Hej på er!
Precis som rubriken låter är det 1,5 dag kvar till min älskade sambo går på semester. Tyvärr får vi bara 1 vecka ihop men ska passa på & bara vara just den veckan. Vi åker till Kungshamn i hop med mamma, pappa & Kajsa på söndag och stannar en vecka. Precis vad både jag & David behöver..
Veckan har bestått av frisörbesök, profylax (som vad väldigt givande tycker jag) & barnmorskebesök. Lilltjejen växer precis som hon ska & jag är förutom min (foglossning & dåliga sömn) frisk som en nötkärna.
David kommer runt lunch idag då vi har sista delen av profylaxkursen i eftermiddag.
I morgon kommer min älskade lillasyster & hjälper mig och städa. Hon är guldvärd som hjälper mig med saker Jag själv inte reder ut just nu. Sedan ska jag börja packa inför resan.
Nehe, nu ska jag äta upp min frukost, sedan slänga in en maskin tvätt..

Ha det bäst!

LOVE A

Världens finaste kille som jag älskar såå mycket! 💕☝🏼️

Godmorgon.
Precis som rubriken låter så går jag in i ny vecka idag. 32. Har sovit dåligt i natt & min tanke var när David gick att nu kan jag somna om en bra stund. Men icke, lilla T tyckte det var dags för morgon gympa & har nog aldrig hållit igång så mycket.. Haha. Somnade inte om förens halv 8 igen.
Nu sitter jag och äter frukost. Sedan bär det av till Skrea där jag ska umgås med Emilia, Stella & Mia hela dagen! Så mysigt.
I morgon väntar frisörbesök & profylax! Spännande!

Hej på er.
Nu har redan första semesterveckan passerat.. Den gick sjukt fort trots att vädret inte varit det bästa. Körde igår Kajsa & Anna till klitterbadet i Falkenberg för dom ville bada & sedan åt vi donken innan vi åkte hem. Mysigt & bara umgås några timmar.
I morse när David gick till jobbet somnade Jag om, tack gode Gud då jag knappt sovit i natt.. Vaknade igen vid halv 10 och gick då upp och åt frukost. Vid 1 tiden åkte jag, Adam & Milian ner till Farmor och hälsade på. Så mysigt var det. & nu kom jag precis hem, hem till en gård där det arbetas för fullt med att grusa om väg, bygga hundgård osv..
David är på begravning men lär dyka upp när som!
Kvällen lär bestå av arbete för killarna & Jah får la titta på! Haha..
Hoppas på finare väder nu i helgen & resten av min semester.

Världens mysigaste hund ☝🏼️ vår lilla Affe 💕

Vid din sida känner jag mig trygg, vid din sida vill jag vandra genom hela livet. ♡

Hej på er.
Började dagen med frukost hemma hos mamma & pappa. Vi åkte sedan vidare ner till Skrea där vi först spelade minigolf, sedan myste lite på stranden & till sist åt mat. Tack för en mysigt dag mamma,pappa,Kajsa,Kevin,Anki, Nellie, Julia & Janne.
Nu ligger jag på soffan med en kropp som helt lagt av & som bara värker.. Synd att allt roligt jämnt ska straffa sig! Men men 9 veckor kvar! #Kämpa

Hej på er!
Precis som rubriken låter så har jag nu gått på semester, eller ah igår.. 3 veckor, dock bara 1 ihop med David. Så trist! Men nu ska jag försöka & bara njuta & vila upp mig så mycket jag kan inför vad som komma skall. Dock har jag några roliga saker & se fram emot innan nu under semestern! Frisören, föräldrakurs & en vecka i Kungshamn är vad som är planerat hittills. Sen får man ta dagen som den kommer, hoppas på något fint väder så det kan bli ett & annat strandbesök.
Nehe, nu får jag fortsätta med kvällsmaten till grabbarna som är ute & jobbar.

LOVE A

Jobbade till 1 idag & därefter åkte jag till mamma, där var Evelina & Milian också. Vi har tjabbat, flabbat, myst & fikat.. Milian är så rolig nu och han får en och skratta hela tiden. Älskade unge! Tack för en mysig eftermiddag.
Kom precis hem & sitter nu och äter kvällsmat i min ensamhet. David är iväg och kommer inte förens senare. Så trist, men går rätt bra. Ska ändå bara lägga mig på soffan och vila nu. För min kropp är helt slut när Jag inte vilat på eftermiddagen.. Haha! Känner mig som 90 bast!
I morgon är det sista jobbdagen sedan väntar 3 veckor semester... Så skönt! Hoppas bara på lite sol med! Håller tummarna för det!!
Nehe, nu ska jag plocka in maten & sedan lägga mig på soffan! hyfsat trött efter att ha somnat 1 i natt och sedan varit uppe 4 gånger...

Hej på er!
Ligger precis i soffan & kollar på tv.. Lika trött som vanligt men bara 2 dagar kvar till 3 veckor semester!
Jobbade lite längre idag & tog mellanmål när jag hem. Vips så var klockan 5 & David kom hem.
Jag har ikväll tvättat upp alla bebiskläderna/påslakanen
Helt obeskrivlig känsla och jag blir alldeles varm i kroppen. & nu längtar jag såååå mycket mer efter vår lilla tjej.
Nehe, nu ska jag vara lite social.

Hej.
Efter besök hos läkaren idag för min allergiska reaktion fick jag penicillin & allergitabletter utskrivet..
Sjukt trött efter en sömnlös natt så där av dålig uppdatering idag.