Hej Friends!

Efter Magaluf tog vi til Madrid, det var vores sidste stop på denne her dejlige tur. Madrid var helt klart min ynglings by af alle dem vi var i, da det var en storby. Den første dag brugte vi på at udforske byen og alle dens fine gader. Vi fandt et marked der mindet om Torvehallerne og der valgte vi at få lidt at spise- det smagte fantastisk. Bagefter gik vi en tur på Gran Via som er deres populære gade med en masse butikker-ikke nogen overraskelse at jeg skulle besøge den.. Når, men der fandt vi en lille cafe hvor vi fik Tapas, som er en en række små spanske retter, det smagte selvfølgelig også mega godt.

Næste dag købte vi billetter til en bus der kørte rundt i hele byen og viste byens populære ting. Bagefter tog vi igen på det der marked og der spiste vi igen lidt mad. Men alt i alt så brugte vi hele den dag på at køre rundt med bussen og se hele byen. Den dag havde jeg et "pretty cool" outfit på, så jeg vil lige dele det med jer! Om aftenen tog vi ud for at shoppe og det var mega fedt- jeg fik selvfølgelig en masse fede ting.

Vores sidste dag her, tog vi ind og så tyrefægtning. Det var en ting som jeg fortryd rigtig meget, men lad mig lige fortælle jer om det. Vi kom til en stor arena og vi glædede os ret meget, da det jo var så populært i spanien og nu skulle vi endelig se det. Vi fik så vores pladser og alle er bare ih og åh hvor er det spændende, og starten var også pæn, da de skulle gå parade og alt det der. Og så kommer tyren endelig ud og det begynder, jeg bliver sådan lidt nervøs for personen der skal fægte med tyret. Indtil to af mændene kommer med farverige stave der har jernmodhager, som de placerer i tyrens ryg. Jeg bliver rasende på dem, da jeg og min familie er meget imod dyre plageri, og jeg forstår godt at det er normalt for dem, men for mig er det bare uhyggeligt. Jeg synes at det er uhyggeligt hvordan et menneske kan gøre sådan noget mod et dyr. Når, men de her stave de kommer med, er noget der udmatter og provokerer tyren. I Næste fase stak han så sit sværd igennem tyren og den faldt om på siden og døde. For at sige det lige ud, så begynder jeg altså at tude og jeg går ud af derfra, efter mig kommer hele min familie, da de også fik nok af det. Og vi havde altså virklige ikke forventet det her.. Jeg havde det virklige dårligt og så tænkte jeg også på at vi kun havde været der i en halv time, og det i alt varer to timer, og alt i alt skal de dræbe fire tyrer. De holder tyrefægtning hver anden da, nogen gange hver eneste dag, så de dræber fire tyrer om dagen, ja det er jo også fedt.

Nej, det er sindsygt!

I må undskylde at det er lidt aggressivt her til sidst i indlægget, men jeg skulle bare komme ud med det, da jeg synes at det er forfærdligt det de gører og jeg vil have det stoppet. Når men jeg håber i kunne lide det her indlæg alligvel og så ses vi næste gang!

Hej Friends!

Efter Alcudia tog vi videre til en anden by som hedder Magaluf. Det her var helt klart en by for unge, da der var diskoteker på hver eneste gade. Det var alligevel meget hyggeligt at være der, men vi var dog mest på hotellet, da vores hotel var placerede lige ved stranden, så vi havde udsigt til vandet-det var mega lækkert. Så de fem dage vi var der, brugte vi mest på stranden og ved poolen, og om aftenen ude på altanen da vi nød de fantastiske solnedgange.

Hej Friends!

Jeg ankom til Mallorca d. 9 og var i byen Alcudia i tre dage. Den første dag brugte vi på at udforske byen og til det varme vejr, havde jeg denne her lækre kjole på fra DKCopenhagen. Den er meget sommerlig, og passer perfekt til det varme vejr her på Mallorca. I kan købe den lige HER!

