

Fem nätter på Ibiza gick alldeles för fort. God mat och bra jävla sällskap. Stranden, poolen, hotellet, barerna, människorna och klubbarna. Blir att åka tillbaka nästa år. Har fått vänner från hela England hahaha.

Haha så jävla kul när jag kom hem från klubben vid 07:00, träffar två killar som blivit utslängd av sina fruar och en tjej som hade blivit dumpad av sin kille. Hängde med dom och några britter innan det var dags för pool häng och lunch ☀️💃🏽

Synd bara att sista natten när vi nattbadade att min klänning, väska och mobil blev stulen. Alla jag var med blev också av med deras. Fy usch blir ledsen att det finns såna människor i världen.

Nej nu ska jag fortsätta sola och drömma mig tillbaka till Mikey och Ibiza 💁🏼 hörs

Hello!

Ligger just nu på stranden i Los Alamos med Jossan som kom hit i helgen. Tur var väll det så hon kunde ta med min gamla iPhone 6. Hahaha två mobiler stulna på två veckor fyfan. Tur det bara är materiella saker, värre har ju hänt.

Vi steker och igår köpte vi badmadrasser som vi ligger och flyter runt på. Så härligt.

I fredags kom vi hem vid midnatt från Ibiza. Somnade som en stock och sedan åkte jag och mötte upp Jossan på flyget. Äntligen är hon är💃🏽 blev en sushi lunch med tjejerna och dagsfylla på stranden.

Pizza till middag och sedan köpte vi vin och myste på gräsplätten tills vi blev bortkörda för tanten ringde polisen haha😅
Blev sedan en utgång, en annan var last man standing och körde rave själv innan jag gick hem och lagade pasta 👌🏻🙋🏼

Igår blev det stranden hela dagen, TGB till middag och sedan la vi oss tidigt så nu är man halvt utvilad i alla fall. Sov ingenting på Ibiza, max två timmar och en av nätterna dygnade jag haha. Har fått seriösa sömnproblem, har så roligt jämt så glömmer bort att sova.

Hejsan bloggen 🙋🏼
Allt rullar på som vanligt här nere i Spanien. Har semester så blev 5 nätter på Ibiza med fullt ös. Måste varit bästa stället jag varit på någonsin, började gråta på flygplatsen när vi skulle åka och säga hejdå till alla. Bästa hotellet bodde vi på också, precis på stranden och alla blev som en liten familj. Maten ska vi inte ens prata om för det var över förväntan och nya rätter varje dag, oj vad vi har levt livet.

Allt var perfekt där nere och vill inget annat än att åka tillbaka. Träffade min man där nere också men levde för mycket i the moment och eftersom min mobil blev stulen igen så tänkte jag inte alls på att lägga till han på Fb eller ta hans nummer. Har 1 natt kvar på mig att åka tillbaka haha innan han åker hem. Vem vet, kanske blir kvälls flyget dit idag. Skämtosido😂

Hejsan bloggen!

I måndags var jag äntligen ledig efter att ha jobbat helgen. Välbehövligt. Gick och köpte en ny mobil, fixade allt med banken osv så nu börjar allt ordna upp sig haha..

Idag blev det jobb 8-16 och nu ligger jag i sängen med världens matkoma. Har huvudvärk, halsont och är ständigt trött. Känner att det är dags för semester! Sista jobb dagen imorgon innan man går på vacay😍✌🏼 välbehövligt.

Ska vila lite nu och lyssna på en podd.
Bloggar mer imorgon
💕

Gick och fixade nya naglar igår, blev glitternails😍 perfekt till semestern. Förstår ni denna utsikt när man fixar naglarna, så härligt ✨🌟