​Här är sista delen av bilder från vår lilla vecka, vääääääldigt mycket senare än beräknat dock...haha. ​

Som jag nämnde i förra inlägget så här vår älskade Sanna kommit hit till Falun för att mysa med oss en vecka. Så här om dagen köpte vi med oss allt gott vi kunde komma på och körde vidare mot Sannas stuga. Där skulle vi spendera ett välbehövligt dygn, bara vi fyra. Till lunch åt vi en väldigt god halloumisallad med massa smått och gott i. Sanna hade även blandat ihop sin specialare - Mojitoooo. Så där satt vi, äntligen återförenade, och skrattade och myste.

Sofia vårt lilla kioskmongo

Sofia hade ansvaret för Bonzy den här dagen så hon fick faktiskt följa med ut till stugan. Vi gosade med henne och tog med henne på små skogspromenader.

Mot eftermiddagen började solen kika fram och Sanna och Sofia fick för sig att bada i det iiiiiskalla vattnet. Medan dom två dök ner från bryggan stod jag och Pökis på bryggan och tog kort och filmade hela grejen haha...

Efter badet slog vi oss ner på gräsmattan och smuttade på våra vinglas, spelade spel, pratade och njöt i eftermiddagssolen. Sen gjorde vi försök till att fota nya profilbilder (visst är dom fina mina älsklingar???) och jag och Soffan tog med Bonzen på en liten tur innan middagen.

Vi hade ju självklart fixat kräftskiva till middag och det blev väldigt lyckat och gott. Allt var i sin vanliga ordning och Sanna slukade 10 ggr mer kräftor än oss andra haha. Här satt vi sen kvar i stort sätt resten av kvällen. Vi plockade fram den godaste cheesecake'n vi någonsin ätit (som Sofia så fint gjort i ordning åt oss) som efterrätt. När det blev mörkt tände vi massor med ljus och sen satt vi och myste och prata om allt och ingenting, så som bara vi kan göra. Älskar dessa tre människor så fruktansvärt mycket. Är såå glad över att jag har dom och att vi fick den här veckan tillsammans <3

Japp, det var det dygnet...har fler bilder från en annan mysig kväll sååå stay tuned alla fans :):):):):)

Jag och mina tjejer har haft massa mysiga middagskvällar där vi lagat god mat och sedan suttit och pratat. Vi firade även finaste Julia som fyllde år här om dagen. Hon hade fixat så fint och vi hade det riktigt gosigt. Har saknat sånna här "småsaker" vääääldigt mycket har jag märkt. Att bara åka hem till nån av oss och prata och äta och bara umgås allihopa, älskar det!!

Jag och soffis åkte ut i skogen med Bonzy och Lina och plockade MASSA blåbär, vi hittade även några kantareller. Tycker det är så skönt att bara vara ute i skogen och prata och leta blåbär med Sofia. Vi gjorde det för några år sen och det var lika trevligt då. Nånting vi borde göra varje sommar!!

Nu är vi up to date och idag fick vi ÄNTLIGEN träffa vår otroligt saknade Sanna!!!!!! Sist vi sågs var nyårsdagen haha, så sjukt. Men älskar att allt känns precis som det ska. Det kan verkligen gå år utan att vi träffas och när vi väl träffas igen är vi som en liten familj, älskar oss ❤️❤️❤️ iallafall så åkte vi först till Torsång och åt lunch sen vidare till Staberg och fikade haha..supermys dag! Nästa vecka ska vi alla fyra umgås och ta igen missad tid. Ska bli så skönt att få gosa med mina favvosar igen, har saknat det så extremt mycket!

Okej nu är vi som sagt up to date här på bloggish, har dock inte skrivit om allt jag har haft för mig men så intressant liv har jag faktiskt inte så det får duga med detta. Ska försöka vara flitig med uppdateringen hädanefter men lovar ingenting, ni får hålla ut. Peace out alla fans!

