Alltså wow vilken resa nu när man ser tillbaka på alla bilder. Jag och min vän Emma har spenderat denna vecka på en ö som heter Naxos. Den första bilden är från Plaka beach där det var SÅ vackert. Kolla in vattnet liksom. Känner mig så bra idag efter denna vecka och jobbar idag min sista dag på campingen. Tjoho. Enjoy bilderna så kommer det fler senare, I promise!!

Efter jobbet igår tog jag, Emma och hennes vän bilen ner till västersjön/djurholmen för att leta efter kantareller. Det tog ett bra tag, och några minuter av lost in the wild, men till slut fann vi guldet. Är oftast inte så glad för svampletande men det här gången var det riktigt mysigt. Kram!!

Filmen jag och Emma såg igår heter Everything, everything och den var väldigt bra. Handlar om en tjej som spenderat hela sitt liv inomhus på grund av hennes sjukdom, tills det en dag flyttar in en "boy next door" som är så gullig mot henne. Riktigt bra film om man gillar lite romantiskt drama.

Vidare till idag så spenderade jag dagen i Falkenberg, min gamla hemstad. Flyttade därifrån när jag var fem så minns inte mycket. Kul att återvända hursom och vi besökte Stålboms Konditori som var himmelskt. Enjoy matbilderna så hörs vi snart. Kram!!

Köpenhamn är så fint! Och mysiga matställen finns det gott om. Vi fikade på Café Norden, vilket var en matdröm. Så gott! Efter några timmar på Strøget var det ett perfekt ställe att ladda om på. Recommend recommend ifall ni vill spendera en fin sommardag utanför Sverige, Köpenhamn, you were great. Kram!!

Detta har jag nästintill väntat på hela sommaren och snart så är det dags. I mitten på juni bokades resan till Naxos, Grekland och snart är det dags. Då börjar jakten på den försvunna solbrännan! ❣️kram!

Idag har jag varit i Båstad för att kolla in skidbacken som bland annat Anja Persson åkte i. Supercoolt. 30 grader och snö, måste vara världshistoriskt, haha! Vi strosade därefter runt lite runt hamnen, såg Jon Olssons bil(tror det va hans?), och stannade till vid Noccos tält där vi köpte Nocco och fick fina kassar. Perfekt till stranden. Och det var precis dit vi gick sen. På kvällen begav vi oss till Torstens där vi käka god middag. Man måste passa på när man är ledig. Oj vilken dag jag haft. Kram

Blev inspirerad av Katie Crewe på instagram att göra en youghurtparfait. Hon är typ en hälsoguru och jag älskar hennes inlägg om olika gymövningar. Blev kanske inte lika fint som hennes då man inte ser att jag har både kiwi och banan i min(hade kanske funkat bättre med turkisk eller grekisk youghurt, jag använde vanlig naturell) men god var den i alla fall. Perfekt till mellanmål idag eftersom jag mest städar och behöver bra energi. Kram!!

Tro det eller ej, men det verkar som om att vi ändå fick lite fint sommarväder. Dessa bilder är från de två senaste dagarna då jag varit ledig och bara njutit av livet. Ikväll blir det bio. Kram!!

Idag begav vi oss till Båstad och Båstads strand där Summeron festivalen hålls. Vi hängde i princip endast på stranden och var inte inne på själva festivalen, men vi hade det jättemysigt med våra crepes, housemusiken och framförallt utsikten. När vi stod uppe vid Peppes fick vi också se Måns Zelmerlöw, Oliver Ingrosso och Bianca Ingrosso på endast typ 2 meters avstånd typ!! Man var så starstruck att man bara stod och log som den fangirl man är.. superkul att se dom i alla fall!! 😍Haha nu så måste jag sova för börjar jobba tidigt imorgon. Godnatt!! Kram

God afton vänner! Idag var jag som sagt ledig igen och hade därför ännu en lugn dag med lite(mycket) träning, blev ben och mage!! Det var typ hundra grader inne på gymmet så man var heeeelt slut efteråt. Gymmade med Emma P som alltid bjuder på grym träning! Lär känna träningsvärken imorgon! Och på tal om imorgon så är det jobb som gäller igen.. jobbar lördag, söndag, men är därefter ledig några dagar. Ska bland annat gå och se Wonder Woman på bio, något jag ser framemot. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen! Kram!!