Här hänger vi för tillfället. Solen skiner, himlen är blå och termometern står på 20+, jag klagar inte. Både dator och kameraladdare är kvar i Funkan så bilder och roligare texter kommer upp senare idag! Trevlig fredag, vänner!

Igår såg jag ut såhär. Trött och sliten, men väldigt glad. Glädjen kom främst från t-shirten jag köpte. Det är en hamburgare på. Jag älskar burgare. Nu ska jag och frugan springa iväg till busshållplatsen och bussen som ska ta oss bort till Ella, som man har saknat henne! Trevlig torsdag hörrni!

Vi började morgonen med en frukost på Conrados. Vi åt bocadillos och drack apelsinjuice, kaffe och colacao.

Därefter hamnade vi på stranden där vi lapade sol och snackade skit.

Vi gav dessvärre upp solandet efter ett tag då vädret inte direkt var på vår sida.

Skitsnacket fortsatte vi dock med, samtidigt som vi promenerade hem till lägenheten och tjejerna.

Väl hemma satte vi oss på balkongen och tog en paus innan vi traskade in mot stan för lite shopping. Fick faktiskt med mig en t-shirt och ett par skor för en billig peng, kap!

På vägen stannade vi givetvis för att knäppa några bilder.

Efter att ha traskat runt ett tag hamnade vi på Conrados igen, denna gång för nestea och…

… världens godaste ceasarsallad.

Imorse vaknade vi till sol och blå himmel. Dessvärre varade det inte speciellt länge, vi fick cirka en timma på stranden innan det blev molnigt. Tack för det Funkan. I morgon är planen att åka bort till Ella i Marbella och spendera dagen och natten där. Tror att det vankas marknad, häng och utgång. Trevligt, trevligt. Nu ska frugan och jag traska in till stan och kika lite i affärerna, hoppas att ni får en bra onsdag!

Igår passade Frugan, Älgen och jag på att testa det nya objektivet samtidigt som vi inväntade gänget och middag. Japp, jag skröt en hel del. Tjejerna har för övrigt stans mysigaste balkong med en feria-utsikt som inte går av för hackor. Ser fram emot mycket häng där under den kommande veckan! Nu väntar frulle och häng.Vi höres och synes!

Gudars skymning! Det känns så himla konstigt att vara här igen, samtidigt som det känns precis som vanligt. Mycket märklig känsla. I förmiddags väntade jag in frugan på flygplatsen och sedan satte vi oss i en taxi som, efter många om och men, tog oss till Ferian och Älgens, Andreas och Majsans lägenhet. Sedan vi kom hit har vi varit i skolan och kikat lite, ätit tapas och kollat in bargatan en sväng. Nu har några av oss landat här hemma för en god natts sömn och resterande delar av gänget är fortfarande ute och röjer, haha. Håller mina tummar för att vädret är på vår sida i morgon, det hade inte suttit helt fel med några timmat på stranden. Nu ska jag krypa till kojs, godnatt och sov gott!

Mötte upp Häger igår efter jobbet, vi satte oss på Kafé Magasinet och drack vin och snackade skit. Sedan anslöt sig ett flertal andra trevliga individer och då knallade vi bort till Barabicu. Där drack vi ännu mer vin och meckade egen guacamole. Trevligt, trevligt. Idag väntar jobb, packning och häng med Phil. Bra söndag!

Idag har jag varit i skolan, hunnit njuta av solen några minuter i Hagaparken och druckit alldeles för många glas oboy. För tillfället sitter jag på jobbet och lyssnar ikapp lite poddar i väntan på att mitt pass ska börja. Lyckades komma en timma för tidigt, antar att det är en bedrift i sig. Hoppas att ni får en jättebra fredag!

Fredag och snart lov! Tackar gudarna för det. Planerna för dagen är skola och därefter jobb till stängning. Hoppas även på att hinna knäppa några fina bilder under dagen, vill gärna utforska mitt nya objektiv. Helgens planer är också jobb, förhoppnings lite reseplanering och antagligen häng med diverse trevliga människor. Nu ska jag äta frukost och njuta av att min första lektion börjar om mer än tre timmar. Trevlig helg på er!

På tisdag bär det av! Dessvärre ryktas det om att vädret där nere inte riktigt är som på bilderna ovan för tillfället, regnet har tydligen kommit på besök. Märkligt nog är jag inte speciellt stressad över det, tänker att mycket kan hända på fem dagar. Måste för övrigt börja packa redan i kväll, från och med lördag ska jag ju jobba varje dag fram tills vi åker. Själva packningen känns som en jäkla process i och med att jag måste ha med mig saker lämpliga för både bra och dåligt väder. Kan bli intressant.