Så lycklig av att ha en så fin person i mitt liv som han

Hej på er!
Om ett par timmar bär det av mot flygplatsen och hem! Idag har vi bara sett på film och tagit en promenad i Ermont, där mina kusiner bor. Sjukt fint här och man får verkligen en känsla att man är utomlands då det är så mycket varmare här än hemma. På gatorna känns det som en blandning mellan England och Spanien även fast vi endast är 20 minuter utanför Paris. Love iittt!
Ha de bra, puss

Idag var vi och shoppade. Var endast dyra affärer där vi var så blev istället storshopping på zara, mango och H&M. Fick med mig en del grejer som jag är super nöjd över.
Imorgon lyfter planet hem 19:30 så om vi tar oss in till Paris en sista gång eller bara tar det lugnt här återstår att se.
Haha högskoleprovet har även fått sitt facit publicerat och det ser inte så ljust ut för min del, lol, haha. Får se när alla prov blir rättade men har inte något krav på mig själv utan gjorde det mer för sakens skull att testa på.
Nu ska jag och Theo äta gott och se film, puss

Igår så var jag och Theo förbi en liten butik och köpte med oss Macarons till rummet, sååå gott verkligen! Tror jag ska köpa fler idag men det är så jäkla dyrt.
Snart ska vi i alla fall börja fixa oss, sedan checka ut från hotellet och bege oss för lite shopping.
Hörs puss

Idag så tog vi tåget in till Paris och därefter taxi direkt till hotellet. Det är så sjukt fint och kan nog bara det finaste hotellet jag bott på faktiskt. Fördelen med att boka en natt då man har råd att lyxa till det!
Idag har vi i alla fall tagit tunnelbanan till Notre Dame och där ifrån gick vi längst vattnet genom Paris vilket var så mysigt i det fina vädret.
Planen imorgon är att shoppa shoppa shoppaa!! Vi ska nämligen till ett jätte stort köpcenter så det blir nog bra!
Nu ska vi se på TV och mysa, hörs puss

Heej!
Idag så tog jag och Theo först tåget till Paris, (vi sover hos mina kusiner utanför) och när vi kom fram fotade vi Eifeltornet, åt lunch på en mysig restaurang, sedan gick vi till ett akvarium och tittade på hajar osv, sen gick vi upp till Triumphbågen för att sedan fortsätta längst hela Champs Elysees gatan till Louvren. Vi spenderade någon timme där och kollade på bland annat Mona Lisa och utan att överdriva vuxna människor flockades runt den som tjejer på JB konserten. Lol. Anyways, vi tog därefter taxi till Centralen och sedan tåget hem. Allt detta tog runt 8 h och vi är nu döda i fötterna.
Fick även med mig hem en snygg jacka från Zara, en blus och ny parfym. Imorgon checkar vi in på hotell och så ska vi besöka NotreDame.
Hörs puss

2 bilder från Arlanda igår när vi fikade på Starbucks.
Vi befinner oss nu i Paris och idag ska vi förmodligen upp i eifetornet. Det är strålande väder och 18+, så himla skönt att slippa ha dunjacka.. Ska försöka fota en massa så att uppdateringen blir rolig, puss

Heej,
Nu sitter jag och Theo i biosalongen och väntar på att filmen ska börja. Vi ska se Morran och Tobias vilket är helt legendariskt då vi alltid dör av garv hemma åt serien.
Sen när vi kommer hem blir det att sova direkt då Theo ska jobba imorn och jag till skolan. Imorgon så ska vi handla lite grejer i stan och även köpa present till min brorsa som fyllt år och kommer hem från Gotland i ett par dagar.
Nu börjar bion, hörs puss

Grattis i efterskott till min bästa vän, älskar dig!

Jobb med bästisar // fika med älskling
Heej,
Vet att uppdateringen inte är på topp men det blir så när vi har mycket i skolan. Just nu är det mycket matteprov plus att jag har en svenska bok att läsa och en stor CSI rapport att skriva den här veckan. I alla fall, har börjat på mitt nya jobb med mina 3 bästa vänner vilket är helt galet! Tror jag kommer trivas super bra.
Igår fikade jag med Theo i stan och imorgon ska vi gå på biiioo! Vi ska se morran och Tobias, bästa!
Aja, ska sova snart puss