Efter att jag överraskat jullan åkte jag och mötte upp mina kära resekompanjoner. Vi skulle bo i Sofis pappas lägenhet i några dagar för att göra Stockholm och SE BEYONCE!!!!! Alltså ni förstår inte hur längre vi har taggat den konserten. I början på mars köpte vi biljetter av en tjej på blocket och var hur lyckliga som helst. Det var liksom det datumet som vi har anpassat hela resan efter. Först tänkte vi komma direkt till Sverige och gå på Beyonce men kom sen fram till att det var skönare att landa hemma först några dagar. Men iallafall så var det värt all väntan. Det var SÅÅÅÅÅ grymt!!!!! Vi köade hela dagen och vi räknade ut att vi stod upp i totalt 9-10h den dagen haha...men oj så kul vi hade!

Resten av dagarna spenderade vi i sängen och med en del utgångar. Det var askul att gå ut med folk som kan Stockholm. Jag har liksom varit ute i Stockholm Max två gånger innan detta och har verkligen noll koll på hur allt funkar. Men Sofis kompis Filippa visade runt oss en av gångerna och andra gången tog Julia med oss till trädgården som var huuuur kul som helst. Vi fick verkligen två sommardygn i huvudstaden. Sen var det kul att få krama om mina partners i crime efter typ 3 dagar isär ❤️❤️

Samma dag som jag skulle åka tillbaka till Falun mötte jag och Pökis upp Julia för lite brunchmys. Det blev en snabbis då Jullan var tvungen att springa iväg, men det var mysigt för det! Men som sagt så var det dags att lämna Stockholm för den gången.

Bara nån dag efter att vi kommit tillbaka till Falun igen var det dags för nästa kalas. Syskonen Lööke hade styrt upp med kräftis ute på deras utegård. En mycket lyckad kväll måste jag säga. Vi började väldigt tidigt och det var så bra för då blev kvällen jättelång och vi hann med att mysa (läs dricka snaps) innan vi vandrade vidare till rådis. Älskar Falun på sommaren ❤️

Tar er genom en snabbspolning av vad som har hänt sen jag kom hem.

Här myser jag med Ida efter att ha skedat med henne första natten i Sverige. SÅ gos att vakna upp såhär och dessutom vara alldeles pirrig i magen inför mamma och pappas överraskning.

Efter stuga överraskat alla i familjen bjöd jag dom på mexikansk tacos som blev sååå god!!

Efter några dagar hemma i hemlighet åkte vi till Stockholm och där överraskade jag min Stockholmsbrud. Det var såååå kul att äntligen få se hennes lägenhet och få krama om na'. Vi njöt iallafall av en mysig middag i gamla stan. Hon bor verkligen sååå fint, bara 5 min till finaste utsiktsplatsen!!

Här är en ihopklippt film med alla överraskningar jag gjorde (överraskade Julia också men den filmen blev förstörd tyvärr...). Det har varit såååå kul att överraska alla, älskar det!! ❤️

Heeej älsklingar. För er som trodde att jag försvann från jordens yta ska jag berätta att vi åkte hem tidigare än sagt och i och med det varit hemma i två veckor nu. Dock är väl majoriteten som läser det här min släkt eller mina vänner och ni vet ju redan att jag är hemma ❤️

Meeen för att göra allt så klart och tydligt som möjligt så fortsätter jag från där jag slutade. Vilket betyder att nästa ställe efter Kanha var....MUMBAI.

Mumbai var en väldigt bra stad måste jag säga, som vi dock utforskade alldeles för lite...vi var extremt trötta och spenderade mesta tiden på hostellet och använder wifiet hehe. Men en av de tre dagar vi var där åkte vi iväg på lite äventyr. Vi tog en taxi+tunnelbana till andra sidan stan och turistade lite, såg bland annat Gateway of India! Sen gick vi runt på en marknad i hopp om att hitta presenter till familjen osv, utan lycka dock.

Här har vi då den fina Gateway of India.

Efter Mumbai var det dags för sista stoppet i Indien OCH på hela resan. Detta kändes både bra och dåligt av uppenbara anledningar. Men vi försökte få tiden att gå genom att hitta på saker mellan regnskurarna (läs konstant existerande regnskurar).

Vårt boende låg väldigt bra placerat, det vill säga om det var högsäsong och inte regnperiod :):):). Nej men det var helt okej standard och låg bara två minuter från stranden, men som sagt så var det regnperiod och det här var typ enda gången vi gick till stranden. Lite tråkigt att vi prickade in regnperiod och Goa som sista stop på resan. Men tycker vi hade det helt okej mysigt ändå!