Vi besøgte den gamle by og jeg forelskede mig i de gamle flotte huse. Om aftenen gik vi en tur på stranden og badet en lille smule, da vandet stadigvæk var meget varmt. Det var i det hele taget en rigtig god dag, men man kan jo hellere ikke have det bedre, når man er omringet af palmer og vejret er mega godt.

Den næste dag tog vi op i bjergene og så den flotte udsigt. Det var virkligt smukt, men jeg elsker nu også at se sådan nogen ting, som man bare ikke har hjemme i Danmark- og jeg elsker højder. Nævnte jeg at hele min familie har højdeskræk, så vi var derfor kun deroppe i nogen par minutter. Når vi kom tilbage på hotellet tog vi i swimming poolen. Der var så dejligt at være udenfor, solen skinnet og det var bare lækkert. Vi tilbring vores eftermidag udenfor ved poolen, men om aftenen tog vi selvfølgelig på restaurant.

Hej Friends!

Det er virklige lang tid siden at jeg har skrevet noget på bloggen, men jeg har dsv ikke haft internet på hotellet. Nu har jeg så betalt for internet og jeg har det i en time, så i for en masse forskellige indlæg på en dag.

Nu er jeg i Mallorca, men da jeg var i Italien, besøgte jeg en by hvor der var paraplyer over det hele.

Vi kørte til Byen Arona og var der hele dagen. Vi fandt denne her gade fyldt med hængende paraplyer. Det var virklige pænt og jeg tog selfølgelig en masse billeder. Bagefter gik vi lidt rundt og fandt en cafe hvor vi spiste lidt mad.

Vi fandt en båd der sejlede rundt til nogen forskellige øer. Det var virklige pænt og meget varmt. Bagefter fandt vi en isbutik og der fik vi alle sammen en is. Isen var formet som en blomst og var virklige pæn. Det var som sagt virklige varmt og da vi kom hjem om aftenen var vi alle sammen trætte, så vi tog ikke ind til byen.

Hej Friends!

Så er turen taget til Italien og den tur startede meget tidligt om morgenen, så vi var alle trætte. Da vi kom til lufthavnen tjekkede vi ind og alt det der og så skete der noget..

Jeg står sammen med min mor ved butikken Pandora inde i lufthavnen og venter på min far, da jeg lige pludselig ser Julia Sofia og Simone Wulff gå forbi.. Jeg kaster så min Starbucks drink over til min mor og LØBER over til dem. De var så søde og sige ja til et billede og lige der følte jeg mig som en lille pige i en slikbutik..- det ikke fordi jeg vil spise dem, men i ved hvad jeg mener.. Jeg rystede som en sindsyg, jeg ved virklige ikke hvorfor, også når jeg mødte Fie Laursen.. Når, men min trætte morgen blev lige pludselig til den bedste dag.

DER VAR IKKE NOGEN DER KOM TIL SKADE, MEN MIN MOR VAR LIDT CHOKOREDE OVER DEN MÅDE JEG REAGEREDE PÅ, NÅR JEG SÅ DEM...

Flyveturen var to timer så det var ike så lang tid, men forstil jer det her.. Flyet lander og jeg har jeans på og en varm jakke da det jo er meget koldt i danmark, så går jeg ud af flyvet og jeg smelter, da der nemlig er 31 grader varmt.. Klokken er lige nu otte om aftenen og det er stadigvæk 30 grader varmt..

Hej Friends!

Så er jeg hjemme i danmark. Jeg tog hjem fra Letland i mandags og siden har jeg haft lidt travlt med skole og med at pakke kufferter igen. Jeg tager til Italien på Søndag og der er der jo 30 grader, så jeg skal pakke nogen andre ting, men jeg glæder mig helt vildt meget.

I tirsdags var jeg i københavn med min veninde. Vi tog der ind efter skole, bare lige for at shoppe lidt. Jeg købte en ting, men det vil jeg skrive et indlæg om. Vi tog også på Original Coffee og der fik jeg den lækreste mad, det smagte så godt, men jeg var nu også meget sulten så. Vi sad udenfor og nød solnedgangen- det var virklige pænt.

