HEJ ALLA!

DET VAR LÄNGE SEN JAG GJORDE ETT INLÄGG. MEN IDAG KOMMER JAG ENDÅ BERÄTTA OM MIN FAVORIT GRÖNA SMOTHIE. JAG ÄLSKAR DEN . DEN ÄR VERKLIGEN EN SUPER HÄLSOSAM OCH ÄR SUPER SÖT , MEN DEN INEHOLLER INTE NÅGOT SOCKER ALLS!!

RECEPTET:

1 BANAN

½ AVOKADO

100 mg MANDELMJÖLK

SPENAT ( lägg så mycket som du vill)
ca EN HALV MANGÅ (hälst frysta)

SÅ BÖRJA OCH MÄTA UPP 100 mg MANDELMJÖLK OCH LÄGG TILL AVOKADON. BLENDA SEDAN OCH FORTSÄTT
--> LÄGG SEDAN TILL SPENATEN OCH BLENDA. EFTER DET SÅ LÄGGER DU I BANANEN OCH MANGON OCH SEDAN BLENDAR DU EN GÅNG TILL. EFTER DET TYCKER JAG OM ATT LÄGGA TILLLIITE PROTEIN SÅ JAG LÄGGER TILL BARA EN TSKED "hampprotein". SEDAN ÄR VI KLARA

TILL SIST KAN DU LÄGGA EN TOPPING SOM T.EX. KOKOSFLINGOR (rekomenderar)

HEJ!

IDAG VAKNADE JA KLOCKAN 7.29. JAG HADE EN SÅDAN SNUVA VISTE INTE RIKTIGT VAD SOM HÄNDE. MEN OM CA 13 MIN SÅ SKALL JAG STARTTA TILL SKOLAN FRÅN VENNY. VÅR BUSS TIL SUPERPARK (en plats i Vanda) STARTTAR KLOCKAN 10.0. DET SKALL BLI SÅ KUL JAG SKALL LÄGGA ETT NYTT ILÄG OM RESAN SEDAN MEN NU SKALL JAG STARTTA HEJDÅ !

HA EN SUPER BRA DAG ALLA!

18.5

​HEJ!

IDAG BÖRJADE SKOLAN KLOCKAN 9.00. VI BÖRJADE DAGEN MED BIOLOGI. SEDAN HADE JAG JUMPPA. KLOCKAN 10.45. SEDAN HADE VI MAT. TILL MAT FICK VI FORELLFRESTELSE OCH DET VAR GANSKA GOTT. SKOLAN FORTSATTE TILL KLOCKAN 15 OCH DÅ SLUTADE JAG. SEDAN CYKLADE JAG MED MIN VÄNN VENNY TILL TAIDETEHDAS ( ett köpcenter i Borgå). JAG SKULLE SÖKA EFTER EN FÅRFES KLÄNING. JAG HITTADE EN MEN JAG GÖR ETT INLEG MED DET. SEDAN CYKLADE  JAG HEM OCH NU ÄR JAG HOS VENNY OCH SAKLL VARA ÖVERNATTEN HOS HENNE FÖR ATT IM ORGON BÖRJAR VI 10 OCH SKALL TILL SUPERPARK (en plats i Vanda i Finland)

HA EN BRA FORTSETNING PÅ DAGEN!

Hej alla!
Nu sitter jag i bilen och flrsöker komma på något att skriva om något. Men jag är på väg mot Ruka som är en plats uppe i Finland
HA EN BRA DAG!

Idag hade vi en sport dag.
Det var helt nize men nu är jag i Mcdonalds o äter.
Ha en bra dag#!

Idag har jag int gjort nästan något men jag har såvit i ca 9 timmar. igår var ja ca 23.00 hemma och sedan gick ja i duchen och sedan gick ja och sova!!
Men nu är klockan 16.36 och om ca 3 timmar har jag träningar. Jag skulle bara legga in en liten text men ha det bra<3

På fredagen vaknade jag 5.05 och gick till duchen. Sedan åt jag gröt. Klockan 6.30 skulle vi till bussen som väntade på oss vid Idrots hallen. Sedan åskte vi till Helsingfors Vanda flygfältt. Det gick bra tills vi fick väta att våra namn int fanns på listan. Vi blev helt super rädda. Men det ordnade sig och vi slapp till flyget men vi måste springa. Vi var ca 9.00 i Sverige på Arlanda. Sedan var vi i bussen i ca 1 timme. Tillförst förde bussen oss till Bombardier Arenan för att vi skulle dit och söka kort som vi fick mat med. Sedan förde bussen oss till vårt hotell. Det var i get lyx hotell men det var nog inte nogon skilnad vi komm hit och spela hanboll inte vara i ett lyx hotell. http://www.hotelvasteras.se/Hem1.htm

Sedan spelade vi en match på fredagen men den förlorade vi.

På lördagen så vakande jag 7.30 fast jag skulle vakan först 9.00 men sedan så gick vi och äta morgon mål. Sedan började vi och gå mot hallen. Det var bara 2 km. Sedan träffade vi pojkarna 03. Vi pratade en stund med dem och sedan hadde vi ennu matcher. Vi shoppade mycket och jag var mest med mina 3 vänner. På lördagen var det också en disco men jag och mina 3 vänner hadde på hotellet ett eget disco. Sedan gick vi och sova ca 23.00.

På söndagen alltså i går så vaknade vi 6.30 och började och gå mot hallen ca 7.30. Sedan så spelade vi en match och den förlorade vi. Sedan var det en lång dag för oss för att vi föll ut från spelen. Vårt flyg gick först 23.00. Men vår "reseledare" fixade det så att vi gick och se på flikor 03 final match och sedan väntade pojkartnas buss på oss och sedan förde de oss till hotellet och sedan packade vi våra väskor och väntade att de skulle och hämta oss och föra oss till Arlanda. Pojakrnas flyg starttade 20.30, och vårt  23.00 men vi fixade det så att vi slapp i samma som pojkarna och sendan var vi ca 22.00 i Finland och sedan gick bussen till Borgå . Sedan var jag ca 23.00 hemma.