Vi stannade i Goa i fem dagar och näst sista dagen tror jag det var, åkte vi iväg och fick varsin hennatatuering gjord!! Dom var sååå duktiga och gjorde ett riktigt bra jobba, alla tre blev mycket nöjda. Dock försvann det ganska snabbt när vi kom hem till Sverige igen. Men vi fick vara fina för ett litet tag iallafall!

Sista kvällen bestämde vi oss för att slå på stort och gå på restaurang och äta finmiddag med vin och hela rubbet. Vi hade det sååå mysigt och pratade igenom hela resan och allt vi upplevt. Kvällen slutade med att vi vandrade hem och hoppade ner i våra sidenlakan en sista gång och med några glas vi i kroppen somnade vi gott!

Kvällen efter var det dags att påbörja vår resa hemåt till Sverige. Första flyget från Goa till Delhi gick absolut bra, jag sov i stort sätt hela den flygningen. Men sen när vi kom fram till Delhis flygplats var vi tvungna att spendera en heeeel natt där. Med obekväma stolar och bänkar fick jag inte en blund där, men sov däremot exakt hela resan från Indien till Finland!! Väl framme i Helsinki hade vi fyra timmars layover som vi spenderade med varsitt glas vin för att fira och en genomgång av alla 15 länder vi besökt.

Sedan var det dags att sätta sig på sista flyget under resans gång, vårt 35:e flyg som vi så duktigt räknade ut. Det kändes både konstigt och förväntansfullt. Men att vi var nära Sverige märktes iallafall rejält. Svenskt folk kan nog vara de stelaste folket vi någonsin stött på, knäpptysta och dömande haha. När vi gick av flyget på Arlanda var vi alla tre superpirriga i magen. När vi hämtat våra väskor (som inte kommit bort EN ENDA GÅNG på hela resan btw) gick vi bort till ankomsthallen och där möttes vi av både Sofis och Erikas familjer. Min var fortfarande ovetande om att jag landat på svensk mark hehe. Kort efter rullade bilen hem mot kära Falun och mot sen kväll blev jag avsläppt i Österå. Där jag överraskade Ida först och mamma och pappa dagen efter. Har gjort en film med alla överraskningar så kan ladda upp den här!

Ja nu vet ni iallafall hur hela kalaset slutade. Har ju som sagt varit hemma i lite mer än två veckor nu så ska göra ett inlägg om vad jag har haft för mig hemma i Sverige också. PUSSSSSS

Även fast det inte är sååå långt kvar nu på vår resa så hade jag ändå velat teleportera mig till den här stunden med dom här två. Hemlängtan blir mycket mer påtaglig när man vet att om några veckor är man faktiskt hemma ❤️

Sista kvällen i Kanha överraskade världens bästa iffson med tårta och fina partyhattar (som såg ut som stjärngossehattar haha...). Sen sa han att i Indien äter man tårta med händerna, vilket vi självklart var tvungna att göra då. Kladdigt men väldigt gott måste jag ändå säga. Efter tårtan var det dags att ta en rad massa selfies med tårtan haha. Han är sååå goo, saknar han ❤️❤️

Det här var det sjukaste någonsin!!!! Själva nationalparken är stängd från 1a juli till 1a oktober så vi åkte på en väg som går precis bredvid parken och Irfan berätta att ibland kan man se tigrar gåendes på den vägen. Så vi åkte iväg med jeepen och hade inte alls höga förväntningar förutom att det är sååå fint där. Men sen helt plötsligt när vi svänger runt en kurva så står det en livslevande och megastor tiger framför oss. Det kändes så overkligt att vi faktiskt fick se en tiger, del för att det var utanför parken och också för att det inte ens är säsong för det. Jag, som gjorde själva safarin inne i parken sex dagar i sträck i flera timmar när jag var där med skolan såg ingen tiger på långa vägar, förstod extra mycket hur sällsynt det är att se tigrar där, så vi hade verkligen tur! Sjukt häftigt var det iallafall!!!