Du bör anlita mig som Personlig Tränare eftersom:

  • Du får ut maximalt av den tid du lägger ner på din träning
  • Du stärker din självkänsla eftersom du utvecklas snabbare än andra
  • Du lär dig mer om träning och vilka övningar passar ihop
  • Du undviker att träna på ineffektivt sätt
  • Du ökar förståelsen för träning och din kropp så att du själv kan förändra i träningsprogrammet beroende på nya mål
  • Du lär dig nya sätt att träna vilket ger variation i träningen
  • Det blir kul att träna eftersom du får fokus och inspiration

Dessutom:

  • Kan jag pusha mot resultat så du kommer över en tröskeln och sedan blir mer självgående
  • Kan jag inspirera genom att vi tränar tillsammans
  • Ser jag till att du undviker skador och att du inte tappar värdefull träningstid

Som certifierad PT med dokumenterad egen utveckling och referenskunder som nått sina mål – både att gå ner i vikt och att öka i muskelvolym – kan jag hjälpa dig att nå dina mål. De flesta kunder jag hjälpt har lagt ner onödigt mycket tid i gymmet utan resultat bara för att träningen inte matchar deras förutsättningar och nivå.

Min styrka som PT är att jag är ung, uppdaterad på senaste träningsmetoderna och förstår unga människors syn på träning. Jag har själv genomgått en fantastisk utveckling med hjälp av PT. Jag har verkligen tagit till mig kunskap –jag utbildar själv andra till att bli PT. Många uppskattar också att träna tillsammans mig mig istället för att ha en PT som står vid sidan av.

Jag visar gärna upp fantastiska resultat som mina kunder nått. T.ex André som nådde ettresultat på 3 månader som skulle tagit minst ett år utan min hjälp. Jag har också referenser som anlitat andra PT men inte fått resultat förrän de anlitat mig.

Pris för enstaka PT-timme: 60€/tim

boka fler pass än 2? – kontakta mig för pris offert.

Mina priser anpassar jag efter omfattning och dina mål. Kunder som bokar flera pass under längre tidsperiod prioriteras.

Likes

Comments

Tänkte dela med mig av ett riktigt bra armpass för att få upp volymen på armarna.

inför detta passet tog jag pre-workout i form utav 1st 200mg koffeintablett för att sätta igång focus och förbränningen ordentligt.
I detta passet så skall du sikta på att hålla din vila kort, ca 30-45 sek vila mellan set och sikta på att göra rörelserna fullt ut, stretch i botten läget och squeeza i toppläget.

Börja med 10-15min lätt uppvärmning. Jag har märkt att många hoppar över just uppvärmning för man tycker att man är tillräckligt varm och igång men.. Visst så kan det mycket väl vara men se då uppvärmningen mer som en mental uppvärmning. Förbered dig i ditt huvud på vad som ska hända. Sätt upp mål, kanske en viss vikt du vill lyfta. Slarva inte med uppvärmningen!!

Övningar :
1. Bicepscurl med rak stång ( greppa stången med händerna precis utanför din axelbredd.
2. Triceps press med hantel bakom huvud
3. Bicepscurl med hantel mot bänk (koncentrerad)
4. Triceps press med rep i kabel. 1 sekund squeeze i toppläget
5. Hammercurl med rep. 1 sekund squeeze.
6. Dips för triceps – alla set till fail.

sedan avslutade jag med 20 minuter trappmaskin

Hela styrkepasset bör ta 35-40min.

Likes

Comments

Facebook
Snapchat
Youtube
Instagram
Blogkeen
Nouw