Melbourne! Underbara stad, åh vad jag älskar att vara här! Spenderat dom senaste dagarna med att hänga på stranden, gulla med Raff (aka sötaste hunden ever), äta mysiga middagar med Ebba, Elsa och Mats och besöka svenska jul-bazaaren!
Var så mysigt att se hur många svenskar som faktiskt tog sig tid att ställa upp sina tält och sälja allt möjligt svenskt! Var helt sjukt att se svenskt godis och vävmattor igen❤️
Nu ska jag iväg på nästa äventyr, efter bara tre lugna dagar. Flyger nämligen iväg till Alice Springs idag för ÄNTLIGEN få se Ayers Rock, Kings Canyon och allt annat häftigt där uppe!

​Haft några underbara sista dagar här i Bali. Dom spenderades vid poolen på hotellet, med att äta trevlig mat och mycket prat med killarna. Vi hade även en heldag på Waterboom en stor vattenpark; sååå kul!

Igår var det en stor dag också, för jag fyllde 20år!!! Yippieee. Gurra och Noak var så gulliga och kom med present på morgonen och sen bjöd dom på brunch. Jag och Gustaf var även och tatuerade oss och det var så häftigt!!
På kvällen blev det finmiddag och det rundade av en perfekt födelsedag. Tack till alla som var inblandade❤️

Nu bär det snart av till flygplatsen där jag måste säga hejdå till mina favoritpojkar. Kommer sakna dom så mycket.

Vår tid här på Nusa är nu slut och vi åker tillbaka till kuta idag. Vart inte så länge här på ön men oj så trevligt det varit. Vi har hunnit med att äta på en massa mysiga restauranger, bada och hänga vid poolen på vårt homestay och även varit på en båtutflykt! Vi stannade på tre ställen med båten varav ett där vi kunde dyka med mantarays!!!! Så häftigt!!!

Tack Nusa för denna gång❤️

Dagens tips: The alchemist av Paulo Coelho. Tror detta är en av mina favoritböcker någonsin så rekommenderar starkt!!

Tack Linnea för lånet😍🙏🏽

Igår hade jag och boysen en heldag av utforskande. Vi åkte först iväg till the monkeyforest här på Lombok som var väldigt mysigt! Dom kändes mindre aggressiva och mer snälla här än när vi var i Ubud. Vi kunde till och med ge dom lite jordnötter utan problem.
Sedan åkte vi iväg för att se dom efterlängtade vattenfallen! Vi fick gå genom djungeln för att komma fram men det var sååå värt det. Det var så häftigt!!

På vägen hem så fick vi punka på bilen så det vart några stopp på vägen för att byta däck, bil och tillslut komma hem haha. Men det var en upplevelse det med.

Idag åker vi vidare till nästa destination: Nusa Lembongan!🙌🏽

Nu har vi lämnat Gili Trawangan vilket känns både tråkigt och kul. Kan ju i alla fall konstatera att vi har haft det helt underbart!!
Nästa destination blev Lombok och imorgon blir det att utforska vad denna ö har att erbjuda!

Senaste dagarna i bilder. Vi har fortsatt att gå på yoga, sola och bada, gått på trevliga restauranger och bott i en jättefin bungalow. Vi har även skaffat katt här på ön, Elise, som har bott på våran altan.

Men igår var det inte en vanlig dag för varken mig eller Linnea. Linnea vart nämligen certifierad pooldykare inom freediving och lyckades ta sig ner till 13 meter i havet (!!!) och jag tog dykarcertifikat som advanced scuba diver! Yey us!!
Så igårkväll firade vi med en finmiddag tillsammans med Noak, Gurra, Christoffer, Fanny och Klara. Så mysigt!

Idag lämnar Linnea mig för att fara tillbaka till Bali och jag och killarna stannar här på gili i några dagar till. Kommer sakna henne men vi ses ju i Melbourne snart igen😍

Fyra fina från underbara Gili T. Vi har det nästan för bra med en daglig dos av yoga, massage, god mat, klarblått vatten och bäst sällskap.

Älskar Gili T än så länge!!

Senaste dagarna i bilder. Hade en underbar tid i kuta men igår lämnade vi för att åka iväg till Gili T. När vi kom hit hade klockan redan blivit tre men jag mötte i alla fall upp Linnea och vi drog till stranden direkt. Åh vad jag saknat henne!!!

På kvällen vart det sedan en supermysig middag bara vi girls och sen mötte vi upp killarna för några drinkar! En perfekt första dag skulle jag säga.

Förövrigt så bor vi nu i en liten och supermysig lumbung, bara jag och Linnea. Goals😍

Risfält, tempel och monkey forest - idag har vi varit äkta turister i underbara Ubud. Vart en lång dag med mycket skratt, svett och och intryck. Men oj så trevligt vi haft det!!

Nu ska dessa trötta krigare pallra sig iväg för lite efterlängtat käk.

Mornington har varit så trevligt!! Det har inte varit en lugn stund med alla dessa barn men vad gör det när man är på ett sånt här fint ställe. Vädret var dessutom fantastiskt så vi kunde faktiskt både bada i vattenspridaren på gården och bada och sola vid havet.

Idag åker vi tillbaka till Melbourne och imorgon när det av till BALI!! 😍

(Skulle ha postats för 4 dagar sen)