Hej hej alla!! Nu har det varit riktig dålig uppdatering, jag vet!! Men detta påsklovet har varit allt annat än vila och chill asså haha :)
Det började i måndags, mamma och jag tog en tur till Malmö för shopping och mor & dotter dag. Jättemysigt! Fick också världens bästa besked i måndags, har blivit anställd som säsongsjobbare på Toselilla!! Känns så jäkla skönt att sommarjobb fixad! :)
Tisdagen skulle en nära släktmedlem till sjukhuset.
Och sen onsdag, torsdag så tog jag igen lite av min praktik som jag missat.
I fredags blev det firande av min 18 års dag med släkten. Igår blev det en trip till Köpenhamn och på kvällen påskmiddag hos mormor och morfar. Så först nu blir den en heldag av slappande, måste fylla på med ny energi till skolan sim börjar och till den kommande tiden av träning. Träningen har verkligen blivit lidande denna veckan! Men snart ny vecka och då jäklar är det all in på gymet igen!
Ni får ha en bra söndag och påsk så hörs
vi!

Hej hej alla! Min 18-års dag har varit riktigt toppen! Ha varit en lugn och mysig dag med familjen. Stan med mamma och pappa som avslutades med fika på Espresso House.
Sen så tog jag och pappa premiär turen med cabben idag, och jag körde. Det var så jäkla härligt att få köra utan tak igen, vår känsla på riktigt hihi :) och nu ikväll så blev det middag på Bröderna M. Tog en BBQ hamburgare och min efterlängtade första lagliga cider - fick även en liten bit tårta som present av Bröderna M, jättegulligt av dem! Syrran tog schnitzel och mamma och pappa tog pizza.

Fuskar lite med vad jag äter denna helgen, tillbaka till träningen nästa vecka💪
Ni får ha en fortsatt bra helg allihopa!
Kram kram

ÄNTLIGEN har dagen kommit som jag väntat på i hela mitt liv!! Idag blir jag äntligen 18 år!!🎉 Dagen ser ut som så att först ska jag ner i stan med mamma och försöka hitta ett nytt silverarmband till mina berlocker jag har, då det gamla armbandet har gått sönder.
Sen blir det väl in om H&M kolla lite träningskläder och så.
Och ikväll blir det middag på resturang med familjen, och då ska jag äntligen beställa min första lagliga drink!! Haha :)
Vakna även till världens finaste sms som min bästavän Emma hade skickat till mig!! Är så jäkla glad att jag får ha henne mitt liv! Love u Em
ma!!💕
Ni få en bra lördag så hörs vi! Kra
m :)

Åhhh om bara 7 1/2 timme kvar tills jag blir 18 bast!!! Det är denna födelsedag man har väntar på i hela sitt liv. Den ger en så mycket frihet. LÄNGTAR!!!! Haha :)
Idag var sista dagen på mina praktikveckor. Men jag ska dit igen och ta igen 2 veckor som jag har missat. Men Tonys blommor är verkligen en fantastiks arbetsplats, trivs jättebra där, fick lätt kontakt med alla som jobbar där. Ska kanske höra om man kan få jobb där i framtiden :)
Dem fick även ett stort påskägg fyllt med godis och kex som tack för dessa veckorna. Och jag fick en jättefin svart hög kruka med en vit orkidé i - super fin! Är så tacksam.
Nej nu ska vi snart äta och sen blir det soffan för min del, har vilodag från träningen idag.
Men ni får en ha en bra fredag och toppenhelg! :)

Just nu har jag precis haft lunch. Har min sista praktikvecka nu. Idag har jag följt med min handledare när hon skulle lämna massa blomsterarrangemang till en begravning. Sen har holländaren varit här och lämnat sjukt mycket blommor. Var inne och kollade i den lastbilen, asså den är enorm och blommor överallt haha. Ögongodis för en florist asså! Haha :)
Nej nu är lunchen slut och jag ska fortsätta snitta upp de nya blommorna.
Ikväll väntar ett träningspass, kondition och mage står på schemat

ÄNTLIGEN var jag tillbaks på gymet i morse!! Det var så skönt att äntligen få röra på sig på riktigt och få träna igen efter en veckas uppehåll. Enda tråkiga var att jag inte kunde köra fullt ut på löpbandet... Har problem med högra benet, det är överansträngt. Kanske borde vila benet lite men jag fortsätter med träningen ändå - min prestationsångest tar över i det fallet haha! :)
Nej, nu ska vi snart åka och hälsa på mormor och morfar!
Ha det bra alla! :)

Tjena! Just nu befinner vi oss på flygplatsen i München. Vårt flyg från Ancona till München var ju inställt pga strejk så vi har fått åka tåg från Bolonga till München vilket tog ca 6 1/2 timme. Och vi ska lyfta från München ca 22.00 och då åker vi till Kastrup och sen är det tåg från Kastrup till hyllie, och sen till ystad. Känner sig rätt sliten efter en hel dags resande, men det var ändå rätt chill med tåget. Hade god tid på mig att lösa ut min bok iaf haha! :)
Är svin hungrig också för der delen. Men vi får se hur det går här nu!
Ha det bra! :)

Hej hej! Idag har vi varit på utflykt hela dagen! Varit och kollar på några olika kända kyrkor och något känt vattenställe. Och sen har vi varit i Comacchio - Venedig i miniatyr kallades det. Vacker ändå med alla smågator och så!
Imorgon är det dags för hemresa, men idag fick vi reda på att vårt flyg från Ancona till München är inställt. Och om vi tar tåg här ifrån till München så missar vi flyget som ska ta oss till Köpenhamn, så det känns som dött läge lixom haha!
Så imorgon får vi se om flygplatsen i Bolognia kan hjälpa oss, annars så får vi ta oss någonstans så att vi kan flyga hem tidigt på lördag ist. Men vi får se hur det går! Ska sova nu, vi lämnar hotellet tidigt imorgon. Här är lite bilder från dagens utflykt!
Godnatt allihopa, ha det så bra :)

Tja! Just nu ligger vi i sängen på hotellrummet efter att ha ätit lunch. Tidigare idag så var vi på skolan och jobba en liten stund. Efter det hick vi till rådhuset i Fano för att lyssna på en liten föreläsning. Och nu i eftermiddag ska vi på busstur till Gola del Furlo - ett vatten ställe. Hemma sent, så det blir sängen direkt. Här är lite bilder på vad som ha hänt här lite.