Hey venner. Jeg er lige nu på ferie i Frankrig, og det er i dag vores 6 dag. Vi bor lidt uden for Cannes, og i dag har vi været inde i byen. Vi kørte ind til Cannes for at tage på stranden, men der var overskyet og der dryppede lidt, så vi blev enige om at tage ind til byen og gå i butikker i stedet, wuhuuu. Jeg fik shoppet, og det var tiltrængt, ahah. Men efter vi havde gået rundt i en times tid, fandt vi et sted at spise frokost, og det var mega lækker frokost. Vi fik bare en sandwich, og en kop kaffe latté.

knus

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - klik hér!

Hey friends. Det er ved at være omkring 3 måneder siden jeg sidst lagde et blog indlæg op. Men jeg er tilbage. Jeg tænkte jeg ville fortælle jer lidt om mine planer for sommerferien, da jeg fik sommerferie for ca. 2 uger siden.

Jeg skal til Frankrig fra d. 15-25 juli med min familie. Vi skal bo i en privat villa med egen pool, så det er super lækkert, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Vi skal bo i Cannes, 20 minutter fra stranden, og 15 minutter fra byen. Jeg glæder mig helt vildt. Og nu er det jo heller ikke første gang jeg er i Frankrig. Men i må sige til hvis i vil have en lille rundtur i vores hus.

Her de sidste 4 dage har jeg haft besøg af min bedste veninde fra Fyn, som kom et smut hjem til mig. Vi fik badet, trænet, solet os, spillet kort og spist pizza, og bare havde kvalitetstid.

Ud over det skal jeg bare være sammen med en masse af mine venner og veninder, og hygge mig, jeg kan slet ikke vente til at sommeren går ordentligt i gang.

xx

Bukser: Samsøe Samsøe // T-shirt: Monki // Jakke: ?? // Taske: Pariz.dk // Sko: Puma

Hey bloggen, så er jeg tilbage.

Jeg vil fortælle lidt om dagen i dag. Men min dag startede ud med, at jeg blev vækket kl. 09:00 af to af mine veninder, ved at de stod og bankede på mit vindue, fordi de gerne vil havde resten af deres pizza fra i går (læs om min aften i går klokken 10:00 i morgen). Anyways, klokken 12:15 skulle vi så køre, fordi vi skulle ud og spise på café og i biografen bag efter. Men min mor, min lillesøster, min mors bedste veninde (vi er lidt ligesom hendes børnebørn) og jeg. Vi kørte så forbi og hentede hende på vejen, og så kørte vi ellers bare på café. Vi spiste på den café som hedder "Visa", den ligger inde i Kennedu arkaden, i Aalborg, og den kan VIRKELIG anbefaldes. Men jeg fik den burger der hedder "husets burger", og den kan jeg anbefalde, den var sygt lækker. Da vi var færdig med at spise, gik vi ind i biografen. Og det var min mors veninde der havde bestemt hvad vi skulle se, og det var et perfekt valg, vi skulle ind og se Beauty and the Beast, og den var FANTASTISK, jeg både græd og grinte af den. Det er min yngling Disney film! Og kan vi så lige blive enige om hvor smuk og skøn "Belle" er, altså Emma Watson..?

Så det har virkelig været en god dag, jeg er virkelig taknemmelig for den her dag!

Hoodie: souvenir fra da jeg var i New York // Sweatpants: h&m

Hey bloggen. Det er længe siden;)

Men de sidste to dage har jeg ligget syg, og jeg er næsten aldrig syg. Jeg er heller ikke rigtig "syg", men jeg har rimelig ondt i min mave, og jeg har også været svimmel i små perioder af dagen. Så jeg har de sidste to dage levet i det her outfit, som i kan se på billederne længere oppe. Men jeg har en masse ideer til bloginlæg, som jeg godt kunne tænke mig at lave, og hvis i har nogle ideer, må i meget gerne kommentere dem. Jeg har savnet og skrive indlæg til jer, men jeg håber på at kunne vende stærkt tilbage!

