Contains affiliate links

HET BLOGGEN.

Det er sommer i danmark og temperaturen er nogenlunde, så jeg tænkte det var en oplagt mulighed for at sammensætte et outfit til jer. Jeg vil prøve at lave sådan en lille ting med at jeg en gang imellem laver nogle outfits fra forskellige hjemmesider. Idag har jeg valgt na-kd, da jeg faktisk selv lige har fået 3 trøjer hjem derfra som jeg er så glad for.

OUTFIT 1

Med det her outfit har jeg prøvet, at skabe et gult outfit. Jeg er personligt selv helt vild med gul, lige i øjeblikket. Den gule farve skoene har og den gule farve som citronerne på trøjen har, er så skøn og frisk. Om sommeren kan jeg godt lide lyse, friske og fangende farver og det synes jeg skulle være målet med dette outfit.
Man kunne også havde added nogle fede solbriller i den farve man havde lyst til, man kunne også gå den sikre vej med et på sort.

Husk at like!<3

ANNE

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - klik hér!

Mandag d. 10. juli.

Jeg startede dagen ud med at udenfor med familierne og spise morgenmad i dejligt solskinds vejr. En time efter tog alle ned og badede undtaget Emma(min vendeinde) og jeg og spillede uno og snakkede og havde det bare skønt.
Folk var begyndt at komme tilbage, og vi gjorde os alle klar til at tage ind til byen, Siófok som var den lokale by nær os. Vi gik lidt rundt i byen og valgte at gå ind og spise på en italiensk restaurant, hvor jeg fik kylling og salat. Super lækkert!
Da vi sag og ventede på maden, som også var lidt lang tid om at komme, begyndte det at blæse rigtigt meget og det regnede også med store regndråber. Der var nogle store potteplanter foran restauranten som væltede. Emmas søster og jeg sad tæt på de planter og vi rykkede ind og side i restauranten da vejret begyndte at blive lidt voldsomt.

Men underligt nok efter 15 min. ca. stoppede det hele og alt var fint og vi fik vores mad. Klokken var omkring 22 da vi kørte hjem, vores problem var bare at vi ikke kunne komme ind på vores camping plads som vi boede på. Vi skulle køre en masse genveje for at nærme os den. Men vi fik sat bilen og gik hen til vores huse ved at gå langs stranden. Der lå grene over alt og nogle træer var væltede, det var totalt kaos! Vi fik snakket lidt med nogle danskere der boede tæt ved os, der var blevet påvirket af stormen.
En dansk familie sad i deres hus mens deres hus begyndte at rykke sig, så de prøvede at løbe ud i deres bil og prøvede at komme ud, men havde problemer med det pga. et træ der så i vejen. Så de kæmpede bare om ikke at blive ramt af træer og grene der bare fløj rundt. De kom så ud til sidst heldigvis.
En anden familie havde lige spist aftensmad udenfor og kunne mærke det begyndte at trække op, så de fik inden for. Stormen var i gang og de mærkede det ikke rigtigt da de bare sad inden for i huset. De mærkede selvfølgelig lidt rusten og hørte lyde. Men da de gik ud var der væltede træ ned i deres bil og grenene med bladene var foran huset og lidt på taget.

Det har været en sindsyg dag i Siófok, Det skulle vist være den største storm ungarn har haft, og så skulle det lige være da vi var der. Amen altså. Der skete heldigvis ikke noget med vores hus.

I'm back. Indlægget er nok liiiiiidt lang men håber det er fint. Synes det var lidt en lidt underlig oplevelse og den skulle selvfølgelig deles med jer :)

HEY BLOGGEN,

Jeg skal til ungarn, så jeg kommer desvære ikke til at være så aktiv til og med d. 17 juli. Vi skal ned til en lille by der hedder siófok , der ligger lige ved Balatonsøen. Jeg skal dertil med min familie og min venindes familie og jeg glæder mig for vildt!

Knus

HEY BLOGGEN.

For et par dage siden havde min oldemor og oldefar krondiamant bryllup, det vil sige de har været gift i 60 år nu. Så min mor og jeg havde været nede og købe en lille blomst og tog en jordbær tærte med. Min mors onkel havde nemlig taget smørrebrød med og så havde vi kage som "dessert". Det vare rigtig hyggeligt at familien lige kunne mødes og fejre mine skønne oldeforældre.

HEY BLOGGEN,

Igår, torsdag morgen, var jeg nede og træne og det var skønt! Jeg kunne træne om morgen uden der var nogle, jeg synes simpelthent det er så hyggeligt når der ikke er nogle, at man har det hele for sig selv. Og at jeg kunne træne om morgenen på en torsdag, er jo fordi jeg er færdig med folkeskolen! YAAAY. Så er der sommerferie og det betyder masser at tid til at træne, være med venner og tage på ferie. Det det fedeste ved sommerferien!

Lige et lille hurtigt indlæg, husk og like :)

Knus

HEY BLOGGEN.

Jeg tænkte at jeg ville lave en 'what i eat in a day' da jeg synes det kunne være meget sjovt at lave.

Nå, jeg startede dagen ud med 150 g vanilje yoghurt med en teske fuld chia frø, et lille drys chokomüsli, og lidt fuldkorns cheerios, så skar jeg en halv banan og kom på og skar også 3 jordbær og kom på. Jeg synes det er en lækker og frisk start på morgenen, og det burde virkelig prøves af!

Frokost, det blev et stykke rugbrød med med en sønderjysk spegepølse og lidt remo på hehe, derved 9 kirsebær og et glas faxe kondi free(elskerrrr) Super dejlig og nemt :))

Jeg tog på en hyggelig lille cafe nede i byen med en veninde, hvor vi sad og snakkede og fik et stykke kage(gulerodskage). Det var så hyggeligt og bliver nok gentaget igen.

