Fresh smoothies and juice in the making

The Boys standing there were looking at us while we were taking the pictures infront of the church. Also because I told my sister to sit down on the ground, lol.

My brother and I

Halloo! Posted aldri et innlegg av dagsturen vår til Frankrike. Ble ikke tatt så mange bilder, men turen var utrolig fin. Bestemor bor bare 40 minutter unna Frankrike (hun bor i Tyskland). Hver gang vi er og besøker bestemor blir det en liten tur til Frankrike for å handle inn mat og bare gå litt rundt i byen. Utrolig fin og gammel by!

Hallo! Never posted something from our day in France. My granny only lives 40 minutes from France and she lives in Germany. So everytime we're in Germany, we take a day trip to France for some food shopping and walking around in the city. Beautiful and old bulding everywere!

Jeans - Urban , T-shirt - ZARA , Denim Jacket - ZARA menswear, Leatherwest - New Yorker, Shoes - ZARA

Hallo! En stund siden sist nå? Ja. 8.august fløy jeg ned til Stavanger for å feire bursdagen min med familien og venner. Det var en så nydelig dag. Jeg fylte 20 år gammel. Dagen begynte med at jeg, søsteren min og mamma gikk ut for å spise sushi. Senere kom to venninner på besøk til middag og på kvelden tok vi en fin kjøretur til stranda. Er det en ting jeg elsker med stavanger, så er det de fine strendene som er her. Dagen var rolig men perfekt, kunne ikke spurt om noe bedre!

Hallo! Been a while since I last wrote. The 8th of August I flew down to Stavanger to visit and celebrate my 20th birthday with my family and friends. The day started with some sushi for lunch, then later my friends came for dinner and in the evening we went for a drive to the beach. The one thing I love the most about Stavanger, are the beautiful beaches. The day was perfect, could not ask for something better!

Jeans- ZARA, Shirt - H&M

My favorite time of the day.

When the sun goes down.

Fresh air and the smell of sea.

Watching the birds fly

No worries

Into the sunset

My brother and I

Pictures by @malikchakalaka

Hallo! To dager siden var jeg og vennene mine på tur til Månafossen. For min del var det første gangen min der. Turen var utrolig fin. Broren min har vært der flere ganger så han viste oss veien ned til selve fossen. Måtte ned en ganske så bratt vei, men vi klarte oss fint ned, selv om det var glatt og vått. Nede ved fossen var det akkurat som det regna, men var bare vannet fra fossen. Vi fortsatte turen til andre siden for å sitte på toppen av fossen. Der grilla vi og slappa av før vi tok veien tilbake igjen. Drakk ferskt vann fra fossen, beste vannet som finnes!

Dagen var så fin og været var supert sammen med veldig bra selskap av venner. Vil absolutt gjøre dette igjen, kanskje besøke en annen foss. Her i Stavanger området er det så mye fin natur å se. Er verdt å sette seg i bilen og kjøre mellom fjellene. Er så nydelig å se på! Ha en fin fin torsdag alle! KLEM<3

Hallo! Two days ago, me and my friends went to the beautiful waterfall "Månafossen". It was my first time there. My brother has been there a few times, so he was like our guide and showed us the way down to the waterfall. It was pretty steep, wet and slippery to walk down, but we made it. As we arrived at the bottom of the waterfall we thought it was raining suddenly. However it was only the water from the waterfall, haha. We took some pictures and then had to walk up again to continiue the hike to the other side. We came to the top of the waterfall, stayed there for about 2 hours. We sat there eating hotdogs and drank fresh water from the waterfall. Absolutely amazing.

The day was perfect with lovely weather and friends. Deffinitly going on a hike like that again, maybe to another waterfall. There is so much to see here in Norway. The nature is beautuful!

Wishing you a lovely Thursday! HUGS<3

​God kveld! Siste dagen vår her i Sardinia. Er skikkelig trist, vil virkelig ikke dra. I morgen flyr vi tilbake til Tyskland og besøker bestemor, så blir vi der i 3 fager før vi drar hjem til Norge igjen. Har hatt en suuuper tid her på denne fantastiske øya! Nøt siste dagen på en stille strand med lite folk. Nå pakker vi alt før vi drar ut for å spise middag, siste kvelden.

Håper dere har hatt en fin mandag, og ønsker dere en god kveld videre! KLEM <3

Good evening! Our last day here in Sardinia. So sad, really don't want to leave this beautiful island. Tomorrow we're flying back to Germany for three days to visit my granny, and then we're heading back home to Norway again. Have had such a great time here, spent our last day on a quiet beach. Now we're packing all our stuff and going out to eat tonight.

Hope you all have had a lovely monday, and wish you a lovely monday evening! HUGS<3

So this happened haha

Up: ice cream service on the sea

Down: typicall sibling picture, always with food, never serious

Hei hallo! I går var en perfekt dag. Jeg og familien leide en gummi båt for dagen for å besøke øya La Maddalena. Øya har mange små strender, med krystall klart vann. Det var så mange båter ute på havet, små båter til store yachter og seilbåter. Jeg elsker båter så mye, skulle gjerne hatt en stor yacht hvor jeg bodde på og bare reiste rundt, for en drøm eller hva? Vi var på sjøen hele dagen, kjøpte den dyreste isen til 30 euro, ikke så billig på sjøen for å si det mildt, haha. Men sammenlagt så hadde vi en utrolig fin dag, og vi alle var helt kjørt etter dagen og la oss tidlig.

I dag blir det avslapping på stranda, bare nyte sola. Håper dere får en fin søndag! KLEM<3

Hello! So yesterdays day, what can I say? It was amazing. My family and I rented a little speedboat for the day to visit the Island La Maddalena. The Island is full with different small beaches, with crystal clear blue water. There were so many boats out, small ones to big yachts and sailboats. I love boats so much, really want a big yacht one day, just live on there and travel around, what a dream hey? We stayed on the water the whole day, bought the most expensive ice cream for 30 euros, haha it's pretty expensive on the sea! However the day was still perfect, and we where all so tired after that boat trip and went early to bed.

Today we're going to relax on the beach and enjoy the day with sun! Have a lovely Saturday! HUGS<3

Pictures from our day yesterday

​The view to La Maddalena Island

My dad trying to walk against the wind behind there, lol!

My mom

​Have s lovely saturday!HUGS <3

Hallo! De siste tre dagene har vi vært på den samme stranda pga vinden. Pappa surfer så var perfekt værforhold til å surfe. Så vi har egentlig bare ligget på stranda og solt oss imens vi har sett på surferne.

I dag skal vi utforske en ny strand igjen, gleder meg til en strand med mindre vind.

Ha en fin fredag! KLEM<3

Hi guys! Been at the same beach for three days now, so we have basically just been laying on the beach tanning and watching the surfers surfing. My dad also surfs so thats the reason why we stayed there for the three days. Also because of the wind.

Today we're going to explore a new beach again, don't want to lay in the sand when it's so windy. So looking forward to a beach with no wind!