Om mig , Min vardag

Slutade skolan vid tre igår och drog direkt till jobbet, hade min första utbildningsdag på McDonalds.. aldrig vart med om något stressigare men tiden gick så fort och det var faktiskt kul!!! Senare mötte jag upp Linn och Lin för att gå och köpa tacos å ha myskväll. Det blev julmusik, massa gött snack och kvällen slutade även med att jag sov där.

Imorse kände vi för en god brunch i Haga, haha så vi gick ofixade, klädda i mysbyxor och satte oss och käkade på nåt café. Myyysigt;-)

Nu idag har jag och Linn även hunnit med en långpromenad i Lerum, så fint och mysigt att gå i aspenäs. PUSS!!

Min vardag, Om mig

Hejjj , jag fick ett sug efter och uppdatera bloggen lite igen, mestadels med bilder typ men kommer säkert skriva ibland med. I detta inlägget tänkte jag dock bara bjuda på en bild från idag , cp trött just nu och sitter och pluggar för tillfället men ska avsluta snart och sen sova. Höjdpunkten på hela dan!!! Bröt ärligt ihop tidigare idag pga att jag var så fucking trött. Alltså tänk att man grät när man skulle sova som liten, nu gråter man av att få sova för lite istället #fuckeduppphähä

PUSSS

Idag är faktiskt sista dagen här i Kroatien , för de två resterande dagarna går åt till att bila hem igen. Både skönt men också tråkigt att komma hem givetvis , dock är vädret kasst idag. Tanken var nämligen att vi skulle iväg till en härlig strand och utnyttja solen och värmen in i det sista men eftersom det blåser och nästan regnar åker vi tidigare istället. Får helt enkelt fortsätta att jobba på brännan hemma;) hoppas att Sverige kanske kan leverera för en gångs skull..

Tänker att jag gör ett till inlägg där jag enbart kommer att publicera en massa random bilder härifrån. Är så kul och kolla igenom sedan!!! Puss så länge

Om mig , Resor

Idag har vi spenderat dagen vid poolen , legat o solat med musik mestadels. Efter lunch tog jag och Bella en promenix ner till stan där vi beställde varsin drink och satt och snackade på en restaurang. Jag beställde vad den snygga servitrisen rekommenderade ;) en piña colada & Bella tog en mojito. Uppfriskande !!

Nu ikväll grillar vi och lagar mat hemma , skönt att slippa promenera till stan o hem. Är nämligen förkyld och jättetrött utav solen. Så detta passar bra:)

Hello , skrev inget mer igår men berättar lite om gårdagen nu istället. Efter stranden gick vi hem och tog ett dopp i poolen. Är ju så jäkla varmt (!!!) , därefter fräschade vi till oss för att fota. Bjuds på några få av alla bilder vi tog ;) Senare käkade vi grillat och avslutade dagen med ett sent träningspass. Våran plan var först att jogga runt kvarteret som uppvärmning men fick bli övningar vid poolen istället. Anledningen till detta var att vi möttes av en obehaglig skåpbil som stannade och två äckliga män som försökte få kontakt med oss. Total panik uppstod och vi sprang först utan våra mobiler som vi hade lämnat vid vägkanten. De körde iaf iväg tillslut då en vi kände kom ut på gatan och vi kunde hämta telefonerna (haha). Blir dock typ trött på sådant här , vi ville alltså ut och röra på oss lite och två sliskiga gubbar som inte kan bete sig hindrar oss. Visst , det var ju inte ljust ute och man kanske inte bör dra ut sent på kvällen men vi bodde alldeles i närheten av var detta hände.. Hur som helst , bortsett från det hade jag en härlig måndag. En utav de bättre på länge faktiskt!!;))

Om mig , Resor

Idag har vi bara legat vid stranden hela dan , jag och Bella badade i stort sätt hela tiden och gjorde tricks i vattnet mm haha. Älskar att bada och ligga i så länge det inte är allt för kallt men vattnet är helt perfekt här.

Nu ska vi snart gå upp duscha samt fixa oss inför middagen , njuter verkligen av denna resan!! Mår så bra här och har otroligt kul , skriver mer sen. Pussss

Godmorgon ! Vi ska snart ta oss ner mot stranden för att hänga där ett tag men för tillfället sitter jag vid poolen och skriver. Jag kom hit runt tre-tiden igår och sen dess har vi hunnit käka god middag ute, kolla fotbollen osv.. Hade en jättemysig första dag och nu börjar veckan på riktigt ;)))

På vägen ner mot stranden finns en skönhetssalong så vi ska kika om vi kan fixa våra naglar under dagen, blir ju snyggt till en härlig bränna som vi lär få om någon dag. Jaja okej nu ska vi dra !!! BYE , XXX

(gårdagens outfit )

Min vardag, Resor

Heyy ! Just nu befinner vi oss i Slovenien och natten innan övernattade vi i Tyskland. Snart fortsätter resan vidare mot Kroatien.

Imorse käkade vi frukost ute på ett café och tog sedan en promenad runt staden , två bilder från det nedan. Slovenien var faktiskt över mina förväntningar, väldigt fint och mysigt!!