W tym roku, jako że moja 18 zbliża się wilelkimi krokami, razem z chłopakiem postanowiliśmy wyjechać razem na wakacje. Celem naszej podróży było Zakopane, ponieważ on uwielbia chodzić po górach a ja zwiedzać jaskinie. Wyjechaliśmy na tydzień. Mieszkamy w Bydgoszczy wiec do Zakopanego mamy dosc daleko. Jechaliśmy pociągiem. To było najdłuższe 11 godzin jakie przeżyłam, jednak daliśmy radę. Dojechalismy o 10 rano od razu poszliśmy do hotelu w którym mieliśmy spędzić następny tydzień.

Prawdę mówiąc zobaczyliśmy większość z zaplanowanych miejsc, nie udało nam sie tylko zwiedzić Doliny Pięciu Stawów ze wzgledu na straszny upał.

Przypiete zdjęcie przedstawia widok z dołu rys, widac tam miedzy innymi Czarny Staw.

Wyjazd uważam za bardzo udany i wszystkim bardzo serdecznie polecam wyjazd wlasnie w takie miejsca, opłaca się chociażby dla takiego widkwidoku ❤🏔

Tak naprawdę, o zrobieniu tatuażu myślałam już jak miałam 15 lat.
Długo zastanawiałam się co by to mogło być no i gdzie miał by być. I w końcu znalazłam swój ideał...
Od zawsze podobaly mi się małe skromne tatuaże, typu serduszko na ramieniu.
Gdy jakiś czas temu przeglądałam instagrama natknęłam się na stronę dziewczyny która robi tatuaże, później dodaje ich zdjęcia na ig. Są naprawdę śliczne i urocze i podziwiam ja za to ze umie zrobić coś tak ładnego.
Ja osobiście , się nad kilkoma dzirami m.in napis "queen" na plecach.