Ingen semester för mig. Nä, jag jobbar i sliter hela sommaren. Vilket är självvalt faktiskt. Jag gillar att jobba på sommaren, sätter mig ute o tar en kopp kaffe, kör lite pass och kan ändå va lite ledig eftersom vi ändrar öppettiderna under sommaren.

Idag blev det ett fikamöte hemma med Marie.
Därav det nyttiga fikat haha, inga bullar här inte...

• 85 Readers

Det har varit fullt ös på gränsen till medvetslös ett par veckor. Nya Les Mills-releaser som ska pluggas in. Jag kör ju tre program, BODYJAM®, SH'BAM® & BODYATTACK®. Det är mycket som ska pluggas in, samtidigt som man kör dom gamla releaserna och gärna då mixar lite med med ännu äldre releaser... Vi har kört första delen på BODYJAMEN, hela SH'BAMEN och på lördag river vi av BODYATTACKEN! 💪🏽

Bästa Erika var självklart med! Vi saknade Jennie, vår tredje Bodyjaminstruktör.

SH'BAM-tjejerna: jag, Angelica och Malin. Ramona som ska ha bebis fattades. En låt är som klippt och skuren för henne!

Lite party har jag hunnit med också! 😎Nöjesnyttsfesten med Marie & Erika.

JAG VANN! .... Det var fan på tiden! 😜

Man skulle kunna tro att jag var helt plakat här men är faktiskt spik nykter! 😎😂
Meningen var att det skulle bli tidig hemgång men efter högvinsten ville man ju fira lite extra och jag fick inte åka hem för mina vänner förrän Deeeeeeespacito hade spelats! 💃🏻

• 119 Readers

Eller... lite ledig har jag varit!
Då hon som skulle jobba blivit akut sjuk och jag inte kunde hitta ngn annan med så kort varsel var det bara att tänka om hur dagen skulle bli. Fina maken erbjöd sig att ta förmiddagen så det var jag snabb med att säga ja till!

Annars har jag ägnat min lediga tid till att plantera och plantera om växter och rensat beachvolleybollplanen! Miss Elsa var med som sällskap! 🐱

Så nu laddar jag för jobbkväll på bästa träningsstället!
Ska bara trycka i mig en Budapestbakelse först! 😜

• 97 Readers

Det är ganska sällan jag är ledig en hel dag. Hel helg ännu mer sällan. Den här helgen är jag nästan helt ledig, ska bara in och köra en SH'BAM®-klass.

Men kan man kalla det jobb när det är så jäkla roligt? Ja det kan man, för ärligt talat, innan ett pass är jag inte alltid superpepp. Jag kan sucka och stöna för mig själv att fan, jag pallar inte idag. Då känns mitt jobb som "jobb". Sedan går man in i salen, sätter på musiken och väggarna och allt tråkigt vara sköljs av en! (Ni som inte fattar vad väggarna är kolla nedan eller vår FB, Moves & Motivation)💃🏻
Här kör Jennie och jag BODYJAM®!

Sedan har vi ju våra fantastiska kunder!! I ❤️U!

Ha en fin lördag, idag blir det hett! ☀️

• 107 Readers

Varje år försvinner 80.000 barn i Indien.... 80.000!!(enligt sluttexten i filmen.)

Filmen jag såg igår högg mig i hjärtat flera ggr och det gör fortfarande ont när jag tänker på den...Se den men bered er på att ha med en hel toarulle i närheten! Jag fulgrät och snorade. Usch! Jag är alltid nojjig när vi är bland mycket folk och håller nog ännu hårdare i Moses nu!

Filmen Lion handlar om 5-årige Saroo som bor med sin familj i en liten by i Indien.
Han följer med sin storebror Guddu till en järnvägsstation för att hitta arbete, där Saroo blir så trött att han somnar på en bänk. När han vaknar är han helt ensam och kan inte hitta Guddu.
Saroo kliver på en tågvagn när han letar efter sin storebror och stannar kvar i den i hopp om att Guddu återvänder. Han somnar i den och när han senare vaknar upptäcker han att tåget åker.

Ett par dagar senare lyckas Saroo att komma ut när tåget stannar. Han är flera mils hemifrån i en okänd stad som inte talar samma språk som Saroo. Efter en tid som hemlös hamnar Saroo på ett barnhem där han senare blir adopterad av ett australiskt par som ger honom ett nytt liv med kärlek och omvårdnad. Tjugo år senare kan Saroo inte hjälpa att han börjar sakna sin ursprungliga familj igen. En desperat jakt efter sin gamla hemstad på Google Earth påbörjas...

• 95 Readers

❤️
Tack! Du är inte så jävla dum du heller!
😜

• 112 Readers

Startade morgonen på jobbet med att sitta på alla fyra och HANDPLOCKA hår från gummimattan vid fria vikterna för du ska ju inte tro att det går att dammsuga upp dom!

Bud på att införa mösstvång i gymmet tror jag!🤠

Efter det blev det lunch- SH'BAM®- Min fredagsförfest! Alltid lika kul!💃🏽

Eftersom vädret just nu kan dra åt helvete så blundar jag och tänker på Kreta...

Sitter i ett kallt Köpenhamn och väntar på tåget som ska ta oss hem till Växjö.
Bussen från hotellet till flygplatsen tog ca 2 1/2h, vänt på flygplatsen i 2h, flygtid 3h, vänt på Kastrup 3h, tåg till Malmö, vänt 1h, tåg till Alvesta, vänt 30 min OCH SEN ca 7.22 framme i Växjö!

Hade det inte varit för dessa underbara minnen jag kommer bära med mig hade jag nog kreverat av allt väntande!

Här kommer ett hopplock av veckan:

• 146 Readers

Saknar de här två godingarna lite extra idag.

Moses fyller 8 år idag & Med hjälp av FaceTime kunde jag få vara med på ett hörn när han öppnade sina presenter i morse!

Efter ett skojigt SH'BAM-pass, lite sol och faktiskt ett dopp i havet var det dags för min föreläsning.
Jag pratade om min och Fredriks dröm om MOVES och hur vägen till hur det är idag har varit...en väg med gupp och en rejäl sväng ner i diket, tillbaka upp på vägen och fortsättningen framåt...

Säger som grodan, lever på hoppet! 🐸

• 138 Readers

Ska försöka komma ikapp.
Jag jobbar den här veckan från Kreta. Jag vet, stackars mig!😎
Igår höll jag i ett ganska lugnt yogapass. Andning, känslan att vara "här och nu", kravlöst och Behagliga rörelser.

Mitt andra pass: AFRO!
Fart, fläkt och skönt gung!

God mat på kvällen, ett eller två glas rödvin och sedan sängen!
Vilken jäkla grym dag det var!