Hejsan! Hemma nu efter en rolig och lång resa, rekommenderar Sankt Petersburg verkligen! Finns väldigt mycket att se och uppleva, maten kanske inte är det bästa men värt att prova något nytt. Hann umgås med hjärtat en dag sen var han tvungen att fara iväg på jobb. Jobbig känsla i hela kroppen men han kommer hem snart och då ska vi fira mig!! Fyller nämligen år på fredag ;) vi får se vad som händer då. Men tills vidare, puss & kram!

Hejsa, denna dag började med att fota (såklart) Vi besökte Peterhof palace, så himla snyggt och insta vänligt ställe. Vi såg en massa snygga fontäner som absolut skulle fotas. Efter den långa promenaden dog mina fötter typ. Dagen tog inte slut där, vi skulle även åka båt idag (tjihoo!!) Mycket roligare än förväntat måste jag säga. Efter våran mysiga båttur så var det dags för lite mat, vi åt på nån resturang jag inte kommer ihåg namnet på. Superbra dag med mycket foto & motion, vilket jag behöver! Imorgon så är det hemåt som gäller, längtar så till familjerna! Längtat så efter alla. Nu så ska det packas och sovas, upp 05.30 imorgon! Vi hörs, kram kram!

Glömde att uppdatera igår, vi kom till hotellet ganska sent också. Men här är lite bilder från gårdagen och dagens bilder. Kram!

Hejsan, igår for vi och åt på en bar där vi själva fick beställa maten. Jag tog inte det jag ville ha men det fick ju duga. Maten är sisådär kan ju säga att jag längtar så mycket hem och till den mat man är van vid. Efter maten så skulle vi ju fota fyrverkerier, alla människorna här var som galna på att se det så de hoppade ur sina bilar och lät dem stå mitt på vägen. Det vart ju typ trafikkaos sen, vi kom till hotellet ganska sent dessutom. Och en sak om hotellet är att det inte är så fräsch inne på rummen. Jennica hade blod på överkastet men man ska tydligen se det som lyx här Ryssland sa någon åt oss. Frukosten var lika stor besvikelse som rummen, fanns inget vettigt man kunde äta och inge frukt alls förutom fake frukt :))) Ska inte klaga allt för mycket men det har inte varit som man tänkt, flera dagar kvar så det återstår att se. Hejdå, kram kram!

Hej hörni! Som ni ser så har vi äntligen kommit fram till Sankt Petersburg. Vi övernatta i Finland första natten eftersom bussresan var 10h och vi behövde en god natt sömn. Tidigare idag så var vi i Viborg där vi åt lunch, maten här har hittills varit helt okej. Nu så är vi framme på hotellet, där jag har wifi!!! Abstinensen har varit så hög efter internet, ni förstår inte haha. Men snart så ska vi ut på stan och käka samt fota fyrverkerier som kommer fylla himlen kväll. Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! Puss & Kram

Hej hörni! Det var länge sen sist, typ mer än 7 månader sen. Tog en (kort) paus hehe, men nu är jag tillbaka och är superduper taggad på att starta igång bloggen igen. Mycket har hänt under min paus, har funnit kärleken och lever livet;)

Nu är det så att imorgon så ska jag resa wohoo!! Ska till Sankt Petersburg med klassen och några fler. Taggad men samtidigt inte, kommer sakna min boo så mycket. Ni kommer iallafall få följa med på resan, första gången jag far dit och hoppas att det är lika fint som jag föreställt mig. Naglarna är fixade och väskan packad, kommer bomba med bilder därifrån så håll utkik här! Puss & kram på er!