A húsvét is általában mindenkinél a sütésről, főzésről szól, de szerencsére ilyenkor nem nehéz diétás ételek közül válogatni. A húsvéti sonka, tojás, zöldségek (egy kis tormával) előkerülnek szinte mindenhol, ezeket pedig bűntudat nélkül ehetjük.
Ha lapos hasat szeretnétek elérni, ezekkel a kajákkal tudjátok a legjobban. Az az egy fontos hogy délután, illetve este vacsorára már csak ezeket együk és szénhidrátot semmilyen formában. Napközben persze egyél, mert kell az energia a testednek, amit ch-ból nyersz, de este mehet csak hús, tojás, túró és maximum zöldség. Pár hét alatt lemegy a hasad ha esténként így étkezel.



Easter is usually everyone in baking, cooking is about, but fortunately this time sort of diet food is not difficult. The Easter ham, eggs, vegetables (with a little horseradish) turn up almost everywhere, and we eat them without guilt.

If you want to achieve a flat stomach, you know most of these kajákkal. The one that is important in the afternoon or evening only eat them for dinner and carbohydrates in any form. During the day you eat of course, because we need energy for your body, what you gain from ch, but at night go only meat, eggs, cheese and vegetables up. Within weeks, so if you go down to your belly in to the evening.



Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments


Idén elég hamar eljött a jó idő, vége elővehettem a kiskabátom és kiülhetek napközben a szabadba! A kedvem is sokkal jobb, főleg hogy nem sötétedik már olyan korán.
A hónap elején teljesen kimerült voltam, valószínűleg a vitaminhiány okozta, mert hiába ettem egészségesen, a szervezetem télen kimerült, de a betegségeknek nyoma sem volt! Mostanra érzem, hogy feltöltődtem és több energiám van.

Ha már melegebb az idő, sosem maradhat ki a fagyizás! Nagyon rákaptam az új Burger King-es King fusion fagyira, amiből szerintem a twix-es a legjobb.


De azért a hétvégén készítettem egészséges kaját is, méghozzá diétás gyrost : teljes kiőrlésű pita + natúr sült csirkemell + nyers zöldségek + light majonézes öntet.



This year, the good times came soon enough, I'll end up a little coat and sit out in the open during the day! The mood is much better, especially now so it does not get dark early.
Earlier this month I was completely exhausted, probably caused by a vitamin deficiency because despite my healthy, my body is exhausted in winter, but there was no sign of the disease! By now I feel that I have more energy and charged.


If you have been warmer in the day, never left out in the cold! I really like the new Burger King and King fusion ice cream, which I think the Twix's the best.

But I also made healthy food, diet gyros even on weekends: whole wheat pita + roast chicken breast + raw vegetables + light mayonnaise dressing.




Szett - Clothes: Kabát - Coat: H&M // nadrág - jeans: Zara // Cipő - Shoes: Nike Cortez // Táska - Bag: H&M

Likes

Comments

A tortilla egy nagyon könnyen összedobható és sokféleképpen variálható étel, amit bárhova magaddal is tudsz vinni.
Diétás verziója is pont olyan finom mint a többi!

Amit be kell szerezned: Teljes kiőrlésű tortilla lapok, csirkemell, light majonéz, tejföl 12%-os, zöldségek, light sajt
A csirkét 1-2 órával előtte csíkokra vágom, grill csirke fűszerbe (knorr) és kevés olíva olajba bepácolom, majd a hűtőbe teszem. Ha eleget állt, serpenyőben kisütöm.
Az öntetet elkészítjük addig: 4 evőkanál tejföl, 1 evőkanál light majonéz, 2 gerezd fokhagyma, só, bors. Összekeverjük és szintén állni hagyjuk 15 percig minimum.
A tortilla lapokat kicsit meg kell vizezni és betenni a sütőbe 1-2 percre, de mikrohullámsütőbe is lehet. Ezután csak beletesszük a hozzávalókat, a light sajtot még a meleg csirkére reszelem, hogy megolvadjon. Feltekerjük és ehetjük is!



The tortilla is a very easy to make and can be varied in many ways the food you wherever you carry yourself well.
Dietary version is just as delicious as the other!