Hey bloggen.

Som jeg nævnte i mit forrige blogindlæg, så skulle jeg være sammen med min veninde Karoline her til aften. Så derfor vil jeg fortælle om vores mega hyggelige aften.

Vi skulle hjem til nogle af mine forældres venner, som også har børn, og en af deres børn går i parallelklasse med min lillesøster og de er rigtig gode veninder, og vi kender dem ret godt. Men dem skulle vi hjem til, fordi de havde inviteret os til Melodi Gran Prix fest, med aftensmad og alt sådan noget lækkert noget.

Vi tog hjem til dem omkring kl. 17:00, og så tror jeg vi spiste aftensmad omkring 18:40, eller noget i den stil. Klokken 19:50 ca. fulgte min far mig hjem til Karoline, fordi vi skulle hjem til os og hygge, fordi vi var jo alene hjemme. Men hun gik os i møde, og Karoline og jeg gik så resten af vejen hjem til mig. Vi var sammen fra kl. 20:00 - 00:00, og det var mega mega hyggeligt.

Da vi kom hjem lavede vi popcorn, og Karoline havde taget chips med, så det var mega hygge. Og så lavede vi bare nogle drinks og hyggede os. Vi satte os ind i stuen og så Melodi Gran Prix, men da vi kom til sang nummer 5, gad vi simpelt hen ikke at se det mere, så vi gik ind på Netflix, og så satte vi os til at se Klassefesten 2, og den havde Karoline nemlig ikke set, og de er jo altid skide sjove. Vi fandt et spil kort frem, og så begyndte vi at spille 500, jeg vandt 1 gang, og Karoline vandt 2 gange, haha. Men jeg elsker at spille kort og brætspil, det er mega hyggeligt, men det har jeg nævnt før. Da vi havde spillet 3 spil, så skulle Karoline desværre hjem. Men det var en mega hyggelig aften, og det er helt klart noget vi skal gøre igen, fordi hun er bare så sød og mega dejlig, og så elsker jeg hendes selvskab!

Hey bloggen.

Nu er vinterferien næsten slut, og derfor vil jeg fortælle jer hvad jeg har lavet i ferien. Men jeg havde ferie her i uge 8, så jeg fik vinterferie i fredags, altså for en uge siden.

Fredag:

I fredags var jeg i skole fra kl. 08:30 - 12:50. Vi havde fastelavn på skolen, hvor vi slår katten af tønden, og klæder os ud og alt det der, og vi bliver faktisk smidt hjem hvis vi ikke er klædt ud. Efter skole tog vi ud til min bedstemor og bedstefar for at fejre min kusine, da hun havde fødselsdag. Hun bor hos dem da hendes familie bor i Singapore, og hun er på efterskole her i Danmark, men de snakker dansk, de flyttet bare dertil for 8-9 år siden. Men vi tog derhjem og fejrede hende med aftensmad og dessert, og min kusine havde valgt hvad vi skulle have og spise, og det blev pasta med kødsovs og brunsviger til dessert, hehe. Hun tog med hjem til os og sov der, fordi vi alligevel skulle ud og spise brunch dagen efter.

Lørdag:

Om lørdagen var min kusine og jeg ude og spise brunch og hygge os inde i byen efter, men jeg har lavet et indlæg for hvad vi lavede den her dag, som i kan finde her. Da vi var kommet hjem kom min onkel og fætter lige forbi, da de havde været i Aalborg, så de blev lige i en halv times tid, og så kørte de hjem mod Århus igen. Min kusine blev og sov hos os igen, så det var super hyggeligt.

Søndag:

Om søndagen vågnede vi op omkring kl. 10:00, og min mor havde lavet morgenmad. Min far sov stadig, da han havde været til noget på arbejdet dagen før, og han kom meget sent hjem, haha. Men vi lavede ikke rigtig så meget, vi slappede bare af og omkring kl. 14:00, kørte mine forældre min kusine hjem, og hentede min fars bil på hans arbejde, og der tog min søster egentlig med, så jeg var alene hjemme. Om aften kom min veninde Frederikke forbi, som også bor på den vej jeg bor på, og hun sov her så.

