Sziasztok!

A böjtöléssel kapcsolatban szeretnék írni pár dolgot, illetve tippet, hogy mire jó és én hogyan csinálom, ha csinálom.
Ilyenkor persze nem a húsvéti húsmentes böjtre kell gondolni, hanem egy olyan "napszakra" amikor nem veszel magadhoz élelmiszert, hagyod a gyomrod kiürülni. Szálkásításnál vagy diétánál ez tök jól alkalmazható és sokat is segít.

Mit értünk böjt alatt: Tegyük fel hogy van egy napi kalória kereted, szépen elosztod és úgy eszel mondjuk napi 5x. A böjtnél van egy hosszabb időszak amikor nem eszel, pl vacsorázol este 6-kor, majd a következő étkezésed kihúzod másnap délig. Ilyenkor pedig nyilván több kalóriát vehetsz magadhoz, így megehetsz más kajákat is nyugodtan, amik több energiát tartalmaznak. Itt jön a kérdés, hogy ez normális vagy egészséges-e? Szerintem nincs vele semmi probléma, mert a gyomrod pihen, nem terheled, ezen kívül én éhséget sem éreztem és sokkal jobb volt utána egy nagyobb adagot enni. De van, hogy napi 6x eszem inkább én is, de úgy hamarabb megéhezek. Mindenkinek egyéni döntése, hogy kipróbálja-e, de ha már 6-7 órát nem eszel (ami egy rohanós napon előfordul) az is annak számít.


Ma én is csak 3-kor jutottam hozzá az ebédemhez: gyros csirkemell sütőben sült édesburgonyával (olaj nélkül).



Hi Everybody!

In connection with fasting, I would like to write a few things or a tip for what is good and how I do it when I do it.
In this case, of course, you should not think of Easter meatless fasting, but a "daylight" when you do not buy food for yourself, leaving your stomach empty. For foxing or diet, this is a good idea to use and helps a lot.

What we mean by fasting: Suppose you have a daily calorie frame, distribute it and eat it five times a day. There is a longer period of fasting when you do not eat, for example, dinner at 6 o'clock, and your next meal the following day 12 o'clock.. In that case, you probably have to eat more calories, so you can eat other snacks that contain more energy. The question here is whether this is normal or healthy? I do not think there is any problem with it because your stomach is resting, not burdened, besides, I did not feel hungry and it was much better to eat a bigger dose.
But I have to eat 6x a day, but I'll be hungry sooner. Everyone has an individual choice to try, but if you do not eat 6-7 hours (which is a rushing day), that's what counts.

Today I was only at 3 o'clock for my lunch: roasted chicken breast baked sweet potatoes (without oil).


Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments


A húsvét is általában mindenkinél a sütésről, főzésről szól, de szerencsére ilyenkor nem nehéz diétás ételek közül válogatni. A húsvéti sonka, tojás, zöldségek (egy kis tormával) előkerülnek szinte mindenhol, ezeket pedig bűntudat nélkül ehetjük.
Ha lapos hasat szeretnétek elérni, ezekkel a kajákkal tudjátok a legjobban. Az az egy fontos hogy délután, illetve este vacsorára már csak ezeket együk és szénhidrátot semmilyen formában. Napközben persze egyél, mert kell az energia a testednek, amit ch-ból nyersz, de este mehet csak hús, tojás, túró és maximum zöldség. Pár hét alatt lemegy a hasad ha esténként így étkezel.



Easter is usually everyone in baking, cooking is about, but fortunately this time sort of diet food is not difficult. The Easter ham, eggs, vegetables (with a little horseradish) turn up almost everywhere, and we eat them without guilt.

If you want to achieve a flat stomach, you know most of these kajákkal. The one that is important in the afternoon or evening only eat them for dinner and carbohydrates in any form. During the day you eat of course, because we need energy for your body, what you gain from ch, but at night go only meat, eggs, cheese and vegetables up. Within weeks, so if you go down to your belly in to the evening.



Likes

Comments


Idén elég hamar eljött a jó idő, vége elővehettem a kiskabátom és kiülhetek napközben a szabadba! A kedvem is sokkal jobb, főleg hogy nem sötétedik már olyan korán.
A hónap elején teljesen kimerült voltam, valószínűleg a vitaminhiány okozta, mert hiába ettem egészségesen, a szervezetem télen kimerült, de a betegségeknek nyoma sem volt! Mostanra érzem, hogy feltöltődtem és több energiám van.

Ha már melegebb az idő, sosem maradhat ki a fagyizás! Nagyon rákaptam az új Burger King-es King fusion fagyira, amiből szerintem a twix-es a legjobb.