What you need to obtain: Whole wheat tortilla plates, chicken breast, light mayonnaise, sour cream 12%, vegetables and light cheese
The chicken for 1-2 hours before I cut into strips, grilled chicken with spices (Knorr) and a small amount of olive oil souse, and the refrigerator will. If you have had enough, fry in a pan.
The sauce is prepared until 4 tablespoons of sour cream, 1 tablespoon light mayonnaise, 2 cloves of garlic, salt and pepper. Mix and also allowed to stand a minimum of 15 minutes.
The forms are to be vizezni tortilla and put it in the oven for 1-2 minutes, but you can microwave oven too little. Then just add the ingredients in, light cheese still warm chicken filings to melt. Roll it up and we eat too!



Likes

Comments

Sziasztok!

Mostanában nagyon rákattantam a mogyoróvajra, mert fehérjében gazdag és emellett jótékonyan hat a szív- és érrendszerre és a rossz koleszterint is csökkenti. Egy erősítő edzés előtt megfelelő energiát biztosít, hosszabb időre eltelít. Viszont kalóriában gazdag, akinek pedig zsírosabb, pattanásosabb bőre van, ne egyen belőle sokat!
Sportolóknak napi 2 kanálnyit javaslok. Nagyon finom fehérjeturmixban vagy zabkásában elkeverve, de sütésnél is értékelni fogjuk az ízét.
Én mindig odafigyelek, hogy csak 100% mogyorót tartalmazzon, semmi mást azon kívül! A sok bolti cukrozott, tartósítószerrel teli mogyoróvaj egyáltalán nem egészséges. Én a myprotein mogyoróvaját szoktam rendelni, ami tudom hogy 100%-os, de otthon is tudtok mogyoróvajat készíteni, csak egy jó és erős daráló kell hozzá és bio földimogyoró. Kb 15 perc alatt krémesre lehet darálni benne.




Hi Everybody!

Recently really I hooked peanut butter because it is high in protein and also has a beneficial effect on the cardiovascular system and lowers the bad cholesterol. Provide adequate energy before a strength training, and you're not hungry either. However, calorie-rich, who have the fattier, more acne skin, do not eat out a lot!
Athletes propose two spoonfuls a day. Very fine in protein shakes or oatmeal mixed, but baking is excellent.
I have always been careful to include only 100% peanuts, nothing outside! A lot of shops sweetened peanut butter packed with preservatives is not at all healthy.
I usually order the myprotein peanut butter, which I know to be 100%, but at home you can prepare peanut butter, and only need to add organic peanut grinder is a good and strong. About 15 minutes to grind it creamy.




Likes

Comments


Sziasztok!

Az egyik legfontosabb táplálékkiegészítő a fehérjepor, mivel hozzájárul az izomnövekedéshez és az izomtömeg fenntartásához.
Rengeteg fehérjepor van a piacon, rengeteg márka, most csak az emelném ki, amelyiket én használom.
Egy ideig én is tejfehérje alapú fehérjeport használtam, de úgy éreztem az elnehezíti a gyomrom. Így kipróbáltam egy vegán fehérjét, a Biotech Rice Protein porját, ami laktóz és gluténmentes, növényi fehérje tartalmú. Nekem ez azóta teljesen bevált, könnyen emészthető, 3 nagyon finom ízben kapható (a vaníliás süti a legjobb).
Én kb. napi 25-30 grammot fogyasztok belőle, ami az én testsúlyomhoz ideális.

Ajánlott fogyasztás: edzés után 25 g-ot 250 ml vízben vagy sovány tejben.


Hi Everybody!

One of the major dietary supplement is the protein powder, cause it contributes to muscle growth and muscle mass to maintain. Lots of protein powder on the market, lots of brand, now I would highlight only one that I use.
For a while I milk protein-based protein powder I used, but I felt pain in my stomach. So I tried a vegan protein, the Biotech Rice Protein is lactose and gluten-free vegetable protein, there are 3 very subtle flavors (vanilla cookie is the best). For me it has been fully proven, easy to digest.
I'm about 25-30 grams daily consume it, which is my ideal weight for my.
Recommended consumption: 25 grams after a workout in 250 ml of water or skimmed milk.



Likes

Comments