Mandag:

Så blev det mandag, og Frederikke vækkede mig omkring kl. 09:00, hun er ikke den type der sover sådan vildt længe, så hun havde været vågen i lang tid før mig. Men vi stod op og jeg begyndte at lave morgenmad, det blev bare til et blødkogt æg, og nogle boller. Da vi havde spist kom min søster og Nicoline (Frederikkes lillesøster) ned, da de havde spist, de havde sovet oppe hos Nicoline, meget forvirrende. Men mig og Frederikke planlagde at tage ind til byen, og derinde var vi et 3-4 timer, og så købte vi jordbær med hjem da de var på tilbud, og de smagte virkelig godt (jeg ELSKER jordbær). Da vi kom hjem, havde min mor været oppe at snakke med Frederikkes forældre, og vi endte med at spise oppe hos dem, det sker ret ofte, haha. Men Frederikke og jeg tog hjem til mig efter vi havde spist, og hun sov her så igen, og det var super hyggeligt.

Tirsdag:

Som i nok kan regne ud, så vågnede jeg igen op med Frederikke, og hun vækkede mig omkring kl. 09:30. Jeg lavede morgenmad til Frederikke, min søster og jeg. Men Frederikke tog hjem kl. 13:00, og jeg aftalte at mødes med min veninde Nicoline som jeg ikke har sæt siden jeg tog til New York i oktober, så det var virkelig på tide. Men hun kom her hjem, og vi spillede nogle brætspil og sådan lidt forskelligt, jeg elsker at spille, det er så hyggeligt. Men vi fik aftensmad, og lagde os ind i sengen og slappede af, og så ventede vi faktisk på at Paradise hotel skulle komme op på Viaplay, fordi vi er begge to ret store fan af Paradise, og så var det jo perfekt at vi var sammen da den nye sæson havde præmiere. Men vi så Paradise og lidt andet reality da Paradise var færdigt, og så gik vi i seng.

Onsdag:

Nicoline vækkede mig omkring kl. 10:00, og vi lavede så lækker morgenmad, igen haha. Men Nicoline tog hjem omkring kl. 11:15, og min lillesøster og jeg tog i svømmehalen. Jeg er egentlig ikke så stor fan af svømmehaler, jeg kan ikke så godt lide det der med omklædningsrum og sådan, det er ikke så meget mig. Men når vipperne åbner bliver jeg et lille barn, det er faktisk ret pinligt, men det var super hyggeligt at være sammen med min søster bare os to. Min mor kom ind og hentede og da vi var færdige, og vi kørte hjem. Da vi kom hjem spiste vi aftensmad, og min lillesøster og jeg hyggede med nogle gamle afsnit af Familen fra Bryggen, fordi vi ikke helt kunne vente til den nye sæson, Familien fra Bryggen er min YNGLINGS "reality"- serie, altså jeg både griner og græder til den serie! Da vi havde set det færdig, lagde vi os bare til at sove.

Torsdag:

Jeg blev vækket af min søster kl. 08:30, fordi hun kom ind med hendes telefon, fordi min mor ville snakke med mig, omkring at vores bedstefar kom og hentede os kl. 10:00, vi skulle nemlig lave noget med vores dejlige bedstefar. Men han købte rundstykker med fra bageren, og vi spiste morgenmad sammen med ham, og drak kaffe og hyggede. Han fortalte os så at vi først skulle i Ikea, det havde min mor fortalt os, men hvis i følger med på min snapchat (annejelstrup), så ved i nok godt at vi var Ikea, men han fortalte os så at vi også skulle ind biografen og se den nye Far til Fire film, men det var en meget sød film, men det var en virkelig hyggelig dag. Da klokken blev 20:00, var der endelig præmiere på den nye sæson. Og jeg både grinte, men slutningen på det første afsnit var så sørgelig, og jeg må nok indrømme at jeg græd rimelig meget da Stephanie begyndte at tale om Mopper, haha.

