Bali

Denna dag spenderade vi nästan hela tiden ute på havet. Blev snorkling och en lunch på Gili Air. Hade det väldigt trevligt och roligt. Just nu sitter vi och som vanligt spelar spel och dricker lite dricka. Snart ska vi dra ut och imorgon blir det en heldag på ön. Skönt

Bali

Halloj!!!! Gårkvällen spenderade vi här i villan, badandes i poolen och spelade massa spel. Idag hade vi frukost vid 9 och sedan blev det några timmar vid poolen innan vi gick till stranden. Där mötte vi upp Kim och Victor (för er som missat så är det andra vänner från hemma som var med på surfcampet). Blev en hel del timmar på stranden, de flesta brände sig lite, vissa gjorde magplask, vissa somnade. Sedan blev det en middag på en italiensk restaurang och nu sitter vi återigen på terassen och spelar drickspel med musik på hög volym. Älskar verkligen det här huset.

Bali

Framme på Gili!!! Blev en lång jobbig resa hit idag, tog en hel del timmar. Men vi kom fram runt 3 och då var det direkt till huset vi hyrt för att sedan äta en efterlängtad lunch. Därefter badade vi och just nu sitter vi alla och spelar kort utomhus på vår terass. Riktigt mysigt ställe vi bor på. Imorgon blir det kanske snorkling, vi får se hur alla mår.

Bali

Idag stod det surfing på schemat! Sedan blev det en god lunch på cafe organic. Därefter volleyboll turnering. Sedan en god middag på campet innan det blev utgång med alla. Sjukt kul, vi kom hem vid 4 ungefär och somnade diiirekt.

Bali

Denna dag bjöd på både sol och surf! Blev en god brunch på betelnut och god middag på Daus (en väldigt bra restaurang i Canggu). Kvällen avslutas nu med film i tv-rummet med ett gäng. Imorgon blir det mer surf och sista dagen här!! Så sorgligt.

Bali

Dagen började i vanlig ordning med surfing. Sen blev det pizza till lunch och träffa Rasmus med vänner som kom hit idag!! (Michelles pojkvän) sedan blev det middag med campet och bali-lympics! Massa drick-lekar som var så roliga. Alla från olika länder. Kvällen avslutades på Old man’s igen.. faktum är att jag som skriver står här nykter och skriver medans jag har koll på alla andra! vi ska nog dra alldeles strax för imorgon vid 9 har vi surfing igen.. godnatt!

Hejsan bloggen!
Tyvärr så blev inte dagen riktigt som vi hade tänkt oss för 3/4 av oss.. Efter för mycket drickande igår så blev vi lite för bakfulla idag. Så imorse när alarmet gick så märkte vi att det här inte alls går. Men Sofia krigade sig iväg till Ubud ändå! De flesta här på campet mådde inge vidare idag, men det var värt det då gårkvällen var sjukt rolig! Så vi andra spenderade dagen på campet, åt god mat, chillade och sov. Tror vi behövde en ”ta det lugnt dag” efter dessa två intensiva surfdagar. Träningsvärken är så extrem, hade suttit perfekt med en massage nu. Vid halv 7 var alla tillbaka på campet och det blev middag och quiz! Sedan filmkväll, the endless summer 2 visades på tv-skärmen. Imorgon blir det upp halv 6 för att åka halv 7 och surfa!! Här under får ni nu en bild på lunchen och en fin bild på Sofia i Ubud på en sorts gunga!

Bali

Dagen börjad med en sovmorgon vilket var väldigt skönt. Så vid 11 åkte vi iväg för vår andra surflektion. Var väldigt blåsigt och regnigt vilket betydde höga vågor.. så det gick sisådär. Efteråt var det yoga på campet och sedan middag. Vid 19 gick vi alla till old man’s (där vi var igår) för beerpong turnering!!! Så kul verkligen. Vi kom precis hem till vårt rum igen, så sent blev det inte. Imorgon ska vi till ubud på en dagstur! Nedanför har ni bild på lunchen vi åt på den italienska restaurangen bredvid vårt camp.

Bali

Hejsan svejsan! Idag fick vi äntligen prova på surfing!!! Sååååå kul. Det gick faktiskt väldigt bra för oss alla (förutom Sofia som satt och hejade på). Sedan blev det en lunch på the avocado factory, bilder ser ni nedanför! Sjukt gott. Sedan blev det lite chill häng vid poolen innan det car dags för teori och sedan namnlekar. Svårt de där när vi är 50pers och kunna allas namn.. just nu sitter vi på en restaurang/bar vid stranden som heter Old man’s. Live musik och god mat med bra sällskap är riktigt härligt. Tänkte att det är bra att inlägget skrivs nu och inte sent inatt när vi nu kommer hem. Imorgon blir det ut på vågorna igen! Tagga!!

Bali

Halloj! Idag började dagen med återigen ett sjukhusbesök för Sofias tå! Allt såg bra ut och tån läker, så det var skönt att höra. Därefter blev det frukost på Sprout. Idag blev det bland annat chiapudding, grovt bröd som toast med marmelad, en frukostbaguette, en croissant och en avokadomacka! Mycket gott. Sedan var det tillbaka till vårt airbnb för att packa iordning så blev vi hämtade sen vid 11:15 av surfcampet!! Ligger centralt i Canggu, gångavstånd till allt typ och såååå fint. Nästan bara Skandinavier här, några amerikaner och några enstaka personer från andra länder. Dagen bjöd på strålande sol så häng vid poolen blev det hela dagen. Sen var det middag och musikquiz och även en surffilm som visades lite senare. Riktigt roligt första kväll här! Imorgon blir det upp 8 för frukost och sedan iväg för att försöka lära sig surfa! Vi hoppas på det bästa.