De azért a hétvégén készítettem egészséges kaját is, méghozzá diétás gyrost : teljes kiőrlésű pita + natúr sült csirkemell + nyers zöldségek + light majonézes öntet.



This year, the good times came soon enough, I'll end up a little coat and sit out in the open during the day! The mood is much better, especially now so it does not get dark early.
Earlier this month I was completely exhausted, probably caused by a vitamin deficiency because despite my healthy, my body is exhausted in winter, but there was no sign of the disease! By now I feel that I have more energy and charged.


If you have been warmer in the day, never left out in the cold! I really like the new Burger King and King fusion ice cream, which I think the Twix's the best.

But I also made healthy food, diet gyros even on weekends: whole wheat pita + roast chicken breast + raw vegetables + light mayonnaise dressing.




Szett - Clothes: Kabát - Coat: H&M // nadrág - jeans: Zara // Cipő - Shoes: Nike Cortez // Táska - Bag: H&M

Likes

Comments

A tortilla egy nagyon könnyen összedobható és sokféleképpen variálható étel, amit bárhova magaddal is tudsz vinni.
Diétás verziója is pont olyan finom mint a többi!

Amit be kell szerezned: Teljes kiőrlésű tortilla lapok, csirkemell, light majonéz, tejföl 12%-os, zöldségek, light sajt
A csirkét 1-2 órával előtte csíkokra vágom, grill csirke fűszerbe (knorr) és kevés olíva olajba bepácolom, majd a hűtőbe teszem. Ha eleget állt, serpenyőben kisütöm.
Az öntetet elkészítjük addig: 4 evőkanál tejföl, 1 evőkanál light majonéz, 2 gerezd fokhagyma, só, bors. Összekeverjük és szintén állni hagyjuk 15 percig minimum.
A tortilla lapokat kicsit meg kell vizezni és betenni a sütőbe 1-2 percre, de mikrohullámsütőbe is lehet. Ezután csak beletesszük a hozzávalókat, a light sajtot még a meleg csirkére reszelem, hogy megolvadjon. Feltekerjük és ehetjük is!



The tortilla is a very easy to make and can be varied in many ways the food you wherever you carry yourself well.
Dietary version is just as delicious as the other!

What you need to obtain: Whole wheat tortilla plates, chicken breast, light mayonnaise, sour cream 12%, vegetables and light cheese
The chicken for 1-2 hours before I cut into strips, grilled chicken with spices (Knorr) and a small amount of olive oil souse, and the refrigerator will. If you have had enough, fry in a pan.
The sauce is prepared until 4 tablespoons of sour cream, 1 tablespoon light mayonnaise, 2 cloves of garlic, salt and pepper. Mix and also allowed to stand a minimum of 15 minutes.
The forms are to be vizezni tortilla and put it in the oven for 1-2 minutes, but you can microwave oven too little. Then just add the ingredients in, light cheese still warm chicken filings to melt. Roll it up and we eat too!



Likes

Comments

Sziasztok!

Mostanában nagyon rákattantam a mogyoróvajra, mert fehérjében gazdag és emellett jótékonyan hat a szív- és érrendszerre és a rossz koleszterint is csökkenti. Egy erősítő edzés előtt megfelelő energiát biztosít, hosszabb időre eltelít. Viszont kalóriában gazdag, akinek pedig zsírosabb, pattanásosabb bőre van, ne egyen belőle sokat!
Sportolóknak napi 2 kanálnyit javaslok. Nagyon finom fehérjeturmixban vagy zabkásában elkeverve, de sütésnél is értékelni fogjuk az ízét.
Én mindig odafigyelek, hogy csak 100% mogyorót tartalmazzon, semmi mást azon kívül! A sok bolti cukrozott, tartósítószerrel teli mogyoróvaj egyáltalán nem egészséges. Én a myprotein mogyoróvaját szoktam rendelni, ami tudom hogy 100%-os, de otthon is tudtok mogyoróvajat készíteni, csak egy jó és erős daráló kell hozzá és bio földimogyoró. Kb 15 perc alatt krémesre lehet darálni benne.




Hi Everybody!

Recently really I hooked peanut butter because it is high in protein and also has a beneficial effect on the cardiovascular system and lowers the bad cholesterol. Provide adequate energy before a strength training, and you're not hungry either. However, calorie-rich, who have the fattier, more acne skin, do not eat out a lot!
Athletes propose two spoonfuls a day. Very fine in protein shakes or oatmeal mixed, but baking is excellent.
I have always been careful to include only 100% peanuts, nothing outside! A lot of shops sweetened peanut butter packed with preservatives is not at all healthy.
I usually order the myprotein peanut butter, which I know to be 100%, but at home you can prepare peanut butter, and only need to add organic peanut grinder is a good and strong. About 15 minutes to grind it creamy.




Likes

Comments