Hejsan på er! Idag är jag ledig! Så skönt verkligen. Jag hade inga planer men sedan hörde Malin av sig och frågade om vi skulle luncha! Vilket jag inte tackade nej till. Så jag gjorde mig iordning och åkte in till stan. Vi åt på Java, som vanligt hehe, och det var jättegott!

Nu sitter jag hemma i soffan och tittar på How I Met Your Mother! Har nog även sovit lite haha! Ikväll har jag inga planer, så vi får se vad som händer. Hoppas allt är bra med er!

Bilder från Dannys show på Hamburgerbörs

Hejsan! Hoppas ni mår bra, det gör jag! Måndag idag och jag jobbar i shopen till kl.14. Efter det åker jag hem och packar upp. Jag åkte till mamma igår men var så trött så grejerna ligger kvar i mina väskor. Resten av dagen blir nog lugn. Har inget planerat än så länge!

Min helg var toppen! På lördagen jobbade jag och sedan gjorde jag mig iordning för en kväll med tjejerna! Vi drack drinkar i Emmas nya lägenhet och hade det supermysigt. Jag avslutade kvällen ganska tidigt och följde inte med ut. Igår tog jag och Jossan en lunch på stan och sedan städade jag på mammas jobb som vanligt. På kvällen lagade jag och mamma kycklingsallad med ett supergott vitlöksbröd till! Mums!

Hejsan finisar! Gud vilken härlig liten get away jag har haft i Stockholm! Igår åt vi alltså först en trerätters middag på Hamburgerbörs innan showen drog igång. Maten var god och Danny var så jävla bra! Helt otroligt vad han kan sjunga och dansa alltså. Verkligen värt att se! Så bra!

Idag började vi dagen med god hotellfrukost och sedan gick vi ut på stan. Jag har shoppat massa fint som jag visar senare! Jag är väldigt nöjd med min shopping, även om inte allt som stod på listan följer med hem. Snart ska vi käka på Vapiano innan vi sätter oss på bussen hem!

Hejsan! Sol idag igen! Så himla härligt.
Idag är det onsdag och jag jobbar hela dagen. Direkt efter är det träningsdags! När jag kommer hem efter träningen måste jag även packa lite eftersom jag och pappsen åker till Stockholm imorgon. Vet inte om jag sagt det men fick i födelsedagspresent att se på Dannys show på Hamburgerbörs! Så det ska vi göra imorgon och på fredag blir det shopping. Ser framemot det supermycket!

Hej på er! Hoppas allt är bra. Idag har jag varit ledig, vilket var otroligt skönt! Och vilket underbart väder denna dag bjöd på! Jag tog en rejäl sovmorgon och åt frukost framför serien Scandal. Stort tips, älskar den. Sedan bestämde jag mig för att gå ut på en pw i solen.

Senare på dagen städade jag och rensade mina lådor. Har så mycket skit där rent ut sagt så det var verkligen dags för en rensning!

Älskar föresten min nya parfym jag fick på flygplatsen i München!

Hello! Vet att jag inte är på topp här just nu.. ska bättra mig! De senaste dagarna har varit superbra! Igår strålade solen och jag mötte upp Mallan för en för mig sen lunch på stan. Blev Java, är ni förvånade?! ;) Vi hade det iaf jättetrevligt och sedan kikade vi i några affärer innan jag åkte hem.

Idag har det varit minst lika fint väder och jag jobbade i Brynässhopen till kl.14. Det är underbart när solen kikar fram för man märker verkligen att det förändrar humöret hos folk! Love it! Ikväll blir det myskväll och imorgon är det match så jag kommer jobba till ca 21.

Hoppas ni har fått njuta av finvädret!

Hejsan på er! Jag kom hem i lördagsnatt vid 2.30 tiden och sedan jobbade jag på söndagen. På måndagen jobbade jag hela dagen och igår lika så. Så det känns knappt som att jag har hunnit landa än haha. Igår kväll åkte jag till pappa för att bo där resten av veckan.

Idag jobbar jag till kl 14 vilket är väldigt skönt! Ikväll blir det träning och sedan mys hemma. I helgen ska jag bjuda mina tjejer på middag och drinkar hemma hos oss! Ska bli jättemysigt! Det får bli som ett sent firande av mig. Tänkte först ha en lite större 20årsfest men jag jobbar alla helger så det får räcka med middag med tjejerna!

Hejsan fina ni! Idag var vi tidiga upp för att hinna med lite bättre underlag i backarna! Och oj så fint det var på förmiddagen! Bästa dagen hittills för mig. Det blir ju så mycket lättare att åka när backen är nypistad och inte så uppkörd. Så idag fick jag till många fina åk, innan benen blev totalt som spagetti haha.

Igår kom även mormor ner hit vilket var superkul! Hon bor ju nere i Skåne så vi träffar henne inte så ofta. Nu ligger mamma och jag däckade i sängen och ska vila lite innan det är dags att göra sig iordning för middag! Hoppas ni har haft en bra dag och grattis alla underbara kvinnor på internationella kvinnodagen!

Godmorgon! Första dagen i backarna gick bra, det sprack upp och blev jättesoligt vid lunch vilket var underbart. Jag är ju inte så där jättebra på att åka skidor, men det gick väl ganska bra ändå!

Vi åkte till klockan blev ca 15.30 och sedan åkte vi hem till hotellet för en liten power nap haha! Det var välbehövligt! På kvällen åt vi en mysigt middag på ett trevlig restaurang och sen la vi oss ganska tidigt. Jag var väldigt trött efter första dagen...

Jag hoppas på sol idag också! Ha en fin dag!

Hejsan! Igår gick vi upp vid 05.15 efter bara några timmars sömn för att göra oss iordning och packa ihop det sista. Vi åkte bil till Arlanda och hämtade även upp min syster och hennes kille på vägen! Vi åt jättegod och fräsch lunch på Arlanda också innan vi gick på planet. Jag sov typ hela flygresan vilket var så skönt.

Från flygplatsen i München var det en ganska lång biltur till Alpbach. När vi äntligen kom fram åt vi middag på en restaurang och min mat var jättegod! Speciellt efterrätten; vaniljglass med varma hallon! Mums!

Nu ska vi gå upp för att äta frukost osv och sedan ska vi hyra lite skidor, sen blir det ut i backarna!