Idag har vi tatuerat oss(!!!!) Jag gjorde Koordinaterna till min pappas hus där jag har växt upp med hela min familj. Därför betyder tatueringen mycket för mig och är symbolisk. Är verkligen nöjd!
Kram

På phi phi träffade vi 6 underbara skåningar och vi lurade med oss 4 av dom till koh lanta. Hit kom vi i måndags. Vi bor på long beach som är en av många stränder. Vi har hyrt moppar två dagar nu för att utforska ön som är sååå fin. Imon blir det ut på båtutflykt.
Kram

Nu har vi tagit båten över till phi phi. Jag har blandade meningar om detta stället. Trodde det skulle vara mycket finare strand osv. Vi har träffat två olika tjejgäng som vi hänger med här. Underbara tjejer allihop! Imon ska vi på poolparty på ett av deras hotell.
Kram

I tisdags kom vi till Ao nang. Ett mycket mysigt men litet ställe.Så skönt att komma ner till havet igen!! På lördag åker vi vidare till Phi phi. Det tar ca 2 timmar med båt.
Kram

Idag hämtade vi upp Isse(!!!!!) på flygplatsen. Såååå kul att se henne igen efter 7 veckor!! Vi åkte först till hotellet som ligger nära flygplatsen för att sen ta oss in till alla shoppingcenter. Jag fick med mig en bikini och en tröja hem. Nu ligger vi i sängen och imon åker vi till Ao nang som ligger i krabi. Flyget går 13 i vår tid.
Kram

Nuuu har vi kommit fram till Thailand som är sista landet på vår resa. Här kommer vi resa runt några veckor och det ska bli såå kul! Just nu är vi i Bangkok och här kommer vi stanna fram till tisdag. Igår när vi kom åkte vi till MBK som är ett stort köpcenter. Idag har hi haft bra väder så vi har legat vid poolen hela dagen. På kvällen gick vi till en svensk restaurang och åt vilket var underbart! Oj vad man saknar svensk mat efter 6 veckor här i Asien!! Efter det tog vi fotmassage.
Kram

Nu har vi kommit fram till nästa paradis. Det ligger ca 45 minuter från Hoi An och det är från denna staden vi landade när vi åkte till Hoi An. Stranden här är underbar men jag gillar inte själva staden lika mycket som Hoi An. Dock år det kanske orättvist att säga för vi har bara varit nära hotellet och inte tagit oss någonstans så. Imorgon hoppas vi på bra väder och sol!
Kram

Då var det fredag igen. Veckorna går så otroligt fort! Idag är vår sista dag i underbara Hoi An. Jag är kär i denna staden!! Så otroligt fil mysig och underbar på alla sätt! Detta är ett ställe jag lätt kommer åka tillbaka till igen! Nu ligger vi på stranden då det äntligen är fint väder igen. I eftermiddag ska vi ta cyklarna in till gamla stan för att hämta upp våra skräddarsydda jumpsuits som vi beställde igår!
Kram

Nu har vi kommit fram till Hoi An. Vårt hotell är sååå fint!! Helt nybyggt men jätte mysigt!! Det är gratis cyklar på hotellet så vi tar cykeln överallt, 3 minuter ner till havet! Här trivs jag!

Idag var det sista dagen för oss i Hanoi. Vi har ätit massa gott, gått på museum och gått på nattmarknaden sedan sist. I lördags var vi på en restaurang där de grillade vid vårt bord, så häftigt!

I morgon ska vi ta flyget till Hoi An som ligger lite längre ner i landet. Det tar cirka en timma att flyga och sen åka bil 45 minuter. Ser fram emot att komma till havet igen då vi inte varit där sen vi var på Bali!