Thudilu goingar!

Ikväll blir de ett kort inlägg! De kommer handla om någons födelsedag, och denna någon ja pratar om är min fina chihuaha kille! ♡ idag fyller han 5 år och som jag brukar säga....tiden flyger förbi! ♡ Han har fått leksaker och lite gosaker! 😄♡

Hejsan alla underbara!!!! Idag har ja gjort nåt som jag inte har gjort på flera år och de är att få hoppa upp på hästryggen igen. Hästen jag har ridit på heter Dorian och är min fasters häst. Han är helt underbar att rida, älskar honom verkligen! Ångrar så mycket att ja slutade att rida.....så de känns jätteroligt att få göra de nu. ♡

Resten av dagen har jag vart ute med hunden, käkat middag och sen åkte ja och familjen hem till syrran. Hon har färgat håret på mig är otroligt nöjd! ♡lägger kanske upp en före och efter bild imorn

Hoppas ni alla haft en lika bra dag som min!
Kram ♡

Tjo

Idag har jag inte gjort mer än att gymmat med Moa. Vi var där 12.00 för vi åkte direkt efter Moa slutade skolan. De vi har kört idag är mage,ben,rygg, och 30 minuter på löpbandet. När vi var klara var klockan runt halv tre tror ja minns inte riktigt. De var allafall de skönaste passet på väldigt länge.

Sen åkte vi till stan och köpte nåt litet att äta. Senare gick vi till rececentrum och väntade på våra bussar. Så nu sitter ja i tv rummet och bara chillar. Hoppas ni alla har haft en jättebra dag så höres vi! Kram kram ♡

Efter Moa slutade skolan stannade vi kvar en stund, sen gick vi till gymmet. Tror vi gymmade 1 timme. När vi kände oss klara åkte vi hem till mig och käkade middag innan vi skulle iväg igen.

Passet vi hade bokat på Arena Älvhögsborg hette bodybalance,och de började 19.45. De var första gången ja gjorde de och de var faktiskt kul men SHIT va jobbigt de var.

Så efter denna intensiva men roliga träningsdagen är jag ganska säker på att både jag och Moa kommer få en härlig träningsvärk imorgon hehe :p. Men nu ska vi försöka sova hörs kanske mer imorgon. ♡

Godnatt ♡

Hej hoppas alla haft en bra julafton och nyår var så längesen ja bloggade nu..... hoppas ni har haft en bra dag de har jag allafall. 11.30 åkte jag hemifrån till min gamla skola för att träffa Moa,

sedan gick vi till ett gym som heter o2. Det som är så bra är att man kan provträna gratis i 2 veckor. Första passet började vi ganska lugnt, de fick bli 45 minuter på löpbandet.

När vi kände oss klara gick vi och duschade, sen åkte vi till överby. Vi gick till Expresso house och käkade lite, sen åkte vi hem till var och sig.

Resten av kvällen kommer de inte hända så mycket är sååå trött.

Kram ♡

OPS! kom på nyss att ja skulle lägga upp lite bilder hehe !! 🙊 här har ni de! ♡

Får ursäkta att sista bilden blev lite suddig...

Godmorgon

Vi ställde klockan på 08.00 och låg och drog oss en stund......sen började vi göra iordning oss för att gå ner till frukosten. Tror vi gick ner runt nio tiden.

•Fruktsallad
•smörgås
•ägg (de tog ja efter ja hade käkat upp detta)
•Drycken var nån vitamindryck

Efteråt fick de bli en liten choklad muffins sen gick vi upp till rummet och packade ner de sista, sen checkade vi ut. Nu sitter vi i bilen på väg hem tyvärr. Får hoppas att de blir nån mer gång har haft de så roligt. Mer bilder lägger ja upp sen. ♡

Tackar syrran än en gång för en GRYM present! ♡

Hejsan

Denna dagen har varit den bästa på länge. Imorse åkte jag morsan och syrran iväg, jag hade ingen aning om vart vi skulle och detta skulle ju vara en present från syrran. Dit vi var påväg var till Göteborg. När vi väl var framme åkte vi till ett hotell som heter Gothia Towers. Det är första gången jag är här, det är så mysigt och lyxigt.

Tror vi var framme vid hotellet runt två tiden. Det är nu de blir roligt, de var då jag fick veta vad vi skulle göra...16.00 hade syrran bokat tid för att ja skulle pierca mig såhär blev resultatet jättenöjd.17.00 skulle vi käka på en restaurang som heter texas longhorn. Ja köpte pommes med bacon inlindad oxfilé.

Efter det åkte vi spårvagn till nordstan. Vi hann gå där en 1 timme innan de stängde. Sen gick vi därifrån till hotellet. Resten av kvällen har vi bara slappat. Är så himla nöjd med dagen! ♡ tack bästa syrran och morsan!! Älskar er!

Godnatt bloggar mera imorn ♡

Tjänare gött folk! Skulle skriva vad som hände igår men de blev inte så....så ja gör de idag istället. Släkten och Fanny kom och firade mig ja fick massa fina blommor och lite pengar, jättebra tycker ja! Sen på kvällen fick ja lite hårprudekter från familjen, de var schampoo,balsam och hårinpackning och lite saker som ja ska ha när ja flyttar hemmifrån.Är jättenöjd! resten ska jag få imorgon för de är igentligen då ja fyller.

Och idag är de andra dagen som vi firar fast bara med familjen plus mormor och morfar. De fick bli att vi åt på O'learys, jag älskar att äta där så mysigt, vi hade jättetrevligt. ♡

Vid fyra tiden tog jag och min killkompis tåget till Göteborg för att vi skulle på ett event som min tjejkompis Natalie bjöd med oss på, eventet var på ett hotell som heter Radisson Blue.

När vi hade kommit fram så letade vi upp ett ställe och käkade på, det fick bli O'learys hehe sen stack vi direkt till hotellet. Nu kanske ni undrar vad det va för event? Jo, de var lite ansiktsprodukter och lite fitline produkter.

Detta höll på från 18.30-22.00, men tyvärr var jag och Emil tvungna att ta 21.00 tåget. Hade gärna dock stannat tills de slutade för det var faktiskt väldigt intressant.

Men men.....så är de ibland får hoppas att man får chansen att hänga med på nåt mer sånt nångång!

Tack igen Natalie för att jag fick komma dit och lyssna! ♡

Nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på go musik innan läggdags! Godnatt på er! ♡