Fredag:

I dag vækkede min mor mig, da hun havde taget en fridag, i dag. Hun havde bagt boller, og kanelsnegl. - min mor er virkelig god til at bage! Men i dag har jeg bare ligget i sengen det meste af dagen, fordi jeg virkelig har været træt i dag. Men min mor lavede pizza, og så spiste vi inde i stuen, og så X-factor imens. Jeg fik lavet en aftale med en af mine rigtig gode veninder Karoline i morgen. Og nu sidder jeg her, så jeg fortæller jer lige havd jeg skal de sidste to dage af ferien.

Lørdag:

I morgen skal mine vi hjem til nogle venner til noget melodigranprix fest, halløj. Men vi skal spise aftensmad hos dem, og så tager jeg hjem efter aftensmaden, og så går jeg lige forbi min venindes hus på vejen, og så tager vi hjem til mig og hygger, men hun tager hjem omkring midnat.

Søndag:

For søndag har jeg ingen planer, jeg skal bare slappe af, og forberede mig på skole igen, øv øv.

- Så det var min vinterferie, jeg har lavet rigtig meget, men jeg kan godt lide at have travlt, og have fuld kalender.

Hey bloggen.

Jeg var i går inde i Aalborg med min kusine, så jeg vil fortælle jer om min dag.

Dagen startede med at vi blev vækket omkring 09:30, og så stod vi op kl. 10:00, og vi skulle med bussen kl. 10:25, fordi min kusine og jeg, skulle ind på café Friends og have brunch, så vi havde ret travlt. Men vi stod op og gjorde os klar. Da klokken var 20 minutter over 10, sagde min mor til os at hun nok skulle køre os, fordi de min mor og søster også også ville ind til byen. Vi kørte omkring 11:20 og vi havde bestilt bor til kl. 11:30, og det tager ca. 20-25 minutter at køre ind til byen, så jeg ringede derind og sagde at vi blev lidt forsinket.

Da vi kom ind på restauranten fik vi vores bord, og vi bestilte en milkshake hver (den var kæmpe), og brunch buffet. Vi fik vores milkshakes og gik op og tog mad. Der var så meget forskelligt, og det smagte virkelig virkelig godt, især deres pandekager var fantastiske, men i kan finde siden her.

Efter vi havde været spist brunch, gik vi bare rundt i Aalborg og kiggede i en masse butikker, min kusine købte en del, men jeg købte ikke rigtig noget, udover en ny tandbørste og tandpasta, ellers prøvede jeg en masse tøj.

Vi gik rundt i nogle af de små gader inde i Aalborg, og tog lidt billeder og ellers snakkede vi egentlig bare. Efter det mødtes vi med min mor og min lillesøster, og kørte hjem igen.

Det var en virkelig dejlig tur, og jeg håber på den kan gentages.

Contains affiliate links

Hey bloggen.

Jeg sidder lige nu i toget på vej hjem fra Århus, og jeg tænkte jeg lige ville lave et indlæg omkring mine musthaves i 2017, eller i hvert fald ting jeg håber på bliver mine. Jeg vil ligge links til tingene og fortælle lidt om hvad jeg godt kan lide ved dem osv.

Det første item er de her mega billige Steve Madden sko. Jeg har fundet mine dem her inde på Na-kd, og jeg er så forelsket i de her sko. Jeg ved man også kan få dem i nude, og så selvfølgelig i sort. Men jeg elsker bare formen på de her sko, og så sidder de rigtig pænt på foden. Så det her er det første item.

Andet item er de her støvler i falsk læder. Jeg elsker de her støvler. Der er også rigtig mange der er begyndt at lave støvler som de her. Men de er lige mig de her støvler, og jeg tror også at de bliver et af mine næste køb, fordi jeg tror ikke jeg kan lade være, og så koster de næsten ingenting. Så det er helt klart et af mine favorit items.

