Nu är dagen kommen då jag måste ta farväl av min köra båt som man är uppvuxen med och skapat oförglömliga minnen! ⚓️ men va på er vakt, har något nytt i åtanke! 🚤

​Vi tog bussen till Shark Beach som ligger en bit bort här i Sydney. Verkligen en mysig strand som bör besökas. Ha en bra helg.

Som ni ser på bilderna så var det mycket öl drickande idag! På dagen idag så var det öl dagen! 🍻

Vi åkte in till en park i centrum där vi helt enkelt drack öl!
🍻

Kort inlägg idag då jag har slut på ord Menmen
😅

Idag bjöd vi över massa vänner för lite grillning. Som ni ser på grillen så har en kille som bor här i huset gjort den själv, den snurrar och har sig så att allt blir perfekt grillat! 🍖

Vi hade en rolig dag med mycket dricka och mat och massor med olika aktiviteter vilket gjorde den här dagen helt perfekt!
👌🏾

Idag drog vi ner till stan och som vanligt så somnade JC på tåget vilket inte är ovanligt för mig. Vad det än gäller om det så är buss,bil, tåg, flygplan eller något annat som rör sig så somnar jag. 😅

Väl framme i alla fall blev det en heldag på stan vilket var underbart då det är domen djungel med saker här man kan se på och tusen olika butiker och inte minns miljoner av fik, kaféer, pubbar och restauranger!
☕️🍦

Hittade många olika saker och så tänker jag att vi skulle avsluta med krogen på ett ställe jag hört talas om. Vi gick och gick men kom aldrig fram men så tillslut så gick vi in i en gränd där dom hade den här vackra graffiti målningen på och dörren strax intill låg puben. En lyckad kväll och dag!
🍻🍸

Som rubriken lyder så vaknade man upp av doften av pannkakor vilket är det bästa jag vet, så ska ni bjuda på något bjud på pannkakor! 🥞 som jag trodde så hade barnen i huset överraskat oss med att göra frukost på sängen 😍 så gulligt och så gott 🔛🔝

Efter den frukosten så var vi doms hela dagen! Vi studsade studsmatta, spelade tv-spel, bord spel, lekte med kameran och mycket annat roligt
😄🤣

Idag blev det en att ta bilen som vi jämt får låna när vi vill. Vi åkte först och badade lite i poolen som var hur skönt som helst 😍

Därefter så åkte vi till tennis banorna där vi testade på att spela lite tennis. Jag var ganska dålig om jag för erkänna det själv men det gjorde inte så mycket för hon jag spelade med var på samma nivå! 😅

En mycket lyckad dag som var väldig rolig och skön på olika vis. Vi avslutade med att åka och ta en glass ( som verkligen är det godaste som finns! ). 🍦

Som sagt tidigare så är det inte så mycket som händer här i lilla byn men idag så blev det en stor dag för två här i huset. Vi beslöt oss för att baka en tårta och fira hundarna 🐶 hundarna tycke det var jätte kul och vi åt en tårta. Det var en helt ny tårta för mig och den var tydligen väldigt vanlig här i Australien så tyckte det var väldigt kul att testa på det. Nästa jag måste testa att äta är känguru! ☺️

Idag har det inte hänt så himla mycket. Träffade några vänner och drog ner till poolen som var helt tom och så hade vi köpt med oss lite att grilla. Blev helt enkelt en heldag vid poolen med bra sällskap! 💦

Idag åkte vi till ett av dom större varuhusen här i Melbourne som heter Fountain Gate. Det finns allt du kan tänka dig, mat kläder, fik och ja helt enkelt allt. Det blev verkligen en heldag på det här varuhuset vilket var en upplevelse för sig. 👍🏾