Hej! Va i Göteborg idag. Har nyss får min löns så gjorde ett spontan köp på NK. En by malene Birger väska. Har redan en sån i liten men har ändå kollat på den stora ett tag men inte tänkt på att köpa den.
Älskar den verkligen jätte mycket och den passar ihop med alla min kläder. Pusspuss

Hej! Idag är det fredag och jag är ledig. Så skönt!!!
Ska till Göteborg idag och kolla lite. Håkan idag ju så mycket folk, även på bussarna.
Har ju fått min lön nu så tror jag ska shoppa lite. Hoppas jag hittar något fin.
Ska typ spara alla pengar då jag vill köpa en LV väska. Vet dock inte om jag ska beställa på nätet eller köpa i butik.
Väldigt fint väder idag allafall.
Någon som ska på Håkan? Jsg tänkte köpa biljetter men visste inte med vem jag skulle gå. Hoppas ni får en bra dag allafall. Pisspuss

Hej!! Igår morse åkte vi tidigt till Malmö. När vi kom fram fick vi vårt hotell rum. Efter de gick vi ut och skulle kolla i lite affärer på stan men det började spöregns så vi åkte till ett shoppingcenter istället. Jag hittade inte så mycket. En tröja/kofta på Hollister blev det iallafall. Tycker de är bättre att shoppa i deras butiker än på nätet. Efter de åkte vi tillbaka till hotellet, duschade och gjorde iordning oss. Sedan gick vi ut på lilla torget och satte oss på en uteservering. Vi åt något kinesiskt tror jag. Eller om det var japanskt men starkt va det iallafall. Men väldigt gott. Hoppas ni hade en bra dag igår! Pusspuss

Hej!! I lördags bar jag i Göteborg med Amanda. Vi shoppade, gick på Liseberg och bara myste.
Älskar verkligen att vara med Amanda vi klickar så bra med varandra.
Just nu är jag i Malmö med familjen. Vi shoppar, äter på restauranger, bor på hotell och har de helt enkelt väldigt bra just nu. Pusspuss

Hej på er! Lyckad dag igår! Tog tåget till Kungälv där jag mötte upp Amanda, efter de gick vi till henne och chillade och gjorde iordning oss. Sedan tog vi bussen till Gbg för att gå på Gothia invigning. Super kul va det. Påvägen dit gick vi med ett norskt lag, dom var så roliga. Vi bestämde att vi skulle ses några på fre och gå på Liseberg. Ska bli kul. Nu är jag hemma och ska sola lite. Sedan ska jag nog ut och springa. Jag ska även ringa och boka tid för fransar på torsdag tror jag tagit ett uppehåll nu i ungefär en och en halv månade med trivs verkligen bättre i det.
Jätte fint väder idag ju, vad gör ni? Solar, badar?

Jag längtar så satans mycket till den 25 då jag får lön Aså verkligen så jädra mycket. Har 5kr på kontot nu så de behövs fylla på lite, och när jag ser att kommit in den summan ja kommer då kommer jag nog få mer motivation till att fortsätta jobba resten av sommaren. Jaja nu ska ja ut och sola å lyssna på musik

Hejj! Idag har jag haft det så mys med familjen.
Började dagen med en löptur i de fina vädret. Sedan duschade jag och gjorde mig iordning efter det åkte vi till Lysekil och kollade hockey. ÄLSKAR DE!!!!
Efter de halv 4 ungefär åkte vi till smögen och gick lite på bryggan. Sedan satte vi oss på en resturang hamnen4.
Jag beställd pizza, den var verkligen så jädra go.
Inte så dyrt heller faktist med fantastisk utsikt och inredning. Väldigt fotovänligt, så rekommenderar den restaurangen om ni ska till smögen. Ligger ungefär i mitten av bryggan.
Imorgon ska jag och mamma ta en tidig morgon promenad med ruff farmors lilla hund. Innan jag ska och jobba i 8 timmar som vanligt:( det är väldigt jobbig dedär. Har fått då ont i mina axlar,rygg och fötter men snart så kommer ju den första lönen och tor nog de kommer kännas rätt bra efter jag sett kontot då.
Hoppas ni haft en bra dag och har ett bra lov!!
Pusspuss

Hej! Idag när jag kom hen från jobbet låg det en present till mig. Den var från min engelska kusins mormor. Öppnade den och lär låg ett par äkta örhängen från michal negrin.
Så fina verkligen.
Det glimmar jätte jätte mycket och passar till de mesta. Men tror jag ska ha de till lite finare middagar, fester eller nått liknande.
Idag ska jag till Liseberg med Adam och min kompis å hennes bror. Ska bli jätte mysigt och de verkar som det blir fint väder med. Pusspuss

Tjao! Blev ändrade planer, istället för att va hemma drog jag till smögen med några kompisar istället. Jätte jätte mysigt. Vi åt på resturang och chilla på ett berg sen efter. Jätte kul Pusspuss

Hej!!
Idag är det lördag och jag är ledig och såklart ska du vara molnigt då..... varje dag jag har jobbat har det vart jätte jätte fint väder men självklart när jag e ledig ska de va mulet hehe. Jaja man får göra de bästa av situationen. Det är ju bara morgon ju bara morgon just nu. Ikväll kommer Adam hockeykompisar hit ska bli jätte kul då vi inte träffat dom på ett tag nu.
Dras familjer kommer med.
Vi ska käka, mysa och parata. Det är iallafall planerna för idag tror jag. Ska fortsätta med mitt rum med. Snart är det klart tycker redan det är sjukt fin men de kan bli finare med lite mer kuddar och så. Hoppas ni får en härlig lördag. Pusspuss