Næste ting er det her dyne- og pudebetræk i satin. Jeg har rigtig længe ledt efter noget lækkert sengetøj, og så faldt jeg over det her fra Ellos og de har nogle rigtig lækre ting, ikke kun sengetøj men generalt. Men det her sengetøj er et jeg rigtig godt kunne tænke mig, det er også ret dyrt fordi det netop er satin.

Det næste musthave er det her ur fra Casio. Jeg har altid syntes de her ure var rigtig flotte, og jeg tror jeg har ønsket mig det her ur i 4 år nu. Det er et super billigt ur, og så er det digitalt, og for at være ærlig så er jeg elendig til manuelt ur, eller hvad det hedder. Men jeg syntes bare det er et super flot ur, så det bliver nok også et af mine næste køb.

Det næste på listen er de her to par bukser. Jeg elsker wide leg trousers, og det er ikke nødvendig vis dem på billedet jeg ønsker mig, det er bare to par jeg ELSKER, så det er bare princippet i wide leg trousers.

Knus xx

Jakke: Calvin Klein // Halstørklæde: h&m // T-shirt: Signal // Jeans: Pieces // Øreringe: Pilgrim // Støvler: B&Co

Hey bloggen.

I dag har jeg haft en meget afslappet dag, og jeg har ikke lavet det helt store, men jeg tænkte jeg alligevel ville fortælle jer hvad jeg har fået lavet i løbet af dagen.

Dagen startede med at møde i skole fra klokken 08:30 -13:15, så det har ikke været en særlig lang dag. I dag i skolen så vi film hele dagen, og snakkede lidt om nogle forskellige ting i den sidste time inden vi havde fri. Efter skole tog nogle af pigerne fra klassen bussen ind til byen, for at købe kostumer til fastelavn på næste fredag, og jeg tog bussen med dem, dog ikke for at købe kostume, fordi jeg gider ikke at bruge 200kr på et kostume til fastelavn i 8 klasse. Anyways, jeg tog bussen med dem ind til byen, og derfra gik jeg for mig selv, fordi jeg skulle en i Weekday (en af mine ynglings butikker) og se på en hoodie som jeg har kigget på, på nettet, men jeg skulle lige se den og prøve den. Efter jeg havde været i Weekday, tog jeg et smut forbi Baresso, og købte en kop kaffe og en cookie, og så tog jeg bussen hjem. Min mor var så sød at samle mig op på halvvejen.

Da jeg kom hjem pakkede jeg min taske, fordi jeg skulle overnatte hos min morfars søster og hendes mand, (min mor holder 40 års fødselsdag i morgen, så derfor kunne min søster og jeg af gode grunde ikke sove derhjemme når der skal være fest. Min morfar og hans kone skulle noget andet, så vi kunne ikke være hos dem, min bedstemor og bedstefar er i Australien, og mine mors og fars venner kan vi jo ikke være hos, da de er inviteret til min mors fest, så derfor er vi her nu, men vi kender dem godt, vi har bare aldrig sovet ved dem før), men jeg pakkede min taske og vi kørte afsted mod Århus. Da jeg sad i bilen snakkede mine veninder om at holde en lille hygge fest hos en fra klassen, bare nogle af pigerne, og det ville jeg vildt gerne, og det ser ud til de hygger sig, men jeg ville ønske jeg havde været med. Da vi ankom spiste vi aftensmad, og mine forældre blev også og spiste med, og så kørte de hjem igen, og fik forberedt det sidste til festen i morgen. Resten af aftnen var rimelig chill og vi lavede ikke det store. Herefter gik jeg i seng, og her ligger jeg så nu.

Det var sådan her mine fredag forløb, ikke det mest spænende, men sådan er det jo nogle gange.

Hey bloggen.

Jeg tænkte jeg ville vise jer det outfit jeg havde på igår.

Taske: Pariz.com // Jakke: h&m // Halstørklæde: h&m // Bukser: Weekday // Langærmet stram bluse: Weekday // Sko: Puma

Jeg håber i får en dejlig dag xx