Fredag og lørdag var jeg på arbejde og så kom dagen når vi skulle rejse til italien, nemlig søndag.

Hej Friends!

Jeg tog hjem til Danmark i mandags, og det var ret sørgeligt da jeg skulle sige farvel til mine bedsteforældre, men også min hund. Jeg glæder mig dog, rigtig meget til at tage til Italien og Spanien.

I lufthavnen fik jeg købt en ting fra Victoria Secret og det er et cover til min telefon. Det har deres Logo på bagsiden i guld, men ellers er coveret skrigende gul. Jeg havde i lang tid ledte efter et godt cover og det her var perfekt, da det er virklige flot og så var det ikke så dyrt.

hej Friends!

Som i nok har fundet ud af på overskriften, så har jeg jo klippet alt mit hår og nu er jeg skaldet. Jeg har taget denne beslutning pga jeg læste i et blad at det var på mode nu. Jeg er virklige glad for min beslutning, for nu er jeg med på moden 100%.

Hvis i ikke allerede har gennemskuet det, så er det jo bare for sjovt. Jeg har ikke klippet alt mit hår, men jeg er dog blevet klippet og jeg har farvet det. Jeg fik det klippet skuldre længde og fået farvet nogen higlights/striber i. Det er virklige pænt og jeg er meget glad for det. Jeg har i lang tid gerne ville prøve noget nyt, så det her var den perfekte beslutning.

Hej Friends!

Jeg nyder mine sidste dage i Letland inden jeg tager hjem til Danmark, der skal jeg være i 4 dage og bagefter tager jeg til Italien.

Her for nogen par dage siden var jeg i i Rigas bymidte og der fandt jeg den mest cute butik ever! Det er en butik der sælger notes bøger og bare en masse forskellige cute ting. Jeg købte en notes bog og en af de der malebøger til voksne, men denne her malebog er lille og er lavet som et postkort. Det er nogen virklige pæne ting de sælger, men det er dog lidt dyrt. Jeg betalte 400 kr for de to ting, og jeg synes det dyrt, men de er bare så pæne så jeg blev nød til at købe dem.

Knus Anastasija❤️

Hej Alle! Og velkommen Tilbage!

Idag har jeg et Outfit Of The Day klar til jer! For at være ærlig, så havde jeg det ikke på idag, men det gøre ikke noget. Jeg havde dette her outfit på, da jeg var i Den Gamle By og det har jeg også skrevet et indlæg om, det kan i få et link til lige HER. Det her outfit er lidt "Hipster" agtigt tror jeg, så det er nok ikke alles stil, men det er lige MIG!

// Top HER // Bukser HER // Sko- i en anden farve HER // Øreringe Pilgrim // Halskæde Pilgrim// Solbriller Rayban // Taske ukendt // Jakke Zara // Ur Marc Jacobs //

Jeg kan virklige godt lide det her outfit, da det lige er mig og jeg elsker det med at jeg ikke blander ind med andre, når jeg har dette her fede outfit på. Mit tøj skal vise hvem jer er og hvordan jeg har det.

Jeg ville ikke sige at jeg kun har en stil, da jeg svinger ret meget. Nogle dage elsker jeg farver, andre dage synes jeg overhovedet ikke at jeg føler mig hjemme i dem. Nogle dage har jeg lyst til at klæde mig vanvittigt feminint, og andre gange har jeg bare lyst til at være helt anonym og halvkedelig i mit tøj.

Jeg klæder mig efter mit humør, og det synes jeg er super dejligt. Jeg synes at det viser meget godt, hvem jeg er, og også det med den stor forskellighed i mine outfits, det kan jeg meget godt lide, for så skal jeg ikke holde mig til en stil- det ville jeg i hvert fald selv finde kedeligt.