A tortilla egy nagyon könnyen összedobható és sokféleképpen variálható étel, amit bárhova magaddal is tudsz vinni.
Diétás verziója is pont olyan finom mint a többi!

Amit be kell szerezned: Teljes kiőrlésű tortilla lapok, csirkemell, light majonéz, tejföl 12%-os, zöldségek, light sajt
A csirkét 1-2 órával előtte csíkokra vágom, grill csirke fűszerbe (knorr) és kevés olíva olajba bepácolom, majd a hűtőbe teszem. Ha eleget állt, serpenyőben kisütöm.
Az öntetet elkészítjük addig: 4 evőkanál tejföl, 1 evőkanál light majonéz, 2 gerezd fokhagyma, só, bors. Összekeverjük és szintén állni hagyjuk 15 percig minimum.
A tortilla lapokat kicsit meg kell vizezni és betenni a sütőbe 1-2 percre, de mikrohullámsütőbe is lehet. Ezután csak beletesszük a hozzávalókat, a light sajtot még a meleg csirkére reszelem, hogy megolvadjon. Feltekerjük és ehetjük is!



The tortilla is a very easy to make and can be varied in many ways the food you wherever you carry yourself well.
Dietary version is just as delicious as the other!

What you need to obtain: Whole wheat tortilla plates, chicken breast, light mayonnaise, sour cream 12%, vegetables and light cheese
The chicken for 1-2 hours before I cut into strips, grilled chicken with spices (Knorr) and a small amount of olive oil souse, and the refrigerator will. If you have had enough, fry in a pan.
The sauce is prepared until 4 tablespoons of sour cream, 1 tablespoon light mayonnaise, 2 cloves of garlic, salt and pepper. Mix and also allowed to stand a minimum of 15 minutes.
The forms are to be vizezni tortilla and put it in the oven for 1-2 minutes, but you can microwave oven too little. Then just add the ingredients in, light cheese still warm chicken filings to melt. Roll it up and we eat too!



Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

Sziasztok!

Mostanában nagyon rákattantam a mogyoróvajra, mert fehérjében gazdag és emellett jótékonyan hat a szív- és érrendszerre és a rossz koleszterint is csökkenti. Egy erősítő edzés előtt megfelelő energiát biztosít, hosszabb időre eltelít. Viszont kalóriában gazdag, akinek pedig zsírosabb, pattanásosabb bőre van, ne egyen belőle sokat!
Sportolóknak napi 2 kanálnyit javaslok. Nagyon finom fehérjeturmixban vagy zabkásában elkeverve, de sütésnél is értékelni fogjuk az ízét.
Én mindig odafigyelek, hogy csak 100% mogyorót tartalmazzon, semmi mást azon kívül! A sok bolti cukrozott, tartósítószerrel teli mogyoróvaj egyáltalán nem egészséges. Én a myprotein mogyoróvaját szoktam rendelni, ami tudom hogy 100%-os, de otthon is tudtok mogyoróvajat készíteni, csak egy jó és erős daráló kell hozzá és bio földimogyoró. Kb 15 perc alatt krémesre lehet darálni benne.




Hi Everybody!

Recently really I hooked peanut butter because it is high in protein and also has a beneficial effect on the cardiovascular system and lowers the bad cholesterol. Provide adequate energy before a strength training, and you're not hungry either. However, calorie-rich, who have the fattier, more acne skin, do not eat out a lot!
Athletes propose two spoonfuls a day. Very fine in protein shakes or oatmeal mixed, but baking is excellent.
I have always been careful to include only 100% peanuts, nothing outside! A lot of shops sweetened peanut butter packed with preservatives is not at all healthy.
I usually order the myprotein peanut butter, which I know to be 100%, but at home you can prepare peanut butter, and only need to add organic peanut grinder is a good and strong. About 15 minutes to grind it creamy.




Likes

Comments


Sziasztok!

Az egyik legfontosabb táplálékkiegészítő a fehérjepor, mivel hozzájárul az izomnövekedéshez és az izomtömeg fenntartásához.
Rengeteg fehérjepor van a piacon, rengeteg márka, most csak az emelném ki, amelyiket én használom.
Egy ideig én is tejfehérje alapú fehérjeport használtam, de úgy éreztem az elnehezíti a gyomrom. Így kipróbáltam egy vegán fehérjét, a Biotech Rice Protein porját, ami laktóz és gluténmentes, növényi fehérje tartalmú. Nekem ez azóta teljesen bevált, könnyen emészthető, 3 nagyon finom ízben kapható (a vaníliás süti a legjobb).
Én kb. napi 25-30 grammot fogyasztok belőle, ami az én testsúlyomhoz ideális.

Ajánlott fogyasztás: edzés után 25 g-ot 250 ml vízben vagy sovány tejben.


Hi Everybody!

One of the major dietary supplement is the protein powder, cause it contributes to muscle growth and muscle mass to maintain. Lots of protein powder on the market, lots of brand, now I would highlight only one that I use.
For a while I milk protein-based protein powder I used, but I felt pain in my stomach. So I tried a vegan protein, the Biotech Rice Protein is lactose and gluten-free vegetable protein, there are 3 very subtle flavors (vanilla cookie is the best). For me it has been fully proven, easy to digest.
I'm about 25-30 grams daily consume it, which is my ideal weight for my.
Recommended consumption: 25 grams after a workout in 250 ml of water or skimmed milk.



Likes

Comments

Sziasztok!

Sajnos én is szeretek nassolni, mint mindenki más, de szerencsére rátaláltam pár nagyon finom nasira, amit könnyen be tudok illeszteni az étrendembe.

1. Sportness 50% fehérjeszelet (DM-ben 300 ft): 45 g // 164 kcal / 22,5 g fehérje / 13,5 g szénhidrát (ebből 0,9 g cukor) / 4,2 g zsír (ebből 2,5 g telített).
Az egyik kedvenc fehérjeszeletem, mert cukor nincs benne, és a zsírtartalma sem akkorra mint a többi fehérjeszeletnek. 4 ízben kapható: mogyorós, brownie, eper, vanília. Nekem a mogyorós eddig a legjobb, de a többi is isteni finom. Van, hogy esténként eszem tv előtt vagy ebéd-, délutáni nasinak is kiváló.


2. Fit-bio müzliszelet (DM szintén): 30 g // 110 kcal // 1,2 fehérje // 20,34 szénhidrát // 2,22 zsír
A szénhidrátot igyekszem egészséges élelmiszerekből bevinni, úgy gondolom egy hozzáadott cukor nélküli, valamennyi gyümölcsöt is tartalmazó müzliszelet jobb választás, mint a cukros müzliszelet és társai. Ezt inkább a délelőtt folyamán vagy edzés előtt-után szoktam elfogyasztani.


3. Biotech Zero Bar: 50 g // 188 kcal // 22,5 g fehérje // 6 g szénhidrát // 7,5 g zsír (ebből telített: 2,5 g)
Erről már külön bejegyzést is írtam: Zero Bar teszt
Ez az amit nyugodtan fogyaszthatunk késő este is bűntudat nélkül! Viszont a zsírtartalmára figyelni kell, mert egy szelet 7 g! zsírt tartalmaz, amit bele kell kalkulálni a napi zsírbevitelbe.


4. Max sport Paleo Raw Bar (mogyorós-kakaós): 50 g // 167,5 kcal // 2,1 g fehérje // 27,5 g szénhidrát // 4 g zsír (ebből telített: 2 g)
Ennek a terméknek nem sok összetevője van (szárított datolya, mogyoró 9%, kakaópor 6%, kókuszolaj), mégis az íze tényleg olyan mint egy krémes csokis sütinek! Remek szénhidrát forrás, emellett jó zsírokat viszünk be vele. Egyetlen hibája, hogy elég drága (500 ft körül), inkább edzés előtt vagy a délelőtt folyamán ajánlott elfogyasztani.


5. Myprotein puding: 125 g // 106 kcal // 15 g fehérje // 4,8 g szénhidrát ( cukor 1 g) // 3 g zsír
Tökéletes esti fehérje snack vagy bármikor a nap folyamán a fehérjebevitel növelésére. Legfinomabb lehűtve, nagyon krémes állagú. Vanília és csokoládé ízben van, én mindkettőt imádom! A Myprotein-től szoktam rendelni, sajnos az ára ennek is elég borsos, de ki lehet fogni jó kis akciókat az oldalon és kedvezményesen rendelni.



Likes

Comments


Sziasztok!

Ismét jelentkeznék egy kaja naplóval, ami már elég régen volt. Próbálok változatos ételeket feltenni, de van amit nem tudok megunni és persze bevált. Remélem azért így is tudok pár hasznos tippet adni az étkezések szempontjából. Én makrótápanyagok szerint étkezek egy ideje, ami mai napra: 125 g fehérje, 165 g ch, 55 g zsír. Eszerint tervezem meg, hogy miket fogok enni vagy ha spontán találok ki valamit, azt is ehhez igazítom.

Reggeli: zabkása rizsfehérje porral, natúr yoghurttal
Tízórai: kávé tejjel, nádcukorral
Ebéd: grillezett mustáros csirkemell, grillezett mexikói zöldségkeverék
Uzsonna: sportness fehérjeszelet (Dm-ben kapható)
Vacsi: Fehérje shake: 2 kanál natúr yoghurt + 20 g rice protein + víz (sovány tejjel is lehet)



Hi Dear Readers!


Again occur in a food diary, which was quite a while ago. I am trying to put a variety of dishes, but there is that I can not get tired of it and of course it worked. I hope I can give some useful tips in terms of meals. My hands of macronutrients, according to a time, today: 125 g protein, 165 g ch, 55 g fat. According to this plan that I will eat or I can find out something it also adjusts.

Breakfast: porridge of rice protein powder, natural yoghurt
Snacks: coffee with milk, cane sugar,
Lunch: Grilled chicken breast with mustard, grilled Mexican vegetable mix
Afternoon snack: slices of sportness protein (Dm was available)
Dinner: Protein shake: 2 ts natur yoghurt + 20 g rice protein + water (or light milk)




Likes

Comments