Gröt med blåbär till höger och en macka från Ica Grevie på väg hem från jobbet

En snygg mössbild till vänster och två underbara Emmor till höger

En tallrik med sötpotatispommes från avslutningen med jobbet i fredes och en styck fluffig Valle

Förbered er för min första "vlogg" någonsin! I denna videon får ni följa mig och Emma på vår Resa till Naxos. Lite klipp från här och där som visar hur OTROLIGT magiskt det kan vara i den Grekiska övärlden. Vi hamnade verkligen i paradiset. Tipsar er starkt att besöka PLAKA beach om ni någonsin planerar på att åka till Naxos. Och sjutton vad jag önskar att jag kunde åka tillbaka dit IDAG. Enjoy kära läsare!! KRAM

Vilken mysig kväll vi hade igår! Som ni säkert vet så var det lösgodisets dag i måndags, vilket Hemmakväll uppmärksammade igår. Så såklart köpte vi en hel hink! Den ser fortfarande nästan helt fylld ut... as we speak ska jag till Väla med Josse så får se om vi hittar något snyggt. Ha en mysig söndag allihopa! Kram ❤️

Hej på er! Idag har jag haft världens mysigaste morgon. Jag och Valle är ensamma idag så vi tog en liten springtur i skogen. Eller ja..springtur och springtur... någon var ju tvungen att stanna heeela tiden. Men visst vart det underbart ändå, för löven håller på att falla ner och hösten är verkligen i luften. Det fick mig att tänka på vår New York resa som vi gjorde för två år under höstlovet. Då var det verkligen magi i luften. Tänk er Central Park i höstfärger liksom. Den känslan av magi fick jag idag också. Det verkar bli en bra höst i lilla Ängelholm.

Efter springturen drack jag en Celsius i deras nya smak drakfrukt. Kan lova er att det lätt är den godaste av dem alla! Rekommenderar! Han en fin höstdag kära läsare! Kram❤️

Sen i torsdags har jag hunnit med två övernattningar i Göteborg, en övernattning i Sälen, två långa tågresor och två lååånga bussresor. Jag är helt slut. Men en lyckades ändå ta sig till Väla! Och där spontanköpte jag en så fin pälsjacka(inte äkta givetvis) inne på ZARA. Närmre och bättre bilder på den kommer förhoppningsvis inom de närmsta dagarna. Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza och det var riktigt gott. Visst är det ändå något magisk med hemmagjorda saker? Hursom så ser jag framemot en lugn söndag med mycket vila. Dessa två dagar kommer dock alltid vara de två mest intensiva dagar jag någonsin upplevt. Nu tar vi nya andetag. Kram kära läsare!

07:00 De första två bilderna är från min morgonpromenad med Valle. Så härligt när solen lyser igenom träden.

24:00 Gårdagen spenderades på Torstens med Emma och Emma. En riktigt härlig kväll.

10:30 Nu ska jag cykla till Storgatan för söndagsbrunch hos Emma P.

Sammanfattningsvis, en mycket bra helg! ❤️

Denna helg spenderar jag och min kära mamma i Stockholm!! Idag har vi sprungit tjejmilen som startade på Gärdet och oj det var verkligen jobbigt, men jag kom i mål! Och en medalj fick man ju med! Så härligt att springa med 55 000 andra tjejer, vilken PWR. Därefter begav vi oss till Rosedals Trädgård för att fika lite och ikväll mötte vi upp mammas vän och hennes barn för middag på en grekisk restaurang. Nu ska jag och mamma försöka få plats i vår 1,40 säng, lär bli en utmaningen men då båda är riktigt utmattande efter dagens äventyr lär vi sova som stockar! Kram kära läsare

Idag begav vi oss till Båstad och Båstads strand där Summeron festivalen hålls. Vi hängde i princip endast på stranden och var inte inne på själva festivalen, men vi hade det jättemysigt med våra crepes, housemusiken och framförallt utsikten. När vi stod uppe vid Peppes fick vi också se Måns Zelmerlöw, Oliver Ingrosso och Bianca Ingrosso på endast typ 2 meters avstånd typ!! Man var så starstruck att man bara stod och log som den fangirl man är.. superkul att se dom i alla fall!! 😍Haha nu så måste jag sova för börjar jobba tidigt imorgon. Godnatt!! Kram

Vad ville du bli när du var liten? Hannah Montana, Nobelpristagare & Nunna.

Igår var det studentfest eftersom det endast är 3 ynka veckor tills vi tar studenten. Temat var "vad du ville bli när du var liten". Det här var lätt en av de bästa utekvällarna någonsin och den bästa studentfesten. Tjejerna jag var ute med och jag hade så himla roligt att det knappt är möjligt. Idag blir det alltså bara massa chill. Kram!!

Lördagsmyyys med Emma P! Idag har varit en riktigt mysig lördag. Jag har spenderat tid med familjen,tagit mig en runda till Maxi och rusta, pizza och nu dethär till la la land!