Aftensmaden var ikke det store, mine forældre var ikke hjemme, så min søster og jeg lavede bare to salater bestående af, iceberg salat, tomater, majs, rejer, lidt tun og lidt thousand island dressing til sidst. Det dejlig at slutte dagen af med en dejlig, frisk og lækker salat.

Anne.

HEY BLOGGEN,

D. 4 juni var jeg til barnedåb hos min kusines søn også mit gudbarns lillebror. Så min familie og jeg tog til nykøbing falster. Det startede i kirken klokken 10:00, hvor jeg skulle stå fadder for Silas, som han skulle hedde. Efter kirken tog vi hjem til min kusines mands fars hus(hvis det giver mening) Vi skulle være udenfor i et stort telt der var sat op. Det regnede lidt i starten af dagen men gik væk efter hånden. Heldigvis. Først var der en lækker buffet med noget melonsalat og andre slags salater, nogle tærter, nogle bagte kartofler med fyld og meget andet lækkert.
Lidt tid efter vi havde spist kommer der en lækker dessert. Som bestod af en kage med pynt på og hindbær creme i og så var der nogle søde kager i glas, nederst var der hjemmetaavet kagebunde, så var der et tyndt lage pistacie marcipan agtig og derefter en vanilje mousse og ovenpå var der nogle knuste pistacie nødder og et lille stykke kiwi. Ved siden af stod der en skål med nogle små chokolader man bare kunne tage.

Det var en super fed og hyggelig dag, som vil blive husket langt ud i fremtiden! <3

Anne.

Contains affiliate links

HEY BLOGGEN,

I søndags tog jeg en hurtig spontan beslutning med min mor, om at købe de her sko fra Marco Tozzi. Jeg skulle bruge et par sko til på fredag(i dag), og jeg var meget sent ude. Min mor havde dagen før købt et par sko fra pavement, til 800 kr. Det var meningen jeg skulle havde haft dem bare i sorte. Men da jeg kiggede rundt efter dem, så kom de ser lækre sko frem og jeg måtte bare havde dem. De er i sort lak, ligner dem jeg ville have og de var vildt billige. Det ville være dumt ikke og havde købt dem. Selv om det var en spontan beslutning er jeg så glad for dem, og har næsten ikke gået i andet, siden jeg fik dem tidligere i dag :))

Skoene er fra Marco Tozzi og er købt på Zalando for 149 kr.

Knus Anneeee

HEY BLOGGEN,

Her i weekenden var min familie og jeg hjemme hos nogle af vores venner, sammen med et andet vennepar vi har. Jeg ville bare fortælle lidt om denne skønne, lange sommer dag!

Det startede med at jeg stod op klokken 08:15, for at tage til bodypump klokken 09:00. Klokken 10:00 sluttede det og jeg tog hjem og i bad. Til morgenmad tog jeg en skål koldskål med 3 knuste kammerjunker og en banan i skiver på. Jeg satte mig udenfor, da vejret var skønt! Derefter tog jeg på arbejde i 2 timer. Jeg kom hjem klokken 13:00 og satte mig ud i haven og lavede noget engelsk synopse til eksamen, da jeg havde fået lidt for meget sol satte jeg mig dog også lidt ind. Omkring klokken 13:45 gik jeg ned og tog noget frokorst som i kan se på billedet. En kødpølsemad med remoulade og en kartoffelmod med nye Kartoffler, lidt let mayo og salt. Jeg satte mig ud igen og skrev videre.

Klokken 16:15 tog min familie og jeg ud til nogle venner med nogle andre venner vi har. Hvis i forstår:) Vi startede med at sidde og snakke lidt og få en sodavand. Omkring en time efter tog nogle af os på stranden med en sodavand og lidt guf. Vi tog hjem igen en time efter for at spise aftensmad, som bestod af, kartoffelsalat, lækre oksestege, tomatsalat, vandmelonsalat og noget brød. Maden var super lækker og det var vejret også. Da vi havde spist tog mig og en der der mathilde ned på stranden igen i ca. To timer. Derefter tog vi hen og spiste dessert. Efter desserten gik Mathilde og ned til et bålsted de har nede bag i haven. Vi tændte bålet og ristede et par skumfiduser og sad ellers bare og snakkede. Dagen var lang og klokken endte med at blive 3 om natten, sp Mathilde og jeg lagde os til at sove der. Det var en super hyggelig dag med gode venner, som vil blive husket.

Knus Anne

HER BLOGGEN,

Jeg har været syg her det sidste stykke tid og jeg er i 9. klasse, så der er også en masse at se til og der for har bloggen stået lidt stille. Sorry, det laver jeg om på nu :))

Jeg ville bare vise jer verdens bedste pizza! Jeg lavede den sidste weekend med min veninde Emma <3

Som i kan se er der to dele af pizzaen.
Del 1(venstre) Pizza bund med hjemmelavet tomatsauce oven på(Vi blendede disse ingredienser: 5 store tomater, 3 fed hvidløg, lidt basilikum, Salt, pepper, lidt paprika og et par dråber lime saft(kun omkring 3-4)) Derefter kom vi revet moseralla ovenpå, lagde noget spinat og runde stykker af moseralla ost.

Del 2(højre) Start på sammen måde med bunden, tomatsaucen og det revet moseralla. Derefter kom vi halvdelen med pesto på først og der efter kartoffelskiver oven på, som vi havde kogt inden og den anden halvdel omvendt.

Bag den i 20-25 min på 200 grader and then eat.
Det er den lækreste pizza og så er den ovenikøbet da også sund :)) Jeg synes helt sikker at denne pizza burde få et forsøg. Hvis i har lyst til at lave den og gør det, så smid da lige en kommentar <3