Nouw Magazine

Hej på er!

Jag missade att blogga igår då jag kom hem sent på kvällen. Vi hann inte att göra så mycket igår då vi skulle till flygplatsen vid 16.15. Vi gick iallafall i lite affärer och det sista vi gjorde var att gå in på Pink. Jag shoppade sjukt mycket där. Vårt flyg gick till Sverige vid 19.20 och jag var i Göteborg vid 23, jag kom dock hem vid typ 23.50 så jag valde att vänta med att blogga tills idag.

Idag har jag varit och handlat med mamma och lillasyrran, vi åt sedan sushi. Nu ligger jag och lyssnar på musik i min säng och ska snart packa upp och städa på mitt rum, en dusch hade inte suttit fel ikväll heller! Jag lägger in bilder från igår nedanför! Kram<3

Gud vilken lång och rolig dag det har varit idag, herregud vad mycket vi hunnit med!

Hej förresten!

Idag skulle vi åka hop on, hop of buss. Det är alltså som en vanlig buss fast skillnaden är att man måste köpa biljett som man kan ha hela dagen. Iallafall, vi åkte med en sån buss (och bytte såklart också ibland) och vi såg bland annat Big Ben och London Eye. Det spanska kungaparet åkte även förbi oss. Det har verkligen varit en sjukt bra dag då jag fick se mycket roligt. Jag har såklart fotat hur mycket som helst och kommer att lägga in en del bilder nedanför! Det var väl det jag gjort idag, imorgon ska vi shoppa och sedan åker vi hem på kvällen! Jag hoppas iallafall att ni har haft en lika bra dag som mig så hörs vi imorgon igen, kram <3

Här står jag framför London Eye och Big Ben!

Detta är bilder ifrån en kyrka vi besökte, den var helt sjuk! Vi gick såklart upp allra högst upp och vi såg hur mycket som helst, jag fick tyvärr inte fota inuti den då det var förbjudet men den var så sjukt fin!

London Eye och Big Ben.

Lite selfies hihi

Lite random bilder typ, jag tror att två av dem är på huset där kungen och drottningen bor.

Bilder ifrån bussen.

Seeeelfiiiiieeees!!

Hej på er!

Jag är nu i London (eller ja, jag kom ju igår). Jag bloggade dock inte då pga att jag inte hade så bra nät.

Vilken start på denna resa! Allt började med att jag gick upp vid 04.20 igår då vi skulle ta flyget från Landvetter klockan 07.00. Vi åkte till flygplatsen vid 06.35 och var där vid 06.10. Då hade ju såklart stället där man checkar in sitt bagage stängt... så vi missade alltså flyget. Vi fick ta nästa flyg som gick 4h senare. Mitt i allt hoppade min syster bara av. Hon ville alltså inte flyga så hon blev hämtad av mamma (jag är alltså här med min mormor och morfar). När vi var framme i London gick allt jätte bra. Vi tog oss till hotellet och sedan gick vi ut och åt. Vi gick sedan och shoppade lite på Oxford street. Vi gick och la oss ganska tidigt och vid 5 på morgonen vaknar jag och mormor (morfar har ett annat rum) av att brandlarmet på hotellet går. Vi går såklart ut genom rummet och pratar med en man som jobbar på hotellet. Det var bara falskt alarm. Vi gick och la oss igen och gick sedan upp vid 8, vi åt frukost och vid 10 gick vi ut på shoppingrunda. Vi har inprincip shoppat hela dagen och imorgon ska vi åka buss här i London och titta på allt som finns att se! Det kommer nog säkert att bli shopping imorgon också!

Jag kommer att lägga in lite bilder från både idag och igår. Både från flygplatsen i Sverige och ifrån London. Jag kommer dock inte att lägga in bilder på vad jag köpt, jag tänker att jag kanske gör ett eget inlägg (som en haul fast i blogg form) när jag kommer hem till Sverige! Vi hörs imrogon, kram <3

Just nu sitter jag på en simanläggning i Landskrona. Jag, mamma och pappa åkte redan klockan 06.50 imorse från Kungsbacka för att kunna se när min lillasyster simmade. Vid lunch gick vi och åt, jag vet dock inte riktigt vad min lillasyster gjorde då. Vi gick sedan till hotellet och jag vilade i ca en timme (jag har eget rum så jag vet inte vad mamma och pappa gjorde). Nu sitter jag som sagt här igen och väntar på att Tilda ska simma. Ikväll ska vi ut och äta. Vi vet inte vart eller vad vi vill äta men det löser sig nog! Kram<3

Idag har jag varit med min mormor hela dagen. Vi gick på marknad, vi var och handlade (bl.a. En iPad till min lillasyster) och vi åt glass. Just nu sitter vi och tittar på någon serie som hon följer. Ingen aning vilken men aja.

Jag har iallafall köpt två par mjukisbyxor på marknaden och det fanns även ett ställe då man kunde göra "tygslingor" i håret (lägger in bild för kan ej förklara haha) så jag fixade en sån också.

Jag ska nog börja röra mig hemåt snart. Jag är rätt så trött så jag ska försöka vila lite. Kram<3

Hej finisar.

På måndag åker jag till London och har bara packat och städat hela dagen idag. Jag kommer att lägga upp bilder osv från resan när jag har tid och internet. Detta blev ett kortare inlägg, men det behövdes en liten uppdatering nu innan London. Kram<3

Här kommer lite bilder från igår då jag var på Liseberg. Vi åkte lite under dagen och kollade sedan på när Dani M uppträde. Det var super mysigt och jag hade en jätte bra dag! <33

Hej på er!

Hur mår ni? Jag mår iallafall helt okej, jag är väldigt trött och har varit det den senaste tiden, därför har jag inte lagt ner så mycket tid på bloggen. I söndags var jag på Liseberg med en kompis, det var väldigt dåligt väder, det skiftade mellan stora regnskurar till soligt/molnigt. Vi hade kul ändå, det var inte jätte mycket folk så vi hann åka en del.
I måndags var jag och handlade med mamma på någon rea (kommer inte ihåg vart dock) och jag handlade ett par oddmolly mjukisbyxor. När vi kom hem ringde min mormor och vi tog nästa buss in till Göteborg för att gå runt lite på Liseberg. Vi åkte karuseller som min mormor kan åka, bl.a. Jukebox, Balder och lisebergsbanan. Jag drog även med henne i hanghai (heter den så?) och den tyckte hon ju om. Vi åt även lite gott och tittade en stund på Lotta.
Igår var jag och mamma och handlade på rean igen, eller ja, mamma handlade ett plagg på rean och jag handlade en Fiskehatt från hm som inte var på rean. Vi åkte hem och åt sushi och chillade bara lite hemma. Senare på kvällen tog jag en promenad och körde ett träningspass här hemma, det var behövligt då jag inte tränat på typ 2-3 veckor eftersom att jag har haft annat som jag prioriterat istället.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, jag kanske hittar på något senare om jag orkar. Jag kommer att lägga in lite bilder från söndag, måndag och tisdag här nere. Kram <3

Bilder ifrån söndagen.

Bilder från måndagen.

Bilder ifrån tisdagen.

Hej på er!

Jag har inte uppdaterat min blogg på ett tag nu. De första dagarna på sommarlovet var jag "magsjuk". Jag hade antagligen ätit något konstigt eller något, jag fick iallafall vara hemma. Jag missade både schools out och en middag med några kompisar som jag sätt fram emot. Nu när jag är frisk igen har jag inprincip bara träffat kompisar och igår hade vi gäster här hemma som firade midsommar här. Senare på kvällen gick jag hem till en kompis som då också hade gäster. Det var egentligen ingen jätte speciell midsommar, men roligt var det iallafall.

Nu de kommande dagarna har jag ganska fullt upp. Jag ska bl.a. Till Liseberg imorgon och nästa vecka har jag bestämt att träffa massa kompisar. På fredag nästa vecka ska jag även på Dani M konsert som är på Liseberg, jag är så sjuuukt taggad på hela nästa vecka haha.

Idag dock vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Jag får väll helt enkelt hitta på något eller bara chilla hemma. Det blir helt enkelt som det blir.

Nu vet ni iallafall varför jag inte uppdaterat och vad som hänt senaste tiden. Jag hoppas att ni får en härlig lördag, kram <3

Här är lite bilder på vad jag hade på mig. Bilderna var kanske inte de bästa (skyller på min lillasyster som tog dem). Men aja, här är iallafall min outfit.