Jag kom hem natten mellan 13-14 augusti. Den 14 träffade jag min kompis. Vi åt pizza på en mysig utsiktsplats och på kvällen hade vi våran första träning. Efter träningen skulle jag sova över hos henne och när vi kom till hennes hus så var några utav mina andra kompisar där och hade en överrasknings-välkommen-hem fest. Jag blev så glad och vi hade en så mysig och rolig kväll!

Från tis-ons så sov Julia över hos mig. Jag har saknat henne så mycket så det var jättemysigt att ha lite tid med henne.
Idag så åkte jag och min bror in till stan och mötte upp våran mormor. Vi åt en god pastalunch med henne och pratade lite. Supermysigt!
Sedan mötte jag upp min kusin och fikade och shoppade, en lyckad dag.
Puss & kram

Jag har inte upt här på ett tag nu och det är pga att jag inte gjort något speciellt utan badat, solat och bara njutit av värmen.
Men igår så vaknade vi och gick sedan ner till stranden. Vi åt lunch på strandpromenaden och tog det bara lugnt. På kvällen åt vi på en fin resturang och hade det jättemysigt. Efter det åkte vi till Bar (ett ställe i Montenegro) där en känd artist skulle spela.
Innan konserten gick vi runt i Bar och var b.l.a på ett tivoli där vi åkte massa roliga karuseller.
Kvällen blev lyckad med god mat, bra musik och mycket folk.

Hej
I måndags var vi på s.v Stefan på dagen och åkte sedan till gamla stan i budva på kvällen. Verkligen en mysig dag!

På tisdagen badade vi på en strand som heter drobni pijesak och den är också en av mina favorit stränder. Senare åkte vi till en italiensk resturang och åt middag till världens finaste solnedgång.

Igår åkte vi på en liten utflykt. Först åkte vi upp på ett berg där det va sååå fint. Utsikten var fantastisk. Vi åkte sedan vidare till kotor där vi åt, badade och gick runt i gamla stan.
Idag har vi bara tagit det lugnt och ska nu gå ner på strandpromenaden och ta en massage, så skönt!

Idag åkte vi och mötte upp våra kusiner på flygplatsen. Det är så kul att dem äntligen är här!
Idag har vi visat våra kusiner runt i Sutomore och badat lite också.
Imorgon ska vi åka till en superfin strand, så jag hoppas att det inte är så mycket folk där.
Puss o kram

Idag vaknade jag sent och låg i min säng länge. Jag har börjat bli så trött på morgonen för att varannan dag går jag upp tidigt och tränar.
Inatt var det storm, därför är vädret inte på topp idag. Det är runt 25 grader och lite regn.
Så idag åkte vi inte till stranden utan istället åkte vi och shoppade lite och åt på en fin resturang.
Jag köpte två toppar från zara och en väska från Guess.
Imorgon kommer mina andra kusiner hit till Montenegro. Vi ska åka och möta upp dem på flygplatsen runt kl 13.
Vi hörs, puss puss!

Hej på er!
Jag är så glad och mår så bra av att vara i Montenegro! Jag älskar att vara här och det är verkligen mitt favorit ställe.
De senaste dagarna har vi badat, solat och ätit mycket god mat.
Idag och igår träffade vi faktiskt våra svenska kompisar som har hus här, jättekul!
Jag har inte mycket mer att säga än att det är superbra här och jag njuter utav värmen. Jag kanske råkade bränna mig liiite igår men det går över;))
Hoppas ni har en underbar sommar, puss!

Idag när jag vaknade satte jag mig på våran terass och åt frukost. Efter det gjort vi oss iordning och åkte till havet. Idag åkte vi till min favoritstrand.
Vi badade och solade hela dagen.
Det hände inte jättemycket idag men det har varit väldigt mysigt och härligt ändå!!
Hoppas ni har ett bra sommarlov, puss.
(Förra inlägget laddades upp en dag försent p.g.a dåligt wi-fi)

Idag/inatt vaknade jag ca kl halv 4. Vi satte oss direkt i bilen och åkte upp till Stockholm. Bilresan tog ungefär 4 timmar och sedan var vi på flygplatsen utanför Stockholm. Vi flög i 3 timmar och landade därefter i Montenegros huvudstad.
Jag, Viktor, mamma och pappa åt lunch på ett ställe vid en stor sjö.
När vi kom fram till huset träffade vi våra kusiner och gick sedan ner till stranden. Vi badade länge och det var sååå härligt och efterlängtat.
Är jätte taggad på resten av semester,
puss o kram!!

Denna veckan började med att min kompis Julieella kom till mig. Vi badade i mitt badkar och hade det jättemysigt. Efter det såg vi på film och bara snackade lite.
Senare åkte vi till Oves och åt mat.
På tisdagen träffade jag Tijana. Hon kom hem till mig ganska tidigt.
Jag och hon satt och pratade såååå mycket om allt!! Vi pratade säkert i en hel timma.
Vi åkte sedan in till Liseberg. Där hade vi också jättekul och skrattade väldigt mycket.
Idag är det onsdag och inatt ska jag åka till Montenegro!!
Vi ska vakna ca halv 4 och därefter sätta oss i bilen för att åka till Stockholm. Därifrån ska vi ta flyget direkt till Montenegro. Jag är så himla taggad på värme, bad och allt!!
Puss o kram

Denna veckan har det varit Partille cup!!!
Enligt mig är det den absolut bästa veckan på året. För mitt lag har det gått ganska bra, vi kom till 1/8 final i A-slutspel. Där åkte vi tyvärr ut mot ett danskt lag som heter Bording som har vunnit 3 år i rad nu...
Men i gruppspelet kom vi 1a och var obesegrade!
Partille cup handlar faktiskt inte heller bara om handboll. Jag har haft en fantastisk vecka med alla mina vänner och jag har träffat så mycket folk!
Det är folk från hela världen där.

Igår efter att jag hade varit och tittat på finalerna i Partille cup åkte jag ut till Kungälv. Vi var bjudna på kalas och det var massa folk där!
Vi åt god mat och dansande och festade hela kvällen till ca kl 3 då vi åkte hemåt.
På torsdag natt så ska jag åka till Montenegro där vi har sommarhus. Vi ska vara borta i ungefär 1 månad och jag är supertaggad!!
Hoppas ni har en bra sommar, puss!