<3 Welcome to Missouri <3 Yayy, så er jeg endelig ankommet til st. louis, hvor jeg skal tilbringe de næste 10 måneder af mit liv.. eller jeg ankom faktisk i går, men altså jaja, nok om det. Da jeg landede i st. louis lufthavn stod Donna og Gordon med et kæmpe skilt med mit navn på, som I også kan se på et af billederne - det var en meget varm velkomst. Jeg var dog så uheldig, som man kan være, da jeg skulle have min kuffert ;/ Min kuffert var blevet forbyttet med en anden, så jeg måtte pænt vente til i dag (dagen efter) med at få alle mine ting.. Vildt træls.. Men altså lufthavnen gav 100 dollars til at jeg kunne købe nyt tøj indtil min kuffert ankom - så det gav anledning til at Donna og jeg i dag har brugt hele dagen på shopping (klager ikke) <3 Det er helt vildt så meget man kan få for 100 dollars herovre! Men ja, vi var ude og spise på en rigtig lækker italiensk restaurant i går, da jeg ankom. Da vi kom hjem til lejligheden fik jeg en rundvisning og fik endelig lov til at se mit værelse - vildt flot! Er så glad for at være her, og jeg har det SÅ godt! Mit værelse var også fyldt med billeder af Kizzy og min familie, så det var faktisk lidt halv rørende - og jeg indså lidt, hvor meget jeg savner dem <3 Vi spillede også et spil, der minder lidt om Ludo derhjemme, så det var vildt hyggeligt! Jeg har allerede været her næsten 2 dage, og tiden går lyn hurtigt! Lige nu er klokken 21:30 og vi sidder ude på terrassen oppe i lejligheden i toppe og det er stadig vildt varmt - så dejligt at nå at få lidt sommer ;)) I morgen skal jeg møde mine lærere og vælge mit skema, hvilket jeg glæder mig vildt meget til<3 Knus Anna

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - klik hér!

Man må sige, at dagene i New York bare fløj afsted - sådan virkelig! De sidste 2 dage fik vi til at gå med en guidet tur mere - denne gang var det dog på lower Manhattan, hvor vi også var en tur i SoHo. Til sidst på dagen hvor vi var på lower Manhattan fik vi 3 timers freetime, hvor man enten kunne gå ud og gøre, hvad man havde lyst til eller tage med en båd ud på Staten Island, hvor man sejler forbi frihedsgudinden.. Jeg valgte at tage med ud og se frihedsgudinden. Vi tog toget ud til hvor båden gik fra - jeg gik så lidt bagerst sammen med 2 andre drenge fra campen og snakkede - og 1,2,3 så kunne vi ligepludselig ikke finde de andre, fordi vi bare havde gået i vores egen lille verden og snakket (mega dumt, men også ret sjovt) så vi ringede til en af staff personalet og fandt så heldigvis de andre igen efter en 20 minutters tid, hahah ;) Men den sidste dag fik vi en rigtig hyggelig picnic i Central Park, hvor vi spiste, spillede kort og bold og ellers bare hyggede helt vildt. Et par timer senere tog vi i Jersey Garden, som er et stort outlet med mærkevarer til INGEN penge! Da vi kom hjem derfra nød vi ellers bare den sidste tid med hinanden og mig, emma, Jose og nogle af drengene gik først rimelig sent i seng, fordi vi :))

* En af de vilde ting ved campen var, at man på SÅ kort tid kom så tæt på hinanden.. Det føltes nærmest som om, at vi havde kendt hinanden i flere år - ret vildt! De fleste, jeg gik med, var fra København, så jeg endte faktisk med at tage mig selv i mange gange at snakke helt københavnsk, ahhah.. og de sagde ligesåvel at de var begyndt at snakke halv jysk ;)) Vi har allerede planlagt reunions sammen når vi kommer hjem.. så der bliver en masse ture til København og Århus, når jeg kommer hjem :)) Da vi piger sagde mojn til hinanden var vi alle nærmest ved at fælde en tåre.. Knus Anna

Hej Allesammen.. Vil lige lave en "lille" første opdatering på, hvad der er sket, siden jeg forlod Danmark for 2 dage siden. Vi ankom hertil vores hotel i Newark d. 8 efter en rigtig fin flyvetur nærmest helt uden noget turbulens, så det var rigtig dejligt! Resten af aftenen d. 8 slappede vi bare af på hotellet (vi var ret trætte og kunne godt mærke jetlaggen havde ramt lidt..). D.9 næste morgen startede vi dagen ud med noget morgenmad og dernæst en times møde om det at være udveklingstudent, regler osv. Kl. 11 kørte vi ind til selve New York (MEGA FEDT). Har jo været der tilbage i November før, men det er altid en fornøjelse at være i New York (der er også bare en herre fed stemning alle steder). Vi havde en guide det meste af dagen hvor vi både var et smut i Central Park, inde og se en kirke(kan ikke huske navnet, ahha), og ellers bare rundt og se en masse andre kendte steder og bydele på Upper Manhattan. Da vi kom hjem, var vi MEGET trætte allerede kl. 20... men Emma og mig var alligevel ikke helt klar til at sove, så vi fandt en 5 drenge og spille kort med i et par timer - vildt hyggeligt.. Jeg tog et par stemningsbilleder i løbet af dagen også :) KNUS ANNA <3