Hej! Vi klev upp 7 imorse och 8 åkte vi mot Söderhamn efter att ha skrapat rutorna på bilen ❄️ Först åkte vi på stora Coop och kikade in badkar bla sen åkte vi på stan. Sambon gick på sitt möte och jag handlade julklappar :D Vid 12 var vi klar och då åt vi korv med bröd (jag åt bara korv) från preem och sen tränade vi. Fick till ett bra pass trots hemsk mensvärk från och till. Efter träningen åt vi lunch/middag och sen for vi till Hudik och besökte lite affärer där. Jag köpte bla julpapper på Rusta och så köpte vi en gasolvärmare med fläkt till balkongen så vi kan sitta där när det är kallt också ^^ Ikväll har vi tagit det superlugnt. Packat upp lite, kollat serier och jag har bakat lchf citronmuffins från 56kilo.se som blev jättegoda. Nu är det sovdags!

Hej! Torsdag idag och arbetsdagen har gått bra. Är ledig imorgon och det ska bli skönt med långhelg! Får dock ingen sovmorgon imorgon för då ska jag följa med sambon till Söderhamn då han ska på intervju. Jag tänkte passa på att kika i affärer och dricka te på Waynes : ) För övrigt går det bra att äta lchf och kroppen mår bra :)

Gårdagens lunch och kvällens fika

Hello. Jag ligger i sängen och ska strax sova, så himla trött! Arbetsdagen har gått bra men efter middagen ikväll blev jag så himla trött, var som att luften gick ur mig. Orkade med 20 min träning i alla fall, alltid något. Och så har jag bakat lchf solrosbröd från bakasockerfritt.se : ) samt sett senaste avsnittet av Star Trek serien på Netflix.

Kvällsfika. Två ägg och 100 g soyakvarg med kanel och nötter

Hej! Denna måndag har varit lugn och skön bortsett från magont. Lugnt på jobbet, solen har skinit och ikväll har jag och sambon ätit fisk till middag och sen tränat. Blev 35 min med lite olika övningar för min del. Jag har även bakat bröd (56 kilo) som jag tänkte äta till frukost. Vi åt en varsin ikväll och dom blev väldigt goda!

Jag gjorde frallor och då blev det fem stycken : )

God kväll. Jag har haft en riktigt mysig söndag. Sovmorgon följt av brunch tillsammans med moster. Bananpannkakor, äggmackor bland annat. Mitt på dagen kom mormor över och då gick vi på nostalgipromenad genom deras "gamla kvarter" : ) Så himla fint väder! Moster åkte hem 17 och ikväll har jag och sambon ätit potatis för sista gången på länge (till lax och romsås), tränat och jag har gjort lunch och middag inför veckan. Imorgon kör vi igång med lchf!

Hejsan! Lördag idag och efter sovmorgon och rostade mackor med ägg (och kvarg) till frukost så städade jag och sambon upp här hemma. Vid 11.30 kom min moster med tåget och då for han iväg. Vi har fikat på matstället (smoothie för min del), kikat i affärer, jag har köpt några presenter och sen fikade vi på finess. Då blev det en smoothie igen med ananas, mango och passionsfrukt : ) Nu är vi hemma hos mig och tar det lugnt. Ska nog sova lite snart. Till middag tänkte vi äta bakad potatis med lax- och räkröra. MMH! På måndag ska jag prova på två veckor lchf för att se om min kropp mår bättre av det samt att jag skulle behöva gå ner en del. Jag har varit känslig för socker (både socker i godis och kolhydrater som typ chips, potatis osv) länge och nu på slutet har det blivit värre. Så på måndag kör jag och därför "passar jag på" att äta gott nu ; ) Fick bla den goda veganska chokladen nedan. Mums! Så himla bra att Åre choklad kommit med veganska varianter!

Hej! Härliga helgen är här, så skönt! Jag har jobbat i vanlig ordning och ikväll var jag och mitt team på after work i Bollnäs och åt grekiskt. Så gott! Nu sitter jag på tåget på väg hem.

Imorgon kommer min moster till mig och ska stanna till söndagen. Mysigt! Ser ut att bli finväder dessutom, wiiee! ^^

Jag imorse | Dagens lunch | Grekisk middag. Jag åt grillade grönsaker till

Hej! Onsdag idag och arbetsdagen har gått bra. Ikväll har jag och sambon ätit god mat och bara myst då vi firar 6 år tillsammans ♡ Vi ska ut och äta också men det får bli en helg då restaurangen vi ska till ligger 45 min bort : ) Ikväll åt vi lövbiff, halvpotatis i ugn, stekta champinjoner med vitlök och persilja, pepparsås och beasås. Till maten såg vi Star Trek serien på Netflix. Bra kväll! Nu är det läggdags och imorgon har jag sovmorgon.

Fick fina blommor när kom hem ♡

God kväll. Här hemma är det strax sovdags. Kvällen har varit lugn. Vikt lite tvätt, kollat serier och ätit gott. Till middag åt vi kikärtsbiffar, sallad med en amaranth bovete blandning, alfalfagroddar och tzaziki. Till efterrätt åt jag kanelstekt banan med naturell soyakvarg och kokos. Teet som jag fick hem var tyvärr ingen hit, smakade inte nå äpple :/

Hej! Idag har jag varit trött heeela dagen! Vissa måndagar alltså.. Ikväll bjöd jag över en vän på middag. Så mysigt! Vi åt kikärtspannkakor med guacamole, körsbärstomater och fetaost. Så så gott!