Sziasztok!

Szeretnék pár tippet/tanácsot megosztani veletek ezzel kapcsolatban, mert ez sokaknak jelent problémát.
Mindenki hangoztatja, hogy ne diétával kezdjünk el fogyni, hanem életmódváltással. És valóban, több értelme van, mert egy diéta egyszer véget ér, majd visszatérünk a megszokott életmódhoz, ezáltal még többre hízhatunk mint a diéta elején. Az életmódváltással lassabban, de tartósan lemegy a súlyunk. Viszont itt figyelni kell az étkezésre! Meg kell tanulni, mi jó a testünknek, hogyan őrizhetjük meg alakunkat, mert ez mindenkinél máshogy működik.
Az én módszereim nem biztos, hogy mindenkinél működnek, de segítséget nyújthatnak:

- Számolj! Számold ki egy kalkulátor segítségével ( az interneten rengeteg van), hogy mennyi a napi kcal szükségleted, mennyi szénhidrátra, zsírra és fehérjére van szükséged. Ezután 1-2 napig írj kajanaplót: mérd le miből hány grammot eszel majd a végén számold össze. Ehhez segítséget nyújt a kaloriabazis.hu. Így összehasonlíthatod és alakíthatod az étkezéseid.

- Sportolj! Ha tudsz akkor akár heti 5x-6x is! Elég 30 perc, de a lényeg hogy intenzív legyen. Amellett, hogy segít a súlyod megtartásában, a közérzeted is jobb lesz.

- Tervezz előre! Tehát készítsd el a másnapi ételeid vagy írj bevásárlólistát, dobozolj, gondold végig miket akarsz enni.

- Az utolsó dolgot mindenki tudja: kerüld a fehér lisztet, fehér cukrot, olajokat, magas zsírtartalmú ételeket.



Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments


Sziasztok!

Mostanában reggelente sokszor készítek magamnak protein palacsintát, teljesen rákattantam! 10 perc alatt elkészíthető és laktató reggeli.
Hozzávalók: 20-30 g lenmagliszt, 10 g fehérjepor (az enyém: scitec 100% whey protein), 2 tojás fehérje, víz (amennyit felvesz, ahhoz hogy megfelelő sűrűségű legyen).
Ezeket csak összekeverem és kevés kókuszolajon kisütöm. Natúr yoghurtba kevertem egy kis fehérjeport és azt tettem a tetejére. Egy kis gyümölccsel még finomabb! 😊

Lehetőségem nyílt, hogy kipróbáljak pár új Bioteches "ételt". A következő posztban megosztom veletek!



Hi Dear Readers!

Recently many mornings I make myself protein pancakes, totally hooked! 10 minutes to prepare and filling breakfast.
Ingredients: 20-30 g of linseed meal, 10 g protein powder (mine: Scitec 100% whey protein), 2 egg whites, water (much as it takes in order to ensure proper density).
I just mixed up and fry on some coconut oil. I mixed with a natur yoghurt with little protein powder and put it on top. With a little fruit even more delicious! 😊

I had the opportunity to try out some new Biotech's "food". The following post: I share with you!




Likes

Comments

Sziasztok!

Egy új receptet hoztam (pontosabban új ételt) az eddig számomra ismeretlen hajdinából készült kását. Imádok új dolgokat kipróbálni és örülök ha találok még egy egészséges, gyorsan elkészíthető ételt.
A hajdina tulajdonképpen gabonaféle, de rosttartalma jóval magasabb. Magas a kalcium, magnezium és kálium tartalma is. Gluténérzékenyek is fogyaszthatják!
Egy bögre hajdinát megfőztem 20 perc alatt két bögrényi vízben (ahogy a rizs is készül), majd pároltam hozzá sárgarépát és belekevertem. Nekem meglehetősen ízlett, szerintem többször is fogom fogyasztani ezután. Az édes változatát is elkészítem legközelebb!


I have a new recipe (more precisely, a new food), the previously unknown to me made of buckwheat porridge. I love to try new things and I'm happy if I can find a healthy food which prepared quickly.
Buckwheat is actually belong to cereals, but the fiber content is much higher. High in calcium, magnesium and potassium content also. Gluten-intolerant can eat!
I cooked a cup of buckwheat in 20 minutes with two mugs of water (as it is made of rice), and steamed carrots and mixed into it. I quite liked it, I think I'm going to be consumed several times after that. The next time I prepare my sweet version too!


Likes

Comments

Sziasztok!

Leteszteltem a Biotech Usa új Zero Bar szeleteit. Kifejezetten örültem, hogy végre ők is piacra dobtak egy magas fehérje tartalmú, cukormentes szeletet, ráadásul 6 féle ízben!
Glutén-, laktóz-, cukor-, aszpartám- és GMO mentes, egy szeletben csak 6 g szénhidrát van, tehát diétába is illeszthető. Nincs bevonata, ami nekem egy jó pont, mert így nincs benne felesleges kalória.
Ízek:
eper-banán, tejszínes kajszibarack, citrom-bazsalikom, dupla csokoládé, cappuccino, málnás sajttorta.
Végigkóstoltam őket és számomra a citromos-bazsalikomos volt a kellemes csalódás. Talán az ízlett a legjobban, pedig vonakodom a bazsalikom erős ízétől, viszont ebben nem éreztem! A cappucino pedig talán az, ami a legkevésbé ízlett. Igazából mindegyik finom és szerintem ennyi íz közül mindenki megtalálja a kedvencét. Ehetjük edzés után vagy simán nassolnivalóként.


Hi Dear Readers!

I have tried the new Zero Bars from Biotech Usa. I'm glad you showed up here for a sugar-free, high protein slice, in addition to six different flavors! Gluten, lactose, sugar, aspartame and GMO-free, a slice is only 6 g carbohydrates, so it is adaptable diet. There is no coating, which gives me a good point, because it does not contain unnecessary calories.
Flavors: strawberry banana, creamy apricot, lemon-basil, double chocolate, cappuccino, raspberry cheesecake. I tasted them and for me it was a lemon-basil nice. Perhaps the best you liked, did not like the strong flavor of basil. The cappuccino was not so fine, but I think all of them delicious, and everyone can find the best one. You can eat after a workout or healthy snacking.


Likes

Comments

Sziasztok!

Ismét jelentkezem egy "kaja naplóval", mert ma volt időm főzni és fotózni is. 😊
Reggeli előtt mindig kávéval indítok, amihez 1-2 darab cukormentes süti vagy keksz is lecsúszik.

Reggeli: szőlőmaglisztes kenyér chilis sajttal, paradicsomos krémmel, sonkával és savanyú káposztával.
Edzés előtt: 1 banán 😜
Ebéd: update penne tonhalkrémmel (tonhal, só, bors, tejföl, reszelt sajt), kávé pici tejjel
Uzsi: 1 db puffasztott rizs, update csoki puding
Vacsora: túró natúr yoghurttal és mysiruppal



Hi Dear Readers!

I am writing again about my "food diary" because I had time to photograph the food and cook it, of course.
I used to drink coffee and eat 1-2 pieces of sugar-free biscuits every morning.

Breakfast: grape seed flour bread with chili cheese and tomato cream, ham and sauerkraut.
A banana before training. 😜
Lunch: update penne with tuna fish (tuna, salt, pepper, sour cream, grated cheese), coffee with little milk
Afternoon: sugar free chocolate puding, puffed rice
Dinner: Cottage cheese with natur yoghurt and mysirup


Likes

Comments