En bild på hur jag och Tova såg ut på Halloween// en härlig morgon promenad i påskbergskogen// mysig söndagsfika med Moa och Alice❤️

Och DÄR var det slut på bildbomben. Har haft det absolut BÄSTA dygnet på länge. Igår började dagen med frukost på mingnon sedan rullade tåget vidare mot Falkenberg. Säreget tog vi bussen till Strandbaden och började checkade först in på spat. Vi fick först en fördrink sedan var det massa sparitualer som gällde. Efter vår spaupplevelse så mysigt vi en stund i "avslappningsrummen" sedan checkade vi in på hotellrummet! Klockan 18.30 var det tre rätters som gällde och Jesus Amalia vad hos mat!! Maten var som konstverk på tallrikarna! Hela hotellet hade sån snygg inredning och att ens vara där kändes så lyxigt. Efter att vi hade fått tryckt i oss all mat var vi så mätta och la oss i vår underbara säng. Imorse vaknade vi tidigt och så var det frukostbuffé som gällde. Vid 11 var det utcheckningen och då rullade vi vidare mot Varberg.

Har haft det så mysigt och jag kände verkligen hur hela denna "resan" var sååå behövlig! Och sällskapet var ju inget att klaga på! Kan ärligt säga att jag har antagligen världens bästa pojkvän, du är bäst❤️

Efter att ha styrt upp kalas i 8 timmar på bruket så slutade jag äntligen för dagen! Landade i soffan och bara kände hur trött mina små ben var efter allt springande. Men det var bara att ladda om för sedan var det utgång som gällde! Jag Hannah Maja och Julia hade en grymt kul förfest för att bara vara fyra stycken. Sedan rullade taxin mot Oscars och där var det bara dans dans och dans som gällde💃🏽. runt kvart över ett kom en taxi och hämtade upp mig då jag skulle jobba och gå upp tidigt dagen efter så ville inte vara ute föööör länge! Somnade sedan gott i min underbara säng.

Vaknade upp för inte så länge sen, ska snart pallra mig upp från sängen och äta frukost men ni vet ju hur svårt det är att lämna en varm och mysig säng! Börjar 11.30 på Solviken idag och slutar redan kl 18.00 vilket är skööönt. Efter jobbet ska jag hem och packa då jag och Benjamin ska iväg till Falkenbergs strandbad imon vilket ska bli såååå mysigt👫. Nej nu måste jag röra på mig, ha en fin dag vänner!

Äntligen LOOOOOOOV!!! Hade endast en lektion idag vilket var retorik och slutade redan 12.20! Direkt efter skolan åkte jag och tjejerna ner till stan för en mysfika! Efter fikan strosade jag och Maja runt på stan en liten stund. Nu är jag hemma och har precis ätit lunch! Hela denna helgen kommer bestå utav Jobbjobbjobb! Men inte stoppar det mig för en utgång på lördag med girlsen! Har min första jobbdag på Bruket imorgon vilket ska bli så kuuul! Har alltså en fullspäckad helg framför mig men som tur är åker jag och Hjärtat till Falkenbergs strandbad på måndag och spendera en hel dag där med spa, tre rätters och övernattning så det ser jag verkligen framemot😍 nu ska jag skicka in min sista skoluppgift sen tar jag LOV på riktigt!

Sitter just nu på jobbet och äter middag med min kära kollega Mathias, det har varit kräftskiva här ikväll så han sitter och trycker i sig kräftor, räkor och pajer! Jag däremot är inte så förtjust i skaldjur så jag beställde istället min nya favvo pizza, Thai❤️❤️ Vi får se hur länge jag blir kvar här, men när jag har checkat ut cyklar jag vidare hem till mitt hjärta, ha en fortsatt fin tisdagskväll!

Idag vaknade jag redan 7.30 för att sedan cykla till simningen. Idag var även den sista dagen då jag är simlärare på lördagar vilket är tråkigt, men istället har jag fått ett nytt jobb på helger, på bruket! Ska bli så kul då jag och Maja kommer få jobba ihop! Detta ska bli spännande.

När jag kom hem så gick jag ut och sprang en liten runda, kom hem, stekte bacon, städade övergången + mitt rum och tog sedan en lååååång dusch! Nu sitter jag redo framför spegeln för att sminka mig lite för skojs skull, ha en trevlig lördag vänner!☺️

I fredags hade jag endast en lektion vilket var retorik. Slutade 12.20 och efter skolan åkte jag ner till stan med Maja för en mysfika! Vi köpte även med oss blommor hem haha, vad vi är söta. På kvällen var jag och Fanny ensamma hemma så då bjöd vi över Johan och Emma för att äta ihop och sedan kolla på idol! Gick och la mig hyfsat tidigt då simning stod på schemat dagen efter.

Inspark i onsdags och ooooj vad kul vi hade!! Alla 97or i Varberg dansade glatt tillsammans tills klockan ett på natten på societen. Kvällen började med förfest hos Johan med klassen vilket var så kul, sedan bar det av till societen. Vaknade upp på bästa sätt jämte min älskling sedan åkte han vidare till skolan. Detta var en riktigt bra första studentfest och vi har flera kvar att bocka av, TAGGA.

Idag är det 250dagar kvar tills vi 97or tar studenten och det ska fan firas rejält! Det är alltså studentfest idag på såsen med tema "allt förutom kläder", ett mycket kreativt tema men problemet här är ju att jag inte är kreativ överhuvudtaget. Först tänkta jag köra på en folieklänning, detta resulterade med att jag inte kunde komma ut ur klänningen så att jag fick klippa upp den haha. Nu är tanken att jag ska vara en låda. Haha det är mitt sista val så det får bli som det blir helt enkelt! Önska mig lycka till👏