God kväll. Jag ligger i soffan och har just laddat upp bilderna från Island i juni från systemkameran. Sambon kommer snart hem och då är det läggdags! Idag har jag jobbat i vanlig ordning och efter jobbet hade jag möte med mitt team. Det bjöds både på sallad och morotskaka, mums! Tåget jag skulle ta hem var inställt och ersatt med buss så jag var hemma efter 19 nån gång så det blev inte många timmar på hemmaplan ikväll :p Imorgon är jag dock hemma 17.30 som vanligt : ) I brist på annat så bjuder jag på några bilder från Island då vi bla åkte längs The Golden Circle : )

Hej! Denna måndag var över i ett nafs! Jag jobbade i vanlig ordning och efter jobbet var jag och sambon på dollar och inhandlade papptallrikar, plastbestick osv till husvagnssemestern. På fredag åker vi så det börjar närma sig :D Ikväll har vi kört cardio, ätit kebabsallad och kikat på Gone Camping ^^ Tycker förre att det är dåligt att det inte finns någon emoji av en husvagn!

God kväll. Jag ligger nyduschad i renbäddad säng. Bästa känslan! Idag har min moster varit på besök, jag har gjort en god rabarberpaj, vi har städat klart bil och husvagn, tränat och tvättat en massa. Jag är otroligt trött så det ska bli skönt att sova : )

Hello. Denna lördag började med sovmorgon till 10 och efter frukosten (och ett avsnitt av Arkiv-X) så åkte vi till svärisarna för att städa ur husvagnen. Jag jobbar nästa vecka sen ska vi iväg på husvagnssemester en vecka : ) Därefter drack vi en Nocco, sov lite middag och styrketränade. Ikväll har jag varit på Kicks two med tre vänner. Gott och mysigt! Sarah och jag har sedan suttit på balkongen och nu inväntar jag sambon ^^

Heeej. Denna fredag har varit så efterlängtad! Idag har jag jobbat i vanlig ordning och när jag kom hem åt jag och sambon lite middag innan vi kikade på träningsvideor och tränade. För mig blev det cardio, ett cirkelpass på fyra övningar som jag körde i 40 minuter. Så svettigt! Ikväll har jag ätit grönsaker och dipp, jordgubbar och så har vi sett senaste Game of Thrones avsnittet :D Nu ska det bli skönt att sova och imorgon har vi sovmorgon!

Gurkan och paprikan skördade vi idag ^^

Heeej! Min torsdag har varit finfin. Jobbat, åt lunchen ute 🌞 Ikväll har jag och sambon styrketränat, plockat svartvinbär, rabarber och hallon och hälsat på kossorna : ) Nu är vi på väg hem och då blir det dusch och läggdags.

Hej! Jag har rast och har just ätit ett ägg. Regn och rusk ute, höstkänslorna är motvilligt på väg. Ikväll står crosstrainern på schemat och så ska jag och sambon försöka hinna med lite balkongmys samt skörda första gurkan :D

Igår var en vän över på kvällen, alltid lika trevligt även om båda var riktigt trötta xD

Bils från Grönan ^^

God kväll. Jag ligger i sängen och ska strax sova. Sååå trött! Har varit zombie hela dagen och dagen har gått väldigt snabbt. Finväder har den bjudit på också. Ikväll har jag köpt jordgubbar, jag och sambon har tränat cardio, ätit tonfiskröra till middag, sett The Mist och jag har ätit en glasstrut. Har även gjort några chokladdoppade jordgubbar till en kollega som fyller år imorgon : )

Igår spenderade jag och familjen dagen på Mall of Scandinavia. Blev lite shopping ^^ Dock höll vi på att missa tåget hem så den var en svettig Caroline som satte sig på tåget utan varken lunch eller middag i magen, haha. Hade lite chips som jag åt sen köpte jag en sallad i Gävle, haha. Tyvärr glömde jag shoppingpåsen hos brorsan förutom linnet nedan (låg i ryggsäcken) så det använde jag ikväll ^^ Jag köpte förresten första julklappen igår ehehehehe.

Heeej! Jag och familjen har spenderat dagen på Grönan. Perfekt väder tack och lov varmt och grått : ) Till middag åt jag vegetarisk nachos med veganost. Så gott! Ben and Jerry's som finns på Grönan sålde tyvärr inte veganglassen där men däremot hade glassbaren en kolaglass som var mjölkfri :D Nu är vi hemma och ska sova. Imorgon blir det lite shopping innan hemgång : )

Hej från Stockholm! Vi kom fram till mamma vid 17,30 och då åkte vi direkt till Tantolunden och köpte vegansk mjukglass. Som jag längtat!! Den var helt fantastiskt god. Jag köpte vaniljglass med chokladsås som påminde om noisette. Mmmmmh! Detta var första gången jag åt mjukglass eftersom jag inte tål mjölk och mmmhh så gott det var! Därefter strosade vi lite längs stranden innan vi åkte till Medborgarplatsen och åt pizza. Jag och mamma delade på en drömmigt god vegansk pizza med veganost och mjölkfri vitlökssås. Så gott! Nu är det läggdags och så håller vi tummar och tår att vädret blir bra imorgon så vi kan åka på Grönan : )