• Snapchat
  • Instagram
  • Blogkeen
  • Nouw

Byxdress från Malta (kom inte ihåg vad butiken hette hehe), stickad tröja från Zara, väska från Accent och skor från Puma!

Igår när vi kommit fram så åkte vi till Jennifers syster, där vi ska bo, för att lämna grejerna. Sedan in till stan igen. Gick en sväng på stan, åt, drack en öl. Sedan åkte vi hem med sista pendeln, kollade på film och åt chips.

Nu ska vi snart åka in till stan igen. Puss och kram!

Godmorgon! Just nu sitter jag och Jennifer på ett tåg påväg till Stockholm. Vi stannar tills på söndag. Så himla kul!

Igår innan jag åkte till henne för att sova över så var jag ute och åt med Emelie och Malin på APA.

Alltså verkligen bästa burgarna!!! Vi planerade lite med föreningen och efter middagen åkte jag hem, packade klart det sista och åkte sedan som sagt till Jennifer och sov över då tåget gick nu imorse klockan sex.

Jag hoppas ni får en bra onsdag!! Kram på er!

Hej på er! Nu är jag hemma från Malta. Mitt internet har krånglat ihjäl sig hela veckan så har inte kunnat blogga :( Så tråkigt!

Vi har iallafall haft det superbra och varmt! 35 grader varenda dag. Och så möts man av regn i Sverige... Tänkte nu att jag skulle visa lite bilder. Kör inte i någon ordning nu när jag liksom hamnade en vecka efter.

Vi hade ju pool på taket där vi hängde litegrann. Jag behövde köpa en ful keps på en supermarket för att inte få solsting..

Åt pasta med musslor!

Och lite tapas såklart. Mm så gott.

Var på stranden och drack alldeles för starka drinkar.

Öl!

Var i Valetta, åt middag och shoppade.

Mer tapas!

Näst sista kvällen när vi gjorde oss fina och drack mojitos innan middagen.

Åkte till Blue Lagoon! Mycket folk men fint!

Vår balkong!

Och så avslutar vi med en bild på min gulligaste och bästa mamma.

Tack och hej och trevlig onsdagkväll!

Hej! Imorse var vi som sagt ute på en promenad. Jättehärligt att börja dagen så innan frukost.

Efter frukosten bytte vi om till bikini och gick upp till hotellets pool som ligger på taket.

Nya tofflor hade jag också. Från Junkyard.

Drack öl såklart! Efter några timmar så gick vi ut på stan en sväng, kikade i några butiker och så.

Köpte med oss snacks hem till rummet.

Sedan ut på stan igen efter dusch och sånt. Fortfarande soligt och varmt!

Slog oss ned på restaurang, beställde risotto med tryffel och pizza med fyra sorters ost. Mmmm. Sedan gick vi tillbaka hem och nu är vi på hotellrummet och tänkte se en serie. Puss och godnatt.

Godmorgon!

Igårkväll landade vi på Malta efter att planet lyfte alldeles för sent från Sverige. Vi blev tre timmar försenade ungefär vilket alltid är tråkigt. Men vi kom iallafall fram till 26 grader och det ser hittills väldigt fint ut.

Nu ska vi ut på morgonpromenad och sedan frukost så kommer det mer bilder och uppdatering senare! Kramar <3

Hej! Nu har jag äntligen klivit på semestern och påbörjat resan till Malta. Jag och mamma åkte efter lunch till Gävle för att sova över på hotell här för att sedan åka vidare till Skavsta och flyga därifrån imorgon. Så mysigt!

Så vi kom hit kring 4 och sedan har vi checkat in, kollat lite på stan och ätit middag. Nu ligger vi i sängen och kikar på Tunnelbanan. Snart läggdags för att vakna utvilad imorgon.

Kram och godnatt!

Hej! Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen. Tycker ju det är så himla kul men det glöms liksom bort bland allt annat just nu tyvärr. Känner att jag är stressad just nu, tänker för mycket på allt. Men på fredag går jag på fyra veckors semester. Så skönt.

Iallafall. I helgen har jag varit i Stockholm med Andreas, Monika och Jimmy för att fira midsommar. Vi bestämde oss för att följa med i sista sekunden då vi legat hemma sjuka hela veckan nästan. Men det var skönt att komma iväg och ta det lugnt en helg.

Vi firade iallafall ute på Ingarö med god mat och lite öl. Vädret var sådär alltså men det är ju trots allt svensk sommar. Supermysigt iallafall och sedan blev det en tidig kväll men en lång sovmorgon.

Igår åkte vi in till stan och strosade mest runt då nästan allt var stängt. Åt lite italiensk mat också.

Idag hann vi med en sväng på Mall of Scandinavia innan vi åkte hem så lite shopping blev det allt. Vi landade hemma för två timmar sedan och nu ska jag snart hoppa in i en dusch, lägga ansiktsmask och måla naglarna.

Jag hoppas ni haft en fin midsommarhelg!

Malta! Jag och mamma åker till St Julian den 4e juli och är där en vecka. Det ska bli så himla härligt.

Göteborg och Håkan Hellström. Jag och Andreas åker över en lång helg i slutet av juli.

Stockholm med Jennifer under typ en vecka. Även det i juli! Det är ju min semestermånad så det gäller att trycka in så mycket det bara går hihi

Sedan längtar jag såklart till picknickar, öl på uteservering, bada, sola, spela kubb, grilla, äta. Ni vet.

Hej! Jag befinner mig just nu i Örebro. Vi är här för att hälsa på Andreas pappa och även min morfar som bor här. Så mysigt.

Vi kom hit i onsdagskväll och hunnit med en del.

Vi har varit i Nora som ligger typ fem mil härifrån. Det var dessutom soligt och 20 grader varmt.

Åt deras berömda glass!

Vi har ätit lunch på stan. Ceasarsallad!

Och druckit öl.

Och ätit mer glass. Denna gång inne i stan på gräset vid slottet.

Nu har vi precis ätit tacos! Vi får se vad som händer ikväll. Säkert något kul. Puss och kram och trevlig helg!

Hej! Ännu en helg som gått alldeles för fort. Men har haft väldigt trevligt. Titta bara:

I fredags var det lite mulet med varmt. Vi promenerade till Himlabadet för att vi skulle bli bjuden på spa av mamma.

Fick morgonrockar.

Sedan bastade och badade vi, åt och drack gott i nästan fyra timmar. Efter det här åkte jag på lite förfest och sedan gick vi ut en sväng men då fick kameran stanna hemma.

Igår var det också varmt och härligt ute så jag och Andreas åt frukost/lunch på Espresso House. På uteserveringen dessutom.

På kvällen gick vi in till stan för att äta middag innan hockeyn började. Vi hamnade på Udda Tapas.

Åt en massa gott. Krokett med getost, älgcarpaccio och sotad tonfisk. Mmm.

Idag har vi bara kollat på serier, städat och varit en sväng på Birsta. Men vid fyra så fixade vi i ordning oss för att åka på middag hemma hos mamma. Vi firade nämligen morsdag då mamma ska åka bort imorgon.

Vi skulle äta hamburgare så jag tog med picklad rödlök.

Nu har vi ätit gott och väntar på finalen av hockeyn.

Dessutom har vi fortfarande balkongdörrarna öppna! Sommaren verkar äntligen komma nu <3

Hoppas ni också haft en bra helg! Puss och kram!