Halloj sötisar!!
Kom nyss hem med fyra buketter blommor å extremt trötta ben.
Som ni kanske ser på bilden så har det stått ett företag som heter blomtjejen på jobbet idag. Hon har sålt tulpaner som var huuuur fina som helst!! Köpte med mig för att göra mammi lite glad;) Men hon som stod där va så gullig å gav även mig en bukett.
Nu är det dags för mig att dra igång med plugget, inte alls sugen faktiskt men de måste ju också göras...
Puss på er så hörs vi senare!:)))

Onsdag-Fredag
I onsdags kom vi till Västerås. Mamma ville hitta på något under sportlovet och min bästa moster håller även på att flytta här i Västerås, så tanken var att hänga lite i Västerås helt enkelt.

Onsdag- Blev en gå runt å kolla dag, vi köpte massor av böcker som vi nu har laddat upp med för sommaren. Blev även lite shopping för min och Linnea å Victorias del, hihi;)

Torsdag- Dagen började med hotell frukost. Och alltså hotellfrukost måste ju va en av världens bästa saker alltså!! Äääälskar mat i säg men alltså frukost är ju bäst. Efter frukosten blev det dags för prison Island, vilket typ vi alltid är på när vi besöker våra kusiner eller farmor och farfar. Så de va ju en självklarhet att åka till. Sen blev även torsdagen en lyckad shoppingdag för min del hehe.
Vi åkte sen å kollade på lägenheten som moster min ska flytta in i. Käkade lite mat å hängde:)))

Fredag- idag har vi slöat skulle man kunna säga. Vi vakna för att gå upp å äta frukost<333
Efter frukosten slöa vi, lyssna på ed sheerans nya album som jag tycker än så länge är super bra!!
Efter slöande var de dags för att checka ut, och bege sig mot moster min med lite fika och försöka göra nån nytta och hjälpa till att bygga möbler... Vi fick upp en byrå hehe. Men bättre ön inget!
Nu sitter vi i bilen påväg hem, försöker nu ställa in mig på att de är jobb imorgon men känner mig inte riktigt redo:(

Hoppas er vecka varit super bra och att ni får en fantastisk helg! Puss&kram

Godmorgon kompisar!!
Ja här sitter jag i ett fönster i Västerås på hotell plaza med mina nya jeans.
De är dags för att checka ut snart ovh även snart dags för mig att uppdatera här lite om vad jag gjort denna vecka, hehe. Men de kommer lite senare.
Puss&kram

Hur mycket fräschare känner man sig inte med fixade naglar??
Jag är en sån där lat människa som inte riktigt orkar fixa mina egna naglar för att dom är så fula haha. Så nu känner jag mig som en ny människa med lite färg på naglarna. Jag gjorde dom på professional nails i Täby C.
Och ör super nöjd!!!

Mina genomskinliga akryl naglar// Mammas korta gelénaglar

Målade sen över ett chockrosa glittrigt nagellack.

Hej kompisar, de va ett tag sen, men men så kan de gå.

Igår var jag och mor min på Ulriksdal, där de säljer MASSVIS med blommor å super gott fika. Självfallet tog mamma och jag fel på tiden och kom nästan precis när dom skulle stängs vilket betydde att vi fick välja antingen blommor eller fika. Vi valde självklart fika haha. De var ju faktiskt därför vi hade tagit oss dit. Hoppas er helg har varit toppen med allt va de innebär, Puss&kram

De blev en snabb lunch på Vapiano igår efter trippen till stan. Jag å Linn dela på en super god pizza å blev super mätt haha.

Sen på kvällen blev det lite biokväll med tjejerna. De va ju självfallet att vi skulle på fifty shades darker premiären, haha. Vi hamna på fridays innnan för lite middag. Där de dock inte har så många vegetariska val men det blev quesadillas för min del, vilket va helt ok haha.

Hoppas ni har haft en bra dag än så länge! Puss&kram!

År två på gymnasiet, de är februari och vi har idag varit hos studentfabriken för att kolla läget angående studenten. Jag tyckte vi var i god tid men tydligen inte haha. Tydligen har folk varit redo och bokat redan i december... vilket jag tycker är extreeemt tidigt haha.

Dagen började alltså med att vi åt frukost jag, Linn, Ebba & Wilma på ett mysigt lutet konditori. Sen var det dags för de lilla mötet med studentfabriken. Kändes faktiskt bättre än förväntat vilket var skönt. Andra året på gymnasiet och är nu redo för studenten om 1 och ett halv år, haha.

Hej kompisar!!
Kom precis hem från gymmet med mammi. Hemskt va ja är otränad, inte tränat regelbundet på sååå länge.
Men men, de ska jag försöka att ta tag i. Men som man alltid säger, de börjar vi med på måndag haha.
Idag blev de iallafall lite kondis å sen lite intensiv övningar å uthållighet. Har bestämt mig för att ja ska klara att springa tjurruset i år. Håller tummarna för att Jag kommer orka och klara det. Nu är det duschen som gäller för imorgon blir det upp tidigt... men mer om de imorgon.