Nu är jag på holmön,jag har varit här i snart en vecka. Det är idag fredag och vi kom förra lördagen.Det har inte varit jättefint väder sen vi kom vilket är lite tråkigt men idag är det faktiskt riktigt varmt och skönt! Vi har hållit på med massa jobb på med massa jobb på gården här där vi bor och vi har även fiskat lite. Vi har badat och det är superkallt i vattnet här eftersom det är en ö!😆
Idag så ska vi åka ut med båten nu på eftermiddagen och sedan har vi nog inget planerat,hoppas ni har en bra sommar och en fin dag💖

Hej på er! Idag är det lördagen den 8 juli 2017🦋 Jag kom hem från Malta i onsdags och har tyvärr inte gjort några inlägg sedan dess eftersom jag inte känt mig helt 100 och jag har även umgåtts med familj och vänner!
Flygresan hem gick bra,vi flög först till Stockholm från Malta och d tog ca 4h,sedan väntade vi i 3h på Arlanda innan vi flög till Landvetter (Göteborg). Det var jobbigt att säga hejdå till alla fina människor man träffat och lärt känna under resan men det slutade ändå bra!
Det som jag kommer sakna mest med denna resan är mina Emmas och Amandas kvällar på rummet😘 Jag tyckte även mycket om när i besökte blir lagoon på comino och när vi var på stranden på kvällarna!☀️☀️ Den här resan så har jag lärt mig mycket om mig själv och jag har fått mycket upplevelser som jag kommer att ha med mig i livet!🍭🍭
Jag var trött när jag kom hem eftersom jag var halvsjuk osv så jag la mig direkt. Jag sov supergott i min egen säng och det är sååå skönt att vara hemma i Sverige. Jag har de senaste dagarna bara tagit det lugnt och träffat vänner och familj😁 Hoppas att ni mår bra och får en riktigt bra lördagskväll kramar💖

Holaa! Idag är det söndag och det är den 2/7-17.
Igår så var vi ju som jag sa på ett shoppingcenter och där kollade vi lite i affärer och vi åt även brunch där.
Efter att vi hade varit på shoppingcentret i ca 2h så samlades alla och så fick man välja om man ville gå till stranden eller stanna kvar och jag och Amanda valde att gå till stranden. Vi badade och solade och pratade i några timmar innan vi gick tillbaka till hotellet där jag duschade,pratade med min mamma. Sedan åt vi middag på hotellet och gick ut och shoppade sverigesaker till discot som var på kvällen. Det var international-tema vilket innebär att man skulle ha på sig saker som speglade sitt eget land. Jag köpte en stor härklämma som hade en stor gul blomma på sig och så hade jag marinblåa byxor! Det var ganska kul på discot men alla var lite trötta och det va lite nervös stämning. Idag så ska vi mötas 10:30 och då så ska vi på marknad någonstans här på Malta och sedan så ska vi nog ha picknick och på kvällen ska vi eventuellt till stranden ☀️
Nu är det bara 3 heldagar kvar och jag ska verkligen försöka att njuta! Jag längtar hem en del men jag vet ju att jag är hemma snart💖
Hoppas ni får en superdag kram🦋

Halloj!! Idag är det faktiskt lördag och jag skev inget blogginlägg igår!
Jag hann inte eftersom vi gjorde mycket annat😁
Nu sitter jag utanför hotellet och väntar på att Emma och Amanda ska vakna.
Jag kom precis på att det bara är 4 dagar kvar tills vi åker hem! Det är helt sjukt hur fort tiden har gått här🙈
Det har varit så roligt men jag har ju även tyckt att det har varit jobbigt ibland men det är sånt livet är!
Igår så var vi i skolan där vi hade vanliga lektioner,sedan så åkte vi till en trädgård som heter SAN Anton garden och det var jättefina blommor där! Vi åkte sedan bussen hem till hotellet igen och då ringde jag mamma,duschade och tog på mig. Jag och Emma bestämde oss för att vi ville äta middag ute så vi gick till en restaurang som heter café cuba där vi åt!
Efter middagen så gick vi till rummet,köpte frukt och sedan åkte vi buss till ett ställe där det var foam party! Det var rätt så kul och vi dansade och sjöng som vanligt! Idag så ska vi mötas klockan halv 11 och då så ska vi shoppa vilket ska bli roligt eftersom vi inte har shoppat så mycket under resan! Ikväll blir det ett Ef-disco och sedan är det en ny dag igen! Hoppas att ni njuter av sommaren och mår riktigt bra kram💖

Hej! Idag är det torsdag och den 29/6-17.
Igårkväll var vi i mdina vilket var mysigt! Vi delades in i grupper ich skulle återskapa en scen från en film som vi själva valde!
Det gick bra och vi kom hem till hotellet vid 23:00.
Idag har vi haft skola och då gjorde vi ett sluttestet för att se om vi förbättrat vår engelska!
Efter skolan åkte vi till blue grotto (klippor och hav) där badade vi och solade men det var supervarmt 35 grader så man kunde ej sola mycket. Jag ramlade och skrapade upp benet och skinkan pga de stora vågorna men det var ändå kul! Sedan kom vi tillbaka till hotellet,duschade,åt och mu ska vi till Ef arena 😁 hoppas ni haft en bra dag kram💖

Hejsan! Idag är det onsdag och det har varit en lite seg dag idag eftersom 2-veckors gruppen åkte hem och jag hade en bra vän där!
Igår kväll så var det ganska kul på kvällen,vi gjorde en aktivitet som gick ut på att samla på sig en så cool sak som möjligt!
Det började med att man fick en potatis och sedan så bytte man med människor på gatan för att hitta nya saker. Först bytte vi våran potatis mot en snorkel,och vi bytte sedan snorkeln mot en selfiestick! Vi var egentligen nöjda med selfiesticken men vi fortsatte att leta lite till och tillslut gick vi förbi en bar och där började vi prata med ng jättetrevliga amerikaner som var fulla. En av männen ville byta ut sin Ralph Lauren tröja mot selfiesticken så vi gick med på det och vann tävlingen!😆
Idag har vi varit i skolan,på en strand och nu sitter vi på ett busstak Påväg till Mdina. Tyvärr har jag varit lite ledsen idag men det kan bara bli bättre! Nu är det ju bara 6 heldagar kvar så jag får njuta!💖ha det bra kramis

Idag är det tisdag! Detta kommer bli ett lite kortare inlägg för jag har inte så mycket tid!😅
Igårkväll hade vi en aktivitet då vi gick till stranden och grillade marshmallows och det var så mysigt att bara umgås med gruppen! Jag pratade med ganska många också så det va kul!
Idag har vi varit i skolan,sedan åkte vi till en vattenparken och det var inte jättekul men det va ändå en upplevelse,sedan kom vi till hotellet och jag har duschar och ätit så klockan 19:15 ska vi mötas i gruppen och göra en kvällsaktivitet. Hoppas att ni får en bra dag kram🍉

Hej på er! Idag är det söndag den 25 juni. Igår var vi som ni vet på comino och badade i den blå lagunen.Det var superskönt och sååå fint😻 På kvällen så var vi på ett megaparty och det var ganska kul men jag var dock jättetrött så det va inte lika kul som de andra.
Idag hade vi sovmorgon till klockan halv 10 eftersom vi skulle mötas vid halv 11 men jag somnade inte fören kl 03:00 och jag vaknade vid 7 så jag sov bara 4h.🙈
Nu är vi på surfside och solar och badar! Jag har även ätit någon quinoasallad och frukt☀️ ikväll så ska vi till ett tivoli (manuel Island) vilket ska bli spännande och kul! Hoppas att